Guest jarekg14 Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Czy wie ktos jak koduje sie pilota z alarmem. Nissan Almera N15 Pilot zostal rozkodowany i potrzebuje wiedziec jak mozna go znowu zakodowac. Prosze o pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest markij Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Czy wie ktos jak koduje sie pilota z alarmem. Nissan Almera N15 Pilot zostal rozkodowany i potrzebuje wiedziec jak mozna go znowu zakodowac. Prosze o pomoc. Oczywiście, że wiemy. Sam osobiście to robiłem kilka dni temu z powodzeniem. Procedurę dla N15 znajdziesz poniżej (nie N16 tylko N15 - nie sugeruj się pierwszym postem): LINK 1 Pamiętaj!!! Otwórz wszystkie drzwi - nawet klapę bagażnika - mówię poważnie. pozdro markij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekg14 Posted February 5, 2007 Share Posted February 5, 2007 Tyle ze ja mam Almere N15 z 1997r. i to mam chyba system NATS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest markij Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Tyle ze ja mam Almere N15 z 1997r. i to mam chyba system NATS No dobra, ale sam napisałeś, że chcesz zaprogramować piloty a nie kluczyki. NATS jest systemem stworzonym przez NISSAN-a, ale związanym tylko i wyłącznie z immobilizerem. Programowanie pilotów i programowanie kluczyków to dwie różne procedury, niezależne od siebie. W celu zaprogramowania kluczyka musiałem pojechać do serwisu (chodziło o urządzenie Consult lub Consult II). Natomiast programowanie pilotów do centralnego zamka wykonałem samodzielnie według podanego Tobie schematu. Określ więc czy chcesz programować kluczyki czy piloty. :027: Pozdrawiam. markij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarekg14 Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Potrzebuje zaprogramowac tylko piloty nie kluczyki. Poniewaz na jednego pilota nie reaguje alarm a zapewne jest to kwestia kodowania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest markij Posted February 6, 2007 Share Posted February 6, 2007 Potrzebuje zaprogramowac tylko piloty nie kluczyki. Poniewaz na jednego pilota nie reaguje alarm a zapewne jest to kwestia kodowania. Jeśli alarm masz fabryczny to powinna pomóc procedura jak wyżej (dotyczy tylko i wyłącznie programowania pilotów - tak mi powiedziano w serwisie NISSAN-a jak programowałem immo). Natomiast jeśli alarm jest jakiś inny to niestety trzeba poszukać typu oraz producenta i odpowiedniej procedury programowania. Czy jesteś na 10000000% pewien, że masz alarm a nie tylko centralny zamek???? Wyje???? pozdro markij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xelus Posted August 26, 2007 Share Posted August 26, 2007 Podepne sie pod temat. Wlasnie do Micry dokupilismy Almerke i mam mala zagwozdke. Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota. Stad moje pytanie: istnieje taka mozliwosc ze mam centralny a nie mam pilota? I czy da sie dokupic jakies piloty w ASO, czy tez konieczne jest zakladanie osobnego alarmu do auta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andon Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Auto jest wyposazone w centralny zamek(podobno oryginalny), nie ma jednak do tego wszystkiego pilota. pilot nie jest potrzebny do centralnego zamka. potrzebny jest do alarmu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xelus Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Czyli jezeli Almerka ma centralny a nie ma alarmu to nie ma tez pilota, tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andon Posted August 29, 2007 Share Posted August 29, 2007 może nie mieć. centralny zamek jest wtedy zamykany i otwierany razem z zamkiem kierowcy lub też pasażera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratino Posted September 27, 2007 Share Posted September 27, 2007 Markij lub ktoś w temacie - czy możecie podesłać tę instrukcję kodowania pilotów - mam podobny problem z N15 - jeden z pilotów wyłącza alarm i otwiera drzwi, ale dopiero po 6 mrugnięciach, a drugi standardowo po 2. Link w drugim poście został usuniety :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest teges Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 Witam. Od niedawna posiadam Ten samochodzik i zauważyłem ostatnio ze załącza mi się alarm i póżniej podczas otwierania pilotemmiga mi 3 razy a nie jak poprzednio dwa. Mam pytanie czy to coś dzieje się z auto alarmem czy coś wyzwala alarm w samochodzie. Myślałem że krańcowy pod pokrywą silnika ale go odpiąłem i jest to samo .proszę o jakąś podpowiedż.Piloty z napisem Nissan dwa przyciski małe i jeden duży.Nadmienia że nie dzieje się to zawsze a co jakiś czas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entermax Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Witam Mam problem z zakodowanie pilota. Mam 2 komplety kluczyków z pilotami. jeden pilot ledwo działał (a le działał), a drugi nie miał baterii, więc postanowiłem go zakodować po wymianie baterii, ale niestety chyba rozkodowałem tego pierwszego pilota, bo po przeprowadzeniu procedury jaką opisuje poniżej ten działający pilot przestał sterować centralnym zamkiem (procedura znaleziona w necie): W necie znalazłem taką oto procedurę. I jakby raz zadziałała problem w tym, że nie udało mi się z jej pomocą zakodować pilota. 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. Mam teraz pytanie, co zrobić żeby ponowić procedurę kodowania ?? Po pierwszej próbie zakodowania pilota kroki 1 i 2 były potwierdzone mrugnięciem kierunkowskazów, ale coś źle zrobiłem i nie potwierdziło się zakodowanie pilota, więc chciałem powtórzyć procedurę, ale gdy robię to co wcześniej nic się nie dzieje, nie mogę przebrnąć przez punkt 1 (autko nie potwierdza miganiem kierunków), Czy wiecie, co mam robić, żeby udało się ponowić procedurę ?? Dodam jeszcze, że wydaje mi się, że od kąd rozkodowałem tego działającego pilota, to przy uruchamianiu samochodu gdzieś z okolic radia albo schowka wydobywa się bardzo, bardzo delikatnt dźwięk takie puk puk jak by ktoś w pusty pieniek pukał dwa razy. Autko mam 3 tygodnie, więc może było tak wcześniej tylko się nie zorientowałem, ale myślę, że to jest od tej nieudanej operacji kodowania. Poza tym co ileś uruchomień samochodu kontrolka "check engine" miga ze 3-4 razy, ale nie zawsze, wcześniej z kontrolką wszystko było ok. Samochód pali idealnie i nic złego się nie dzieje. Operacja kodowania dotyczy pilota siemens 5WK4 600, mam też system NATS. Samochód to Almera N15 1,4 z 1998r po lifcie Czy wiecie, co mam zrobić, żeby udało się ponowić procedurę ?? Czy odłączenie akumulatora pomoże ?? Ewentualnie na ile go odłączyć ?? Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ?? Proszę was o radę. Pozdrawiam Michał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mietzsche Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Czy takie odłączenie akumulatora jest bezpieczne dla pozostałych zaprogramowanych układów elektronicznych ?? stracisz pamięć stacji radia, wyzeruje Ci godzinę na zegarach oraz z zeruje przebieg licznika dziennego. (jeżeli którejś rzeczy nie masz to jej nie stracisz) u siebie tyle razy już odłączałem akumulator że zrobiłem sobie listę stacji na karteczce:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entermax Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 Ok dziękuję za informację. Właśnie odłączyłem akumulator i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję, że wrócę do możliwości programowania pilota. Jak nie, dalej będę prosił o pomoc. Pozdrawiam Michał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mietzsche Posted September 14, 2013 Share Posted September 14, 2013 z tego co pamiętam (ale to o n16 ludzie pisali) że ważne są czasy wykonywania poszczególnych etapów. możliwe że i tu jest taka sytuacja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Entermax Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Udało się wczoraj za pierwszym razem, więc nie musiałem znowu akumulatora odłączać Znowu mam centralny z pilota Dzięki za zainteresowanie i pomoc z odp. na temat akumulatora. Pozdrawiam Michał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.