Gość skun Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Witam. Od jakiegoś czasu moja Primerka (P10 GA16DS) nie jeździ na benzynie, tylko na samym gazie. Wyszło, że uszkodzona jest pompka paliwa (tutaj jest pompka mechaniczna). I tu mój problem: w instrukcji do nowej pompy (JC takie załącza) i w ksiażce serwisowej mowa jest o uszczelkach dystansowych (czy tez podkładkach izolujących), natomiast przy starej pompie ŻADNYCH uszczelek nie było. W instrukcji ostrzegają też przed uszkodzeniem silnika bez tych właśnie podkładek. Teraz nie wiem czy i jakie uszczelki dystansowe mam montować? Jest jakieś ryzyko? Jak jest u Was? Z góry dzięki. PS: Jako nowy na tym forum pozdrawiam wszystkich! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 U mnie jest wstawiona gruba na około 8mm z twardego czarnego tworzywa. Dziwne że u ciebie jej nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 wymieniałem jakies 3 miesiące temu pompę paliwa, zakładałem zamiennik JC. Grubośc podkładki jest bardzo ważna, oryginalna pompa paliwa która była założona u mnie miała podkładkę grubości ok 3mm , jednak przy zakładaniu zamiennika JC, tej podkładki nie zakładałem ponieważ języczek od pompy nie dochodziłby do wałka-a pompa by poprostu nie działała. Założyłem podkładkę grubości ok 1mm. Rada: wykręć starą pompę przymierz do kupionej nowej, zmierz dokładnie suwmiarką odstęp wystającego jęcyczka z pompy i poprostu dopasuj różnicę podkładkami(podkładki możesz wyciąć z takiego specjalnego papieru do uszczelek, (arkusze można kupić w dobrym sklepie motoryzacyjnym) wykorzystaj też silikon do posmarowania ich. Ważne: Zwróć również uwagę na skok języczka pompy, mianowicie może mieć mały luz aż dociśnie się do membramy(jest to rzędu 1mm) Powodzenia!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skun Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Dzięki za tak dokładny opis. Zdążyłem już zamontować pompe na oryginalnej podkladce (jednak była tam gruba czarna, którą wcześniej wziąłem za integralną część silnika ) i zmartwiło mnie to, że pompa nadal nie działa. Jutro zrobię poprawkę. A nie ma jakiejś możliwości dopasowania tej odległości nie tylko na podstawie starej pompy? Przy niej ktoś wcześniej majstrował i języczek ma trochę wygięty. Czy jak zdejmę pokrywę silnika będę miał dostęp do wałka? Dzięki raz jeszcze za pomoc. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregors Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 nie mam pomysłu:/ chyba jedyna metoda to po troszku zmniejszać grubośc uszczelek i próbować czy bedzie działać(pompować) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skun Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Nareszcie wczoraj pompę zamontowałem poprawnie. Nareszcie moja Primera jeździ. Dzięki bardzo za pomoc i wsparcie! Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.