Gość Domel Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Witam,posiadam 100 nx i chcialbym do niego kupic sprezynki w celu samego utwardzenia,ale bez zadnego obnizana..czy jest cos takiego na rynku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Raczej nie ma, przynajmniej nigdy o takim zestawie nie slyszalem. Możesz ewentualnie poszukać czegoś co nie zmiecie ci tlumienia czyli do 15-20mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 ja bym raczej radził poszukać twardszych amortyzatorów a sprężyny pewnie też sie dobieże z jakiegoś katalogu kwestia tylko dobrze poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Domel a dlaczego nie chcesz obniżyć Setki? Lepiej wyglądają i się prowadzą z obniżonym zawiasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domel Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 [ Dodano: Pią 20 Kwi, 2007 17:19 ] czyli moze byc ciezko z takimi sprezynkami..dlaczego nie chce obnizyc??w somie chcialbym troszke ale nie wiem czy bedzie mozna na feldze 16".Dajac 16 ryzykuje ze jak bym go obnizyl to opona by mi pod wplywem obciazenia mogla ocierac o bude tak mi sie wydaje.Jak sadzicie co bylby lepszym rozwiazaniem 15 czy 16??czy jak dam 16 moglbym go obnizyc,i czy dzieki temu zabiegowi bedzie on lepiej wchodzil w zakrety,bo teraz tro che sie buja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nie rozumiem dlaczego boisz sie ze bedzie ci obcierac. zmieniajac felgi nie zmieniasz srednicy kola. chyba ze masz zamiar zalozyc duzo szersze opony. woz na wiekszej srednicy kola zdecydowanie lepiej sie prowadzi. jezdze na 17` i nie ma absolutnie co porownywac z wczesniejszymi 15`. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domel Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 czyli srednica kola sie nie zmienia tylko profil opony.Czyli bez problemu moge go obnizac na 16?? :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 no proste :!: zmieniasz profil i proporcja zostaje zachowana a jak by obcieralo przez szerokosc felgi/opony to dystanse :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Domel jak w Setce obniżysz zawieszenie to przy 16" felach z oponkami powiedzmy 205/45/16 na większych dziurach będzie uderzało tylne koło o nadkole. Wiem co mówię, a jak mi nie wierzysz to zapytaj Pablo'sa on to przeżywa na codzień a ja tego doświadczałem jak śmigałem z Nim jego Nyską do Stolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Witam, też mam 100nx gt i co mogę doradzić to najpierw sprawdź stan lączników stabilizatora i gumy drążka stabilizatora szczególnie z tylu. Można tez (mam u siebie) zrobić rozpórkę kielichów z tylu(obowiązkowo) a z przodu jak chcesz szybko jeździć w zakrętach . Ważny jest stan amortyzatorów( obowiązkowo gazówki jak ma byc twardo i gwint). Do 100nx jakos dedykowanych gwintów nie spotkalem, a szkoda. Tak więc najtaniej wyjdzie Ci wymiana gum i lączników, poźniej jak będzie malo to rozpórka i twarde amory. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domel Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 dzieki robertss za informacje.Jak co na razie bede zmierzal pokolei tak jak napisales.Jak dojde do etapu amorkow i gwintu to sie jeszcze odezwe.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 robertss strzel jakies fotki i wrzuć na forum tej rozpórki tylnej ewentualnie jak masz to wrzuć tez jakieś z prac wykonawczo-montarzowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domel Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 to bylby dobry pomysl z tymi fotkami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DVD Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 wlasnie gdzie te foty bo ja zbieram sie do projektowania rozporek wiec wskazowki pozadane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daweorn Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Z chęcią bym się dowiedział tego i owego nt. rozpórek. Najważniejsze! czy jak gumy i łączniki mam w porządku, a amorki z tylu pójdą do wymiany to czy mogę przed tą wymianą amorków zarzucić rozpórkę? Macie może jakieś info na temat sprężyn do 100nx-a żeby obniżyć 30 mm? Jeżeli nie byłby to zbyt duży koszt razem z kupnem amorków to bym przy okazji sprężyny twardsze i krótsze zarzucił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.