Gość PMW Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 tak jak w opisie ... podniosłem maske i usłyszałem syczenie... wr.... okazało sie że urwała sie tuż przy mocowaniu metalowa rurka fi 40 mm, która wychodzi z przepustnicy... i podaje powietrze do czujnika na końcu... teraz nie podaje tylko syczy ... jak drut to drut - plastrem zakleiłem ...nie zauważyłem jakichś negatywnych skutków tej awarii.... ... btw ma ktoś może gdzieś na składzie takie coś w zapasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 witam może troszke konkretniej bo niewiem gdzie popatrzyć... od strony filtra??? czy kolektora ssącego ??? i w którą strone idzie ??? jak byś mógł dopisać . zobacze też mam GT. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2007 PMW coś ta Twoja prima Cię chyba nie lubi. Jak Ty ją musisz traktować że tak Ci się odwdzięcza? Mam nadzieję że w końcu dojdziecie do porozumienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 traktuje bdb... jak ulubioną zabawkę ... ... rurka jest nad przepustnicą dokładnie nad i idzie wzdłuż niej w kierunku prawej strony autka.... na końcu jest czujnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 PMW, moze zrob fotke i zapodaj na forum. Bedzie prosciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2007 to ta rura pękła: http://www.deviantart.com/deviation/53350608/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 witam. to mnie zmylił ten wpis " fi 40 mm" to średnica 4cm a miało być 4mm ... dlatego nieumiałem znaleźć... ale spoko jest to rurka którą dostarczane są opary (bęzyny) z filtra węglowego ( tej czarnej puszki) po otwarciu przez komputer auta nie jak piałeś " czujnika " elektro zaworu . najłatwiejsze wyjście kupić nową dłuższą gumową rurke i zamontować na krućcu kolektora ....... zamiast tej metalowej ciągnąć aż do tego elektrozaworu ......... drugie utnij tą rurke zardzweiałą gdzie zaczyna sie dobra ( skróć) i kup gumową dłuższą od zaworu do tej metalowej. co skróciłbyś. to najszybciej i najtaniej. pozdro ...... jakbyco to pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2007 jakie skutki moze miec ta awaria.... spadek mocy?.. wieksze zuzycie paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2007 witam. tym otworem zaciąga Lewe powietrze.. i podnosi obroty...... komp. pokładowy stara sie zwiększyć proporcjonalnie ilość paliwa.. czyli zwiększa się zużycie paliwa. a jak sonda lambda jest już nie wpełni wydolna ......... to silnik pracuje na za ubogiej mieszance paliwowej. no i wtedy mogą sie wypalać gniazda zaworowe.. lepiej to naprawić ... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.