Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

TEMAT RZEKA BRAK ABS!!!!


DADA

Rekomendowane odpowiedzi

WITAWM SERDECZNIE WSZYSTKICH!!! :)

JESTEM ZUPEŁNIE FRESCH NA FORUM. POSIADAM OD KILKU DNI PRZEPIĘKNĄ PRIMERĘ 1,6 16V P 10 Z 94ROKU Z GRUDNIA. ZDĄŻYŁEM SIĘ JUŻ ZORIENTOWAĆ, ŻE TEMAT ABS CIĄGNIE SIĘ JAK ... I JEST NAGMINNY. JA NIESTETY ORGINALNY NIE BĘDĘ. PRZEGLĄDAM FORUM KILKA DNI, ALE NIESTETY TAKIEGO PRZYPADKU JAK U MNIE NIE SPOTKAŁEM.

ODPALAM AUTO WSZYSTKIE KONTROLKI SOBIE GASNĄ I JEST DOBRZE DO MOMENTU PRZEJECHANIA KILKUNASTU METRÓW ZAŚWIECA SIĘ KONTROLKA ABS. GAŚNIE DOPIERO PO WYŁĄCZENIU SILNIKA. PO PONOWNYM ODPALENIU SYTUACJA SIĘ POWTARZA. MAM RÓWNIEŻ ZGRZYTY GDZIEŚ Z OKOLIC PRAWEGO KOŁA. PRZECZYTAŁEM NA FORUM, ŻE KOŚ NAPISAŁ ŻE TO MODULATOR CHROBOLI BO PADŁ KTÓRYŚ Z CZUJNIKÓW ABS I MODULATOR WARJUJE. W DOMU PODNIOSŁEM AUTO (PRAWE PRZEDNIE KOŁO) ODPALIŁEM, DAŁEM 5 BIEG, UCHO DO MODULATORA I..... NIC CISZA. PODEJRZEWAM, ŻE TO PRZEGÓB LUB ŁOŻYSKO. CZY BŁĘDNE ODCZYTY CZUJNIKÓW ABS MOGĄ BYĆ SPOWODOWANE USZKODZONYMI ŁOŻYSKAMI LUB PRZEGUBAMI??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem po zakupie mojej primerki. Przymierzałem się do wyczyszczenia pierścieni z których czytają czujniki ABS. W między czasie wymieniłem płyn hamulcowy i po przejechaniu około 600 km wszystko wróciło do normy. Kontrolka już się nie zapala po przejechaniu kilkudziesieciu metrów.

Na ile wpływ miała wymiana płynu na poprawę sytuacji to ciężko powiedzieć. Może po wjechaniu w jakąś dziurę, naszych polskich dróg coś się pozytywnie poprzestawiało.

To kolejny dowód na to jak pozytywnie mogą nas zaskoczyć nasze primerki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poprostu poruszałem przewodami przy czujnikach w miejscach gdzie są zagięte i jak ręką odjoł a też mi sie zapalała kontrolka po paru metrach.

 

Masz jak w banku że nie na długo :P

Przewody sie utleniają i przerywają - nie obejdzie się bez sztukowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też kontrolka ABS na początku mrugała od czasu do czasu. Okazał się uszkodzony kabel idący do czujnika w prawym przednim kole. Wtyczki od czujników znajdziesz pod maską przy nadkolach. Musisz pomierzyć czujniki omomierzem. Z tego co pamietam rezystancja przy nieruchomym kole to okolo 1-2 kOhm. Ten z przerwanym kabelkiem miał po prostu przerwę czyli max zakresu pomiarowego. Jeżeli nie świeci Ci się jeszcze światłem ciągłym tylko czasem mruga. Poproś kogoś aby w trakcie pomiarów ruszał kablem od ABS przy kole, w różnych miejscach i na rózne strony.

Pozdraiwam,

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...