Gość Sawyer Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html http://www.motofakty.pl/artykul/nissan_pri...1996_2001_.html Chodzi mi o przyśpieszenie dla p11 SR20DE bo taką posiadam (130KM), drugie pytanie to: Jaka jest różnica pomiędzy SRI a GT, o GT można znaleźć sporo ale niewiele o SRI. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 SRi ma pakiet wyposażenia jak w GTi, ale jest ze słabszym silnikiem No przepraszam! Owszem, SRi ma zwykły 130 konny SR20DE, podczas gdy w GT pracuje SR20DEH ze 150 konikami, ale ponadto auta są rozróżnialne na pierwszy rzut oka! GT ma dodatkowy pakiet ospojlerowania ( inny zderzak przedni, tylni, progi i spojler na klapie ), a SRi miała wyłącznie spojler na klapie. Wewnątrz różnice faktycznie są niewielkie, z tym, że w GT bywała skóra lub półskóra, a w SRi trafiały się nawet szyby na korbkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Nie zgodzę się. SRI miały nakładki na progi, skórzaną kierownicę i dźwignię zmiany biegów jak w GT. A silnik DEH szedł dopiero w P11 GT, w P10 GT był DE (opis silników jest w dziale NPT). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sawyer Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Czyli moja p11 SR20DE, mam skórzaną kierownicę, skóra/welur, 2airbag, elektryka + klima niewiele różni się od SRI. Z vin wyczytałem że symbol mojego auta to GX, ale wersja pasuje mi do enthusiast choć pewności nie mam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Nie zgodzę się. SRI miały nakładki na progi Które SRi miały nakładki na progi? jak mówisz o takich progach jak w GT to chyba widziałeś SRi przy której juz ktoś dłubał...bo oryginalnie nie miały. Różnica miedzy GT a SRi jest widoczna juz na pierwszy rzut oka, GT ma ładny pakiet stylizacyjny,inne zderzaki,ładne progi...niektóre nawet miały inny gril z czarną siatką zamiast chromowanej obwolutki...w środku inny kolor zegarów bo GT miały granatowy i budzik był wyskalowany do wiekszej wartości niż tylko 220 jak to ma SRi ( nie wiem kto wyskalował zegar do 220 jak SRi spokojnie zamyka tą cyfre bez żadnego ale...na 4 biegu jedzie 200km/h ) Cały czas mowa jest oczywiście o P11 bo o taką kolega Sawyer zapytał Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 ...i owszem. Mój błąd, bo bazowałem na modelach P10 GT i P10 SRi. Tam pakiet stylizacyjny był niemal identyczny. A P11 SRi, którą oglądałem widocznie była "dłubana" (bo miała zderzaki i progi jak GT). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Ja mam SRi i zderzaki są zupełnie inne niż w GT, nakładek na progi nie ma, jest ładny spojlerek, alumy i wnętrze z fotelami z GT ale tapicerka jest materiałowa, nie ma skóry, lub półskóry jak w GT, jest za to skórzana kiera i gałka od skrzyni. I tak jak ktoś tu zauważył że bywały szyby na korbkę w SRi to właśnie ja mam ręczne szyby, ale jest szyber i klima więc i tak z tych korbek bardzo żadko się korzysta, a primera w sedanie bez spojlera z tyłu wygląda jakoś tak dziwnie moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.