Gość lukas200sx Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witam! chce się z wami podzielić co sie popsuło i co musiałem wymieniać w mojej P 10 1.6 gażnik rocznik 93, 1.6 16V 90 KM. kupiłem P 10 jak miala 145 tys. km, teraz ma 215 tys. km, przez 3 lata zrobiłem 70 tys.km o to co mi padło i musiałem wymienić : podaje ceny wraz z robocizną : - 2 wahacze przednie górne koszt z wymianą 450 zł - amortyzatory tył + łączniki stabilizatora , koszt 600 zł - 2 przewody hamulcowe przednie, 200 zł - 2 sforzenie wahacza przednie, 120 zł - 2 razy okładziny szczęk bębnowych tylnych 160 zł - bębny tylne nowe nissana , obydwa 400 zł -2 tłoczki hamulców tylne 250 zł - 2 przegyby przednie - 500 zł - 2 tłumiki 200 zł - rozrusznik , bendyks, tulejki,szczotki 150 zł - zestaw naprawczy do hamulców bębnowych spręzynki itd - 60 zł materiały eksploatacyjne : - płyn hamulcowy 50zł -olej silnik co 15 tys x 4 razy, przez 70 kkm = 480 zł Mobil 10W 40 - płyn w chłodnicy cały nowy - 60 zł - klocki hamuclowe, oryg japan 120 zł trzymają do dziś!! 70 tys. najechane mają łączny koszt napraw przez 3 lata, bez materiałów eksploatacyjnych 70 tys. km = 3200 zł! Czekam na wasze opinie ? silnik cały czas bezawaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Jest już podobny temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Jest już podobny temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...asc&start=0 wiem, że jest podobny temat, ale mi chodzi o wasze opinie, czy macie te usterki i jak na podstawie tych danych oceniacie awaryjnosc Primer P 10 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red orange Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Ja zrobiłem moją P10 w 17miesięcy 60tyś km i wymieniłem: łożysko wraz z piastą 480zł przewody hamulcowe przód 200 przegub zewnętrzny półosi i regenaracja wewnętrznego 180 i 300 (dwa lata gwarancji na regeneracje bez limitu km) 4x olej liquy molly z MOS2 + filtry 130zł/5L filtr około 30 4x filtr powietrza 1x świece DENSO 1x filtr powietrza 2x żarówka H4 i tylnie pozycyjne 4 opony zimowe dębica frigo 4 opony nokian NRHi (lato) + 4 alu Przebieg licznikowo 170tyś moja ocena 200-250km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 kupiłem P 10 jak miala 145 tys. km taki przebieg a wymiana przegubow(chyba dostawaly po pizdz...) tylne cylinderki i bebny.... nie wierze zeby po 200tys wymieniac te czesci, bebny to chyba ze niewiem przegrzane byly a cylinderki hamulcowe to chyba zerwane odpowitrzacze sie ukrecily moze miala juz 245tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Witam! chce się z wami podzielić co sie popsuło i co musiałem wymieniać w mojej P 10 1.6 gażnik rocznik 93, 1.6 16V 90 KM. kupiłem P 10 jak miala 145 tys. km, teraz ma 215 tys. km, przez 3 lata zrobiłem 70 tys.km o to co mi padło i musiałem wymienić : podaje ceny wraz z robocizną : - 2 wahacze przednie górne koszt z wymianą 450 zł - amortyzatory tył + łączniki stabilizatora , koszt 600 zł - 2 przewody hamulcowe przednie, 200 zł - 2 sforzenie wahacza przednie, 120 zł - 2 razy okładziny szczęk bębnowych tylnych 160 zł - bębny tylne nowe nissana , obydwa 400 zł -2 tłoczki hamulców tylne 250 zł - 2 przegyby przednie - 500 zł - 2 tłumiki 200 zł - rozrusznik , bendyks, tulejki,szczotki 150 zł - zestaw naprawczy do hamulców bębnowych spręzynki itd - 60 zł materiały eksploatacyjne : - płyn hamulcowy 50zł -olej silnik co 15 tys x 4 razy, przez 70 kkm = 480 zł Mobil 10W 40 - płyn w chłodnicy cały nowy - 60 zł - klocki hamuclowe, oryg japan 120 zł trzymają do dziś!! 70 tys. najechane mają łączny koszt napraw przez 3 lata, bez materiałów eksploatacyjnych 70 tys. km = 3200 zł! Czekam na wasze opinie ? silnik cały czas bezawaryjnie. Skad takie ceny????? Wszystko w ASO naprawiales????? - wahacze gorne - koszt 2 szt. to góra 300 zł, a wymiana najwyżej to 50 zł za jeden (450-400=50 zł. zaoszczedzone) - amortyzatory+łączniki - tu przyznam ze tanio - 2 przewody przednie - ktos ostatnio pisal na forum, ze cena jednego to 40zł, za wymiane nie powinni policzyć więcej jak 70 zł za obydwa (40+40+70=150 -> zaoszczedzone 50zł) - sworznie wahaczy-tu chyba podales cene bez robocizny - okladziny tylne - az 2 razy????? A czy ta osoba co je wymianiala to dobrze nastawila, wyczyscila i zadbala o stan samoregulacji? Nie wiezez, ze tak szybko by poleciały. - bebny tylne, po co kupowales oryginalne?Jesli bys kupil inne i nawet dobrej firmy to 200 zł. prawdopodobnie zostałoby w kieszeni/portfelu - 2 tłoczki hamulców tylnych (rozumiem, ze chodzi tu o ceylinderki) nie wypowiem sie w tym temacie bo ja u siebie jak i u rodzicow w Primerce mam tarcze - przeguby przednie - jeden dobry to koszt nie wiecej jak 150zł*2=300+robocizna 100 = 400 - stówka w kieszeni/portfelu - co do tlumikow to tez sie nie wypowiem, bo z tym stycznosci jeszcze nie mialem ale chyba tanio zaplaciles - co do rozrusznika to chyba tez nie duzo zaplaciles - płyn hamulcowy 50 zł?????Co to jest za płyn????? - reszta w miare ok. Ogólnie utrzymanie samochodu kosztuje sporo - nie ma sie czemu dziwic. Wiele rzeczy mozna zrobic samemu zaoszczedzajac pieniadze i miec satysfakcje ze sie cos zrobilo przy swoim samochodzie. Moja rada - poszukaj tanszego i chyba lepszego mechanika. Nie ma sie co zloscic. Na naszych drogach niestety zawieszenie przezywa katorge. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 tylne cylinderki i bebny.... nie wierze zeby po 200tys wymieniac te czesci, bebny to chyba ze niewiem przegrzane byly a cylinderki hamulcowe to chyba zerwane odpowitrzacze sie ukrecily No bębny może nie ale cylinderki w mojej Micrze padły przy 20kkm przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Lepiej jakbys zmienial olej czesciej np.co 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Skad takie ceny????? Wszystko w ASO naprawiales????? - wahacze gorne - koszt 2 szt. to góra 300 zł' date=' a wymiana najwyżej to 50 zł za jeden (450-400=50 zł. zaoszczedzone) - amortyzatory+łączniki - tu przyznam ze tanio - 2 przewody przednie - ktos ostatnio pisal na forum, ze cena jednego to 40zł, za wymiane nie powinni policzyć więcej jak 70 zł za obydwa (40+40+70=150 -> zaoszczedzone 50zł) - sworznie wahaczy-tu chyba podales cene bez robocizny - okladziny tylne - az 2 razy????? A czy ta osoba co je wymianiala to dobrze nastawila, wyczyscila i zadbala o stan samoregulacji? Nie wiezez, ze tak szybko by poleciały. - bebny tylne, po co kupowales oryginalne?Jesli bys kupil inne i nawet dobrej firmy to 200 zł. prawdopodobnie zostałoby w kieszeni/portfelu - 2 tłoczki hamulców tylnych (rozumiem, ze chodzi tu o ceylinderki) nie wypowiem sie w tym temacie bo ja u siebie jak i u rodzicow w Primerce mam tarcze - przeguby przednie - jeden dobry to koszt nie wiecej jak 150zł*2=300+robocizna 100 = 400 - stówka w kieszeni/portfelu - co do tlumikow to tez sie nie wypowiem, bo z tym stycznosci jeszcze nie mialem ale chyba tanio zaplaciles - co do rozrusznika to chyba tez nie duzo zaplaciles - płyn hamulcowy 50 zł?????Co to jest za płyn????? - reszta w miare ok. Ogólnie utrzymanie samochodu kosztuje sporo - nie ma sie czemu dziwic. Wiele rzeczy mozna zrobic samemu zaoszczedzajac pieniadze i miec satysfakcje ze sie cos zrobilo przy swoim samochodzie. Moja rada - poszukaj tanszego i chyba lepszego mechanika. Nie ma sie co zloscic. Na naszych drogach niestety zawieszenie przezywa katorge. POZDRAWIAM.....[/quote'] Witam:) Wszystkie ceny które podałem są z robocizną! co do płynu hamulcowego, to była wymiana z odpowietrzeniem w całym układzie 4 kół - łącznie 50 zł- plun gdzies 17 złociszy , przeguby tak = 400 zł, a nie 500 tu była pomylka, płaciłem 145 zł za sztuke. co do okładzin to sam jestem zdziwiony... auto była zaniedbane jak bylo kupowane, ja je tylko uzytkuje. co do bębnów to byly zniszczone, komus sie wyczeila sprezynka, badz zla regulacja dlatego wymiana - zdarte. Czemu drugi raz wymiana szczek tylnych - zła wymiana przez fachowca, wypadniecie sprezynki i porysowanie bębnów. Z regułu okładziny powinny wytrzymać 100 tys. km bez liku, oryg. co do bębnów , lubie mieć dobry towar i sprawny ręczny :diabel: Pozdrawiam:) Ps. a co do naprawiania aut, z reguły nie mam warunków, czasu i narzędzi porządnych, stąd wizyta u mechanika. Z wszystkim poradziłbym sobie sam, jestem zaplancem spraw mechanicznych itd:) [ Dodano: Sob 21 Kwi, 2007 10:33 ] Ja zrobiłem moją P10 w 17miesięcy 60tyś km i wymieniłem:łożysko wraz z piastą 480zł przewody hamulcowe przód 200 przegub zewnętrzny półosi i regenaracja wewnętrznego 180 i 300 (dwa lata gwarancji na regeneracje bez limitu km) 4x olej liquy molly z MOS2 + filtry 130zł/5L filtr około 30 4x filtr powietrza 1x świece DENSO 1x filtr powietrza 2x żarówka H4 i tylnie pozycyjne 4 opony zimowe dębica frigo 4 opony nokian NRHi (lato) + 4 alu Przebieg licznikowo 170tyś moja ocena 200-250km Do nissana to świece NGk najlepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość et Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 - 2 przewody przednie - ktos ostatnio pisal na forum, ze cena jednego to 40zł ostatnio kupowałem w Inter Cars po 78 pln. Po 40 to kupowalem do mercedesa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 A TERAZ PRZEJECHANE 154230TYŚ [ Dodano: Sob 21 Kwi, 2007 11:45 ] Witam. Co prawda to P11 ale może kogoś zaciekawi. Częśći które wymieniał poprzedni właściciel belg jak kupiłem miała 151276km wydruk dostałem z komputera serwisu gdzie był serwisowany bez cen.OLEJ CO 7500KM, 2 RAZY OLEJ W SKRZYNI,KLOCKI 3 RAZY PRZÓD, DWA RAZY TYŁ, NA GWARANCJI WYMIENIONA CAŁA MAGLOWNICA I KOŃCÓWKI, PRZY 114560 LEWY PRZEGÓB, TARCZE PRZÓD X 3 TARCZE TYŁ X 2,GŁOŚNIK PRAWY TYLNY,ŚWIECE CO 15000TYŚ PRZEWODY JESZCZE ORGINALNE,GORNE WACHACZE OBA PRZY 110300TYŚ,AMORTYZATORY WCZORAJ WYMIENIŁEM TYŁ BYŁY OD NOWOŚCI PRZÓD JESZCZE TRZYMA. NIE PISZE O PŁYNACH.MOŻE COŚ ŻLE PRZECZYTAŁEM ALE RACZEJ NIE MA BŁĘDU.PITER [ Dodano: Sob 21 Kwi, 2007 15:09 ] NISSAN PRIMERA 1.6SLX 1998. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 ak na podstawie tych danych oceniacie awaryjnosc Primer P 10 ? auto była zaniedbane jak bylo kupowane, ja je tylko uzytkuje Oceniam tak: w zaniedbanej P10, Alfie Romeo, Mercedesie "beczka", (dowolna marka) przy przebiegu 215 tyś. km należy wymienić pewne części ekploatacyjne, co właśnie uczyniłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 - 2 wahacze przednie ale tylko tulejki teflonowe wymieniałem - amortyzatory tył okolo 50% jeszcze łączniki stabilizatora wymieniłem 50 zł. - 2 przewody hamulcowe przednie,również wymieniłem - 2 sforzenie wahacza przednie,-jeszcze dobre - 2 razy okładziny szczęk bębnowych tylnych- również - bębny tylne cały czas te same -1 cylinderek hamulcowy ciekł - 1 przegłub lewa strona hałasował - rura wydechowa wymieniona od katalizatora do tłumika koncowego - rozrusznik , bendyks, tulejki,szczotki-równiez ale nie za 150 zyli przestan materiały eksploatacyjne : - płyn hamulcowy -również wiem na czym jeżdze -olej silnik co 15 tys x 4 razy, przez 70 kkm = 480 zł Mobil 10W 40- ja leje 20W40 mobila - płyn w chłodnicy cały nowy - również - klocki hamuclowe, 2 komplet zjeżdzam i mam tą samą primere p-10 z 94r tyle że wszystko robie sam smarowóz jescze jej nie widział,z tym że gdy ją kupowałe na budziku maiła 137000 a teraz ma trochę ponad 200000 i cały czas na LPG z gażnikem pod maska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 154230TYŚ uuu to ladnie ma na stukane kilometrow jakies 150 milionow kilometrow jak juz cos to 154 tysiace 230 kilometrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piter-urs Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Masz racje.154tysiące230 kilometrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.