Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modyfikacje SR20


Gość Przemo78
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Guys

 

Przypadkiem znalazłem coś takiego:

http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=nissan

Czy to możliwe - i jakie są skutki uboczne ?

 

PS - goglnałem dalej i mam

http://www.alltuning.pl/dane/nissan.html

 

Czy to nie jest przypadkiem jakaś podpucha w stylu magnetyzera albo innych "turbinek kowalskiego" ?

 

I drugie pytanie - czy automat (CVT) można zmierzyć na hamowni (posiada też tiptronic) ?

Gdzieś słyszałem ze nie

 

PS

Sorry za lamerstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guys

 

Przypadkiem znalazłem coś takiego:

http://www.godula.cc.pl/index.php?mode=nissan

Czy to możliwe - i jakie są skutki uboczne ?

 

PS - goglnałem dalej i mam

http://www.alltuning.pl/dane/nissan.html

 

 

pierwsze slysze zeby dalo sie czipowac mojego kompa :/ poza tym przyrosty samym programem dla s14 to fikcja. ciekaw jestem ile za to licza bo pewnie czip nie bedzie...

 

a co do Pana Goduli to "silnika 2000cm3 wycisnęliśmy 262 KM bez żadnej turbiny. Twoje auto może być następne..." niby samym czipem to pierdolenie na antenie :!: inaczej sie nie da tego nazwac :!: cos takiego to juz za***iscie doinwestowany kompleksowy projekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orietuje to w naszych primach eprom w ecu jest rozbity na kilku kościach pamieci a wiec z chipa bedzie d*pa blada jedynie swiniak albo stand alone wchodzi w grę. Jeśli chodzi o Godule to na jego stronie wypełniasz formularz i wpisujesz marke kompa np Bosch i jego typ i nr. Ciekawe co by odpisał? moze ktos przeprowadzi taka symulacje dla smiechu :D

 

[ Dodano: Nie 18 Mar, 2007 11:58 ]

jscoolg, z tym hamowaniem automatu to podobno jakieś przeklamania wychodza i odradzaja to robić ale nie pamietam dlaczego :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś dawno temu molestowałem GODULE o chipa do mojej primy, zaśpiewał bodajrze 2800zł i zagwarantował +3 czy tam 4 KM...

Wtedy sobie to darowałem i zacząłem skrobać w turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jscoolg, z tym hamowaniem automatu to podobno jakieś przeklamania wychodza i odradzaja to robić ale nie pamietam dlaczego :?:

 

Myśle ze przy CVT hamownia nie pokaże sensownego wyniku

Ze wzgledu na płynne przelżenie ciezko będzie ustalić moment obrotowy a tym samym moc. W trybie "manualnym" powinno być ok

 

Co do G-techa - mierzy on moc na podstawie przeciążenia i masy wiec myśle ze poradzi sobie z CVT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

ladnie Kuba wylozyles co mozna "na szybko" ;) zrobic z seryjna SR20. pewnie malo kto sie zorientuje o tym jak sie tam rozpisalem wiec napisze ze chodzi o modyfikowanego posta sprzed 3 lat na pierwszej stronie. fajnie czasem poczytac takie starocie i zobaczyc jaki czlowiek byc ciemny :D przyklad: szukam walkow z p10 GT :030:

 

ps. taki drobiazg ktory mozna w nawiasie podac to ze p11 ma w serii stopien sprezania 10 do 1

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

No trochę nowości zajechało :)

No i potwierdzam to co napisał GREG, P11 wszytkie mają płaskie tłoki i stopień sprężania 10:1

 

[ Dodano: Pią 02 Lis, 2007 12:42 ]

No i chyba już wszystkie sekrety budowy mocnego SR20 zostały wymienione :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

- rozlużnić wydech

- podnieść doładowanie

- dołożyć intercooler

- program ew. pobawić się z opornikami albo ecu mastera zapodać i zrobić to płynnie w funkji obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość KevinTworog

Planuje w mojej Primerce GT zrobić coś z głowicą. Mam do zaiwestowania około 1500zł. Za co najlepiej się zabrać?? Mam zrobiony układ wydechowy, dolot. i co dalej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestawić rozrząd i zadbać o pompę paliwa... do tego kolektor wydechowy SSAC ze stanów przytargać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość KevinTworog

tylko ja śmigam na LPG. To pompa paliwa odpada. Jak można załatwić kolektor wydwchowy? i czy ewentualnie idzie się z tobą potem zgadać i spróbować to wszystko jakoś zastroić aha i ten rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
coś ucichło w temacie sam mam GT P11 i zastanawiam się co z nia zrobić

Najpewniejszy mod to przestawienie rozrządu, kolekotr 4-2-1, wydech i strojenie elektroniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Mam tu kilka ciekawych zdań od fachowca odnośnie kolektora wydechowego:

Wybór typu kolektora, czyli 4-1 bądź 4-2-1, zależy od tego, jaki przebieg momentu chcemy uzyskać, a także czasami od ilości miejsca pod maską (typ 4-1 wymaga znacznie więcej wolnej przestrzeni). Generalnie można przyjąć, że kolektory typu 4-1 stosowane są do wyścigów z długimi prostymi, gdzie ważniejsza jest jak najwyższa moc maksymalna. Tego typu kolektory dają najsilniejsze odbicie tzw. impulsu ujemnego, co przekłada się na największe działanie falowe. Z drugiej jednak strony zakres działania takich kolektorów jest znacznie węższy niż w przypadku 4-2-1 (mniejsza elastyczność). Z tego tez powodu kolektory typu 4-2-1 są chętnie stosowane w silnikach rajdowych i ulicznych, gdzie bardzo ważny jest szeroki zakres momentu obrotowego. Długość kolektora jest obliczana w oparciu o czasy rozrządu, prędkość fali ciśnieniowej oraz prędkość obrotową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Coobcio, Hej jestem tu nowy na tym forum ale mam to ciebie pytanie bo widzę ze fajowe zmiany zrobiłeś w autku wiesz tez chce sobie kilka zrobić i tu moje pytanie chce usunąć EGR tylko ja mam dwie rurki w korektorze a nie jedną jak jest tu przestawione no i te podciśnienia co z nimi zrobić ja mam nissana primere 92rok 1,6 16v i jeszcze jedno jak mogę spytać tez chce zamatować filtr stożkowy ale tez nie wiem co robić z tymi podciśnieniami proszę o pomoc i dzięki :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

a może primerka p11.114 są jakieś dwie sondy niby ale jestem nowicjuszem i nie mam zielonego pojęcia co to znaczy i co trzebva albo można zrobić dalej aby szybciej jeździeć :P i nie palić wiecej (chyba że sie nie da) :-) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie czym różni się silnikowo primera P11, od primery p11.144 wersja SR20De, pierwsza ma 130 KM, druga 140 KM skąd ta różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnią się kolektorem ssącym i wydechowym oraz osprzętem czyli wtrsykami, przepływką, czujkami no i zestrojeniem...

A i P11.144 za drugim katem ma już wydech średnicy dobrze powyżej 50mm w seri :)

Więc wystarczy tylko zrobić początek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...