Gość Yarkoo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 MODEL: 92' N14 GTi SILNIK: JDM SR20VE, JDM SR16VE cams, cam gears MOC: 213,5KM & 206,9NM UKLAD DOLOTOWY: SSG CAI, Fujita, INJEN hydroshield UKLAD WYDECHOWY: 2.5', Kolektor wydechowy SSAC UKLAD PALIWOWY: Walbro 255l/h ELEKTRONIKA: ECU Master UKLAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: KYB GR2, H&R springs KOŁA: ATS DTC 15x7', Yokohama S-Drive 195/50/15, nakrętki VISION UKLAD HAMULCOWY: seria BODY: JAF stickers, Parking Sticker JDM ŚRODEK: Nardi Torino, naba OMP INNE: HKS oil filler cap, HKS radiator cap, SR16VE valve cover CAR-AUDIO: NEO VVL! [center:0ba2f189f9]Foty[/center:0ba2f189f9] [center:0ba2f189f9][/center:0ba2f189f9] [center:0ba2f189f9][/center:0ba2f189f9] [center:0ba2f189f9][/center:0ba2f189f9] [center:0ba2f189f9]Wykres[/center:0ba2f189f9] [center:0ba2f189f9][/center:0ba2f189f9] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Super auto Stylowe i niepozorne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 nie ma jak klasyczny hot-hatch na ATSie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 super silnik i super sie prezentuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 piękne autko fajne foty jeżeli wszystko seria tak jak piszesz to skąd 150KM :?: wykresik :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 w zasadzie przekopiowałem to z innego forum wziąłem jakąś tam poprawke na brak kata, troche za optymistyczną ale myśle, że niedługo mocy troche przybędzie cel - wciągać seryjne VTi. Na początek dolot + wydech, a potem będziemy kminili coś z wałkami, smt6 i innym stuff'em PS: widziałem Cię dzisiaj na mineralnej jak wjeżdżałeś się hamować, miałem podskoczyć, ale troche się spieszyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 ile Cie kosztowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Ciemne auto na białych felgach - bardzo ładnie się prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Hmmm gdzieś już widziałem tego sunnego - chyba pod swoim Garage Ps. w tym tygodniu planujemy jakieś Hamowniane spotkanko zapraszam jak coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Hmmm gdzieś już widziałem tego sunnego - chyba pod swoim Garage Ps. w tym tygodniu planujemy jakieś Hamowniane spotkanko zapraszam jak coś... Przypuszczam, że w przyszłości częściej będzie tam gościł oczywiście jeśli podejmiesz się pracy nad nim No hamowanko jak najbardziej mnie interesuje Prosze o dokładne info kiedy i gdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2007 zapraszam w ta sobote http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=28162 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 mały update wskoczył wydech 2.5 cal i poprawiony został dolot : wydech + zimne powietrze do seryjnej puchy i strojenie ecu masterem. Pierwszy wykres to seria z zapchanym tłumikiem. Różnica na wykresie i drodze jest kolosalna, auto przyspiesza znacznie, znacznie lepiej. tu jescze dwa wykresy nałożone na siebie, ten słabszy to pierwszy pomiar na wydechu i dolocie przed strojeniem : Wynik jest oczywiście dziełem Coobcia. Dzięki ! PS: odrazu pragne zaznaczyć, że to dopiero początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 no ladne przyrosty pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość viehu Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zawieszenie -35, a mozesz opisac dokładniej: jakie spręzyny i amorki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 amorki niestety seria i to czuć... No zbieraj na mocniejszą pompę paliwa i dalej wchodzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Yarkoo, gdzie robiłeś wydech i jaka cena jeśli można... [ Dodano: Sob 25 Sie, 2007 11:10 ] thx za pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 świetnie się prezentuje to gti,no i wreszci coś mocniej jak na początku pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no i wreszci coś mocniej jak na początku pod maską To i tak rezultat na nieco zubożonej mieszance, seryjna pompa jakaś zmęczona jest, po wymianie obstawiam że dostrugamy jakieś +3-4KM i 5-6Nm dla maks wartości i mocno poprawi się dół do 4000obr.min. W drodze kolejne mody obejmujące dopracowanie przepustnicy gazu i seryjnego kolektora wydechowego - może złamiemy 160KM i dobijemy do 190Nm [ Dodano: Pią 31 Sie, 2007 21:32 ] Dzisiaj kupa grzebania i szlifowania efekt to + 2,5KM i 1Nm hehe zawsze coś Prawdziwe Gainsy zaczną się jak "naprawimy" układ paliwowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 no i kolejny update przekonstruowaliśmy przepustnice gazu i kolektor wydechowy został poddany portingowi, oto wynik tych modyfikacji : jest coraz lepiej, ale z pewnością jeszcze bardziej zubożyła się mieszanka :/ trzeba koniecznie zmodyfikować układ paliwowy, bo jest to w tym momencie najsłabsze ogniwo blokujące nam dostęp do kolejnych KM i NM Zdaje się, że 2,5KM i 1NM to nic, ale w wolnossaku, na ulicy nawet takie drobne przyrosty są odczuwalne. A dodam jeszcze, że wraz z pompą paliwa ( i być może regulatorem paliwa ) wskoczy jeszcze kilka fajnych rzeczy Dzięki Coobcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 No jeszcze 2,5KM i będzie 160KM i to wciąż na niedotykanej głowicy seryjnych wałkach Szczerze mówiąc spodziewałem się lepszych przyrostów po ostatniej wizycie ale bez paliwa wiele więcej się nie wskóra... Następnym razem przełamiemy te 160KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 dzisiaj znalazłem chwile wolnego czasu i trochę popstrykałem wczorajszego dnia przyszła nowa przepływka prosto z Primery P11GT: a tutaj porównanie ze starą przepływką z mojego sunny: już na pierwszy rzut oka widać, że różnica jest ogromna... niedługo bierzemy się za konstruowanie dolotu, wymianę pompy na walbro i strojenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Czy czasem wtyczka do przepływki w P11 nie jest inna niż w N14? A ilość kabli jest taka sama czy różna? Jak ominiecie tę różnicę konstrukcyjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 ilość przewodów jest taka sama, wtyczka jest inna, ale z tego co zauważyłem na identyczne oznaczenia więc lutownica w dłoń i naprzód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Całość będzie skorygowana ecumasterem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Całość będzie skorygowana ecumasterem? oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi