Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Osiągi, mody i wykresy z hamowni naszych Nismo


Coobcio
 Share

Recommended Posts

W tym dziale bedziemy zamieszczac aktualne wykresy z hamowni naszych bolidów.

 

Jak ktos jest zainteresowany to jestem w stanie zalatwic pomiary w cenie 40-50zł w zalerzności od ilości aut, hamować nas bedzie Maciek Grabowski, jego hamownia mieści się na ul. Mineralne 21 (OKĘCIE)

 

Więcej Info: http://www.grabowski.com.pl/

Link to comment
Share on other sites

STAN POCZĄTKOWY

primera_12_2003.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- usunięty katalizator

- przyspiesozny zapłon

 

 

 

STAN DO PAŹDZIERNIKA 2004

doladdynamiczne.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- obrobka glowicy

- koelktor wydechowy z SR20DE

- wydech 2" przelot

- dolot z doładowaniem dynamicznym :!:

- zapłon 18 przd GPM

- usuniety EGR

 

Rezultaty na lotnisku Bemowo z września:

0-400m w 15,950sek oraz prędkość po tym dystansie 142km/h

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 7,41sek

0-400m w 16,03sek oraz prędkość po tym dystansie 88,5mph = 140km/h

 

 

 

STAN DO STYCZNIA 2005

7coobciowoz1.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- to co poprzednio +

- wałek ssacy z SR20DE

- Power Button (wzbogacona mieszanka paliwowa)

- zwiększone cisnienie paliwa na wtryskach

- przerobiony przepływomierz poweitrza (lejkowy kształt)

- przerobiona przepustnica gazu (otwiera sie do konca)

- Seryjny dolot z doladowaniem dynamicznym

- wydech 2,25 full przelot ze srodkowym tlumikiem (jako komora rozprerzajaca)

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 6,69sek

0-400m w 15,28sek oraz prędkość po tym dystansie 95mph = 152km/h

 

19 MAJA 2005 TURBO ON BOARD (0,3 BARA = 4,35PSI)

CoobcioTurbo04na02.jpg

 

Wynik po następujących modyikacjach:

- to co poprzednio +

- Turbo Garret T3

- Downpipe 2,5"

- wtryski 370cc z 200SX S14

- stożkowy filtr powietrza

- orurowanie tłoczące do IC 2 od IC 2,5"

- InterCooler from IVECO 4cm grubości

 

Auto smiga o wiele lepiej, doładowanie 0,3 bara w piku dochodzi do 0,4, sprzęgło EXEDY nie daje rady :oops:

 

1 CZERWCA 2005 TURBO popraweczki...

CoobcioTurbo1.06.2005.jpg

 

Zmiany:

- zastąpienie gumowego kolanka (przy przepustnicy gazu) na odpowiednik metalowy

- Nowe mocowanie filtra stożkowego

 

Niestety męczą mnie problemy z nieszczelnością - prawdopodobnie spadek cisnienia doaldowania jest spowodowany popękanym kolektorem wydechowym który ucierpiał w wyniku wypadku - cholera jasna no... Ale będize o wiele lepiej wyspawam coś własno ręcznie :P

 

2 GRUDNIA 2005 TURBO popraweczki cd...

201KM274NM.jpg

 

Zmiany:

- SMT6

- pompa paliwa WALBRO HP 255l/h

- regulator ciśnienia paliwa F1Z

- downpipe 70mm

- BLOW OFF VTG BIG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Szeryfa Sunny GTI Stan na dzień 5 marca 2005

 

szeryf1.gif

Wykres lepszy po wyciągniaciu zwęrzki z ukl. dolotowego

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- brak katalizatora

- koncowy tlumik Ulter

- zwiękoszne cinienie na wtryskach

 

 

 

Szeryfa Sunny GTI Stan od 8 marca 2005

szeryf2.jpg

 

Zmiany:

- to co poprzednio+

- wydech o średnicy 55mm

- koncowy tłumik Remus

- porting kolektora wydechowego

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 8,09sek (na zwęrzce)

Link to comment
Share on other sites

GRE Almera GTI Stan do Grudzienia 2004

 

alm2.gif

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- brak katalizatora

- koncowy tlumik sportowy

- sporotwy filtr poweitrza

- wałki Henrich

 

GRE Almera GTI Stan do 10 Marca 2005

 

alm1.gif

 

Zmiany:

- to co poprzednio +

- obróbka głowicy i kolektorów by Motoexpres

 

NIESTETY NIE POSIADAM WYKRESU PO ZAMONTOWANIU I ZESTROJENIU ZA POMOCĄ SMT6

 

TURBO GRE od 1 maja (Bemowo 1/4 mile)

 

GreTurbo205Km.JPG

 

Turboinstalacja by Mx:

- Turbina KKK - K04

- Intercooler Seat Leona 180Km

- wtryski 370cc (200SX S14)

- 2,5 Downpipe

- SMT6

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph w 6,62sek

0-400m w 15,38sek

------------------------

Pomiary dokonywane na seryjnym spuszczającym sprzęgle

 

TURBO GRE od 23 października (Skarbimierz 1/4 mile)

 

gredozmiany.jpg

nowa Turboinstalacja by KSRMotorsport and Tomaracing (0,8 bara):

- Turbina TD04 - 18

- Downpipe 3"

- wydech pełen przelot 2,5 z tlumikiem Upgrade

- sprzegło 6cio spiek by Radzikowski

- wtyrski dalej serja z 200SX S14

- IC ten sam (LEON 1,8 T)

- regulator ciśnienia paliwa

- pompa paliwa Walbro

- SMT6 na nowo by TOMARACING

- rury tłoczące 52 - 54 - 70mm

 

Pomiary z G-techa Pro:

0-60mph poniżej 6sek

 

0-400m w 13,5xx sek (Skarbimierz 23.10.05)

Link to comment
Share on other sites

CEREMONY 100NX GTI Stan od 16 Marca 2005

CEREMONY16marca2005.jpg

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- wydech 2" by El-tec oparty o dwa tlumiki bez katalizatora

- stożkowy filtr poweitrza

- wałki "R"

- SMT6 (z ustawionym tylko paliwem, zapłon nie ruszany)

 

Wykres Niebieski przedstawia samochód seryjny z usunietym katalizatorem i na przyspiesoznym zaplonie - idealna serja :lol:

 

 

CEREMONY 100NX GTI Stan od 30 Marca 2005

wykresCeremonego032005.jpg

 

Zmiany:

- dostrojenie silnika za pomocą SMT6 na hamowni

 

 

 

OKOLOOK 300ZX TT Stan od Stycznia 2006

wykres.GIF

 

Zmiany:

- stożkowy filtr powietrza

- usunięte kalatizatory

- chiptuning

 

UWAGA!

Auto hamowane na hamowni inercyjnej i nie weszło na pełne doładowanie

 

 

 

BANAN 200SX S14'94 Stan od Stycznia 2006

Bannan.jpg

 

Zmiany:

- Wydech przelotowy 2,5" by Grabowski

- pompa paliwa Walbro 255 HP

- Stożkowy filtr powietrza PiperCross (BIG)

 

UWAGA!

Stan początkowy - 191KM auto wyposażone było jedynie w Stożkowy Filtr powietrza z powodu braku obrotomeirza nie dokręcone do końca, drógi pomiar - 237KM po zmianie wydechu oraz pompy paliwa

 

 

 

GOAGO SUNNY N14 1,4 Tylko GAZ Stan do Stycznia 2006

suny0036xt.png

 

Zmiany:

- przyspieszony zapłon

- usunięty katalizator

- Gaznik Gazowy BLOS oraz zmodyfikowany dolot na podzespołach z SR20De

 

GOAGO SUNNY N14 1,4 (SWAP na 1,6) Stan po Stycznia 2006

sunny0068vi.png

 

Zmiany:

- zamiana silnika z 1,4 na 1,6 (GA16DS)

 

UWAGA!

Auto tylko i wyłącznie zasilane LPG ! ! !

 

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od Maja 2005

wykres2.jpg

 

Zmiany:

- stozek zamontowany bez pośrednio na przepływce

- koncowy tlumik przelotowy Blackflame

- przyspieszony zapłon

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od czerwca 2005

GREG76powerbutton-1.jpg

Zmiany:

- CAI (filtr stozkowy przeniesiony do nadkola)

- CAI + Power Guzik by Coobcio

 

 

GREG76 Primera P11 SRI Stan od koniec czerwca 2005

GREG149KM191Nm-1.jpg

 

Zmiany:

- całkowicie przelotowy układ wydechowy o średnicy rur 63,5mm (oparty o dotychczasowy koncowy tlumik Blackflame)

Link to comment
Share on other sites

Guest Remoo

Ceremo: czy te wałki są od Świątka .. bo moge za około 1400pln wymienić wałki na właśnie takie i zastanawiam się nad taką modyfikacją.

Link to comment
Share on other sites

Guest ceremo
Ceremo: czy te wałki są od Świątka .. bo moge za około 1400pln wymienić wałki na właśnie takie i zastanawiam się nad taką modyfikacją.

te wałki to wałki rajdowe od Coobcia chyba nie ma sensu ich zmieniać na te od świątka :roll: ale dziękuję

Link to comment
Share on other sites

Guest ceremo
Heh .. ale to ja chce sobie zmienić i pytam czy jest sens ? :)

aha hehehe nie sory nie zczaiłem zupełnie :lol: nie nie są od świątka, bo świątki są kiepski :) pogadaj z coobciem on mi je załatwił i są za***iste moim zdaniem :) polecam,

Link to comment
Share on other sites

Swiątka mająto do siebie że się strasznie szybko wycierają.

 

Następuje to po ok 2000-3000km wtedy odsyła się je z rekmalacja i on je regnereje - te regerowane są znacznie lepsze...

 

Jak od swiątka brać to tylko GT o reszcei zapomnij na Rajdowych Świątkowych nawet nie uzyskasz seryjnych parametrów :wink:

 

http://www.swiatek-tuning.com.pl/katalog_walkow.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))
Link to comment
Share on other sites

no niezle ceremony niezle;/!tez tak chce!!iiiiiihiehiehie oby do maja ludzie do maja wreszcie sie spotka nissan power team!! czekam na to jak na zbawienie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest ceremo
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

zobaczymy w piatek na S ta roznice :D
Link to comment
Share on other sites

Guest ceremo
No wreszcie sie doczekaliśmy na dostrojenie elektroniki w silniku Ceremonemu - jejku jakmu to zapitale teraz, ma róno 170 koni i prawie 200nm, w sprincie prawei mi dorównuje - masakra !!

 

DO tego chłopak planuje obrobić głowicę oraz zmienić kolektor wydechowy... no no coś pod 190 kucyków i ze 215Nm powinno być :)

ee...na filmie jest daleko za Toba, jak cos jeszcze podlubie to Cie dogoni :D (trzymam za niego kciuki w koncu jezdzi 100nxem:))

ej ej! nie daleko, akurat na tym filmiku za późno wystartowałem :) niech Ci Kuba powie jaka różnica była w innych próbach :twisted:

zobaczymy w piatek na S ta roznice :D

nie zobaczycie bo mnie nie będzie :( mam urodziny kumpla i nie moge nie pójść :) może do fortu Wola na chwile wpadnę ale nie obiecuję :(

Link to comment
Share on other sites

Ceremonemu łądnie to lata...

 

rzeczywiście spieprzył start, a ja jak to zawsze zrobiłem tak zwanego burn outa...

 

Tak jak po prostej walimy to róznica mniedzy mną a Ceremonym jest minimalna na moją korzyść, no ale moja kobyla wazy 1300kg :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jutro może sie zhamuje z Trubinką - zoabczymy jak to się przedstawia na papierze, choć mam pare dupereli do zrobienia no ale nie wytryzmam jak sie nie smierze, jeszce tyle patentów i porpawek mnei czeka ze głowa boli :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nasz zawodnik Gre zamontował Trubo jego wynik można obejrzeć na poprzedniej Stronie :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wreszcie Wykresik z Trubo Coobciowozu - niestrojone, dołądowanie 0,3 BAra więc nie za wiele no ale bryka na chodzie - poweidzmy, jeszce kupa pracy przedemną...

Link to comment
Share on other sites

Ano jakoś tak wyszło :D

Nałożylem na siebie dwa przebiegi momentu obrotowego, jeden jak bylem w szczytowje formie bez trubinki (N/A) a wykres zielony przedstawia tak wsadzonte i niezestrojone Turbo Graty

NAVsT.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...