Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

300 tys na zegarze


Gość danson27
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niedlugo na zegarze ukarze sie 300 tys km przejechane w moim n-14

Mam pytanie do ekspertow czy zaleca sie jakies wymiany przy takim przebiegu typu wymiana oleju w skrzyni czy plynu od wspomagania silnik jest brzytwa mianowicie ani grama oleju nie bierze raczej nikt nie ma takiego przebiegu z tego co wiem w sunny wiec nie mam z kim tego skonsultowac Pozdrawiam klubowiczow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w dieselku N13 280k km (ponoc nie krecone :)) i nic sie nei dzieje i nic nei planuej robic jak stuknie 300k

ale znam goscia ktory ma autentyczny przebieg w N14 2,0 D 95r 800k km (nie klamie sam widzialem i nawet jechalem tym Sunny) i jakos jeszcze nic nei robil tylko wymienia olej, filtry paski na czas i nic sie nei dzieje (chodzilo mi o olej silnika). Przebieg jest udukomentowany poniewaz facet jest jedynym wlascicielem tego sloneczka od wyjazdy z salonu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeszcze troche nim pokrece jak 800 potrafi stuknac

aaaa zapomnialem moj to N-14 1.4 benzyna rok 95

Co do przekrecanych silnikow to fabiozo masz racje napewno pare osob tego nie wie ile i nyski maja Pozdrawiam :sindbad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nie wiem ile moja ma niby na liczniku 170 kkm, kucze koleś 800 kkm zrobiłe bez kapitalnego remontu ?? jestem pełen podziwu, fak disle są żywotniejsze ale 800 kkm do od cholery i ciut ciut :) życze dobicia do 1 mkk (1 000 000)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys mielismy bluebirda 2.0D to przekrecil sie w nim licznik (1 000 000 km) niestety nie wiem czy po drodze byl silnik remontowany, zmieniany czy cus, bo kupilism go jak mial zrobione 750 kkm, ale gosciu ktory byl jego pierwszym wlascicielem twierdzil, ze nigdy nie robil nic przy silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój N14 GA14DS ma w tej chwili 260 tysi z czego jakieś 60 bez linki prędkościomierza jeździłem. Podobno nie był kręcony ale kto w to wierzy :). Spisuje się dobrze poza małymi awariami instalki gazowej i niestety blachy. Łańcuch dzwoni jak oszalały przy 2700-3000 RPM już drugi rok i nie chce się zerwać (szkoda bo miałbym okazję na przekładkę GA16DE z Sentruchy). Ogólnie według mnie stary Nissan to najgorsza marka bo za cholerę części się nie sprzedają no może wachacze do P10 i P11 :). Twarde sztuki te N14 :)

 

 

pozdrawiam maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co się zaleca? Wymianę auta się zaleca w/g mądrych ksiąg... szerokiej drogi, pozdrawiam.

 

przy 300 kkm to mozna jakies fiaty, ople czy wv wymieniac. nissany sa wtedy dopiero dobrze dotarte :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i jest usterka mozna jeszcze pojezdzic ale trzeba wymienic niedlugo poduszka pod skrzynia biegow mechanior zauwazyl przy wymianie gumek stabilizatora czekam na wycene i termin kiedy dostanie to sklep czy ktos juz to wymienial pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość stiepaszkin

Kto chce niech wierzy. W Jabłowie w wiosce k. Wałbrzycha (dolnośląskie) uczestniczyłem w dialogu:

- pana nissanek,

- mój,

- ile ma lat ?

- 19,

- a mój 18, najechałem 300 tyś, a ile pan najechał?

- ok 18 tyś. i 1.000.000 w pamięci, przekręciłem licznik, a leje olej kiedy trzeba i wymieniam paski, trudno zajechac ten model.

Kto chce niech wierzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej wielu ma a niewielu ma tyle na liczniku (wszystko kręcone) :)

ja mam

[primera p10 1,6slx..skandinaw..] z gazem

na szafie widnieje 339 234 km :diabel2:

silnik pracuje super wszystko raczej na bierzaco robione :diabel:

jedyna powazna robota to zamiana z manuala na automat i naprawa sprzegla oraz wymiana rozrzadu :P

jak ja kupowalem miala okolo .... niecale 220 000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ja mam 334500km i jeździ.przebieg 100% prawdziwy.

wymieniac oleje i filtry..nie zapominac o rozrzadzie..kolega zapomniał a ja skorzystałem...bo kupił nową glowice:-))

 

MOJ N13 w dieslu:_)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość danson27

Staralem sie znalezc przez wyszukiwarke i nic nie wskoralem to ponowie pytanie

Wymieniac olej w skrzyni biegow ,olej od wspomagania ijezeli wymienic to jaki typ oleju zakupic ??? widze ze koledzy maja pokrecone wiecej niz ja na licznikach i mnie to cieszy ze sporo jazdy mnie jeszcze czeka Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Leonidas

Ja mam na liczniku jakieś 180 tyś ale stówke spoko można doliczyć sądząc po stanie fajerki i pedałów a poza tym cyferki są nierówne. Silnik chodzi jak zegareczek, zawsze odpala za 1 kopem i jak zmieniam oliwe to wylewam zawsze tyle ile wlałem. Żadnych dolewek po drodze. Tylko coś mi łańcuh zaczyna sie odzywać i troszeczkę go słychać :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sprzedałem swoje sanki diesel jak miały 450tys i mój koleś teraz dalej jezdzi i nic sie nie dzieje zero ubytków oleju pali jak pszczółka tylko wiewióra go rąbie juz trochę ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość rybakowy24

Moje Słońce 1.4 16V ma 211 tyś i nic nie robiłem, Paski płuny oleje ostatnio hamulce,hudrol,przegub i tyle :diabel: jesli chodzi o rozrząd to wszyscy ineczej mowią a ja narazie tam nie dłubie :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

ja juz mam 359:-=) i te auto mnie zawsze zadziwia:D jedynie trzeba sprzeglo zmienic bo zaczyna slizgać... fabryczne jest.Wiecie moze jaki koszt jest takiego sprzegla i czy to tarcza? czy docisk

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość B_E_R_E_K

w primerce (te same silniki co w n14) mialem przebiegu ponad 400 tys. wymienilem silnik na mlodzy bo i tak mi zalegal w garazu i ten ma przebieg 120tys od nowosci i to jest pewne. Te silniki bardzo duzo wytrzymuja. poprzedni silnik zrobil ponad 210 tys na gazie na tym samym parowniku a ten silnik mlodszy zrobil 20 tys na gazie (nadal ten sam parownik) i wymienilem parownik... ale i tak baaardzo dlugo wytrzymal 230 tys km. pare dni temu robilem z wujkiem kapitalke opla astry 2 silnik 1.4 przebieg 120 tys w czym 80 tys na gazie. i silnik zlom wypalone zawory :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys mielismy bluebirda 2.0D to przekrecil sie w nim licznik (1 000 000 km) niestety nie wiem czy po drodze byl silnik remontowany, zmieniany czy cus, bo kupilism go jak mial zrobione 750 kkm, ale gosciu ktory byl jego pierwszym wlascicielem twierdzil, ze nigdy nie robil nic przy silniku.

 

wierz mi że to auto potrafi dojśc do miliona- znam kolesia co ma na datsunie bluebirdzie 2.0D zrobione ponad 850 tys km- silnik odpala w najgorsze mrozy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...