Gość mrówa Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 prawy prug w tylnej i w przedniej czesci delikatnie korodowal zagladam ostatnio a tam male dziurki nie w podlodze tylko oslonie progu :029: :/ no i micra jedzie na wymiane progu.lewy za to zdrowiutki tyle dobrze ze tylko 1 oraz beda robione male ogniska korozji ktore pojawily sie nad przednia szyba i na przednim prawym blotniku nad zderzakiem ale tam byla rysa i mialo prawo zkorodowac :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lalunia-mikcra Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 zobacz jeszcze przednią belkę tam gdzie zamocowana jest chłodnica tylko od spodu ,tam lubi spróchnieć w k11,u mnie kwalifikuje się do roboty ta belka,niby wygląda dobrze ale śrubokrętem wydłubałem dziure,pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 nie tlko ciebie mrówa , ja juz wymienialem próg , tez prawy;] zgnity ze hoho:P z tyłu bardziej, sprawdz nadkole jak wyglada i wlasnie przy mocowaniu belki i tam gdzie sie podnosnik umiejscawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 W wersjach 5D podobno nie ma tego problemu. Ktoś z Was wie, gdzie najszybciej korodują pięciodrzwiówki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Może napisz z którego rocznika ta Twoja Micra bo w pewnym wieku wszystkie auta zaczynają korodować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 U mnie dziś jakauto było na podnosniku tez zauwazylem delikatne ogniska korozji na progach. z n tylu, lewy i prawy. Jak najszybciej zamierzam za to sie zabrać aby nie poszło dalej..poza tmi mankamentami śladów korozji brak P.S Droga usluga to wymienianie/zabezpiecfanie progów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Może napisz z którego rocznika ta Twoja Micra bo w pewnym wieku wszystkie auta zaczynają korodowaćPrzecież napisałem . A i znam auto, które właściwie nie ma prawa skorodować - trabant mydelniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 hmm kupno progu wyniosło mnie 100 zł , oryginalny:P ze sklepu:P (tzn nie z nissana ale spoko) włozenie tego progu mnie nic niekosztowalo ,ale sądze ze ok 100 -200 zł wezmą zalezy kto gdzie , moze byc nawet więcej pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Może napisz z którego rocznika ta Twoja Micra bo w pewnym wieku wszystkie auta zaczynają korodowaćPrzecież napisałem Pytanko było do mrówy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stasheq Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 moja z 94, prawy prog juz nie istnieje, w lewym sie zaczyna, na nadkolu babelki i na tylnej klapie babelki. zastanawiam sie ile wezmie blacharz za zrobienie tego w 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 mnie to kosztowało ok 1000 zł cały migomat z osprzętem, jedna wycieczka na złom po błotnik prawy przód od vitary 2003 pogięty . wyciąłem brakujące elementy ukształtowałem, wspawałem i do lakiernika. I mam wspawane na "styk" gdzie spoina jest ciągła, a nie punktowo na zakładkę jak robi większość blacharzy, żeby zaoszczędzić czas i robotę. Radze sie przyjrzeć właśnie tej technologii, gdyż ma to wpływ na późniejsze odpadanie szpachlu. a migomat swoją drogą fajna zabawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 zobacz jeszcze przednią belkę tam gdzie zamocowana jest chłodnica tylko od spodu ,tam lubi spróchnieć w k11,u mnie kwalifikuje się do roboty ta belka,niby wygląda dobrze ale śrubokrętem wydłubałem dziure,pozdr. belka rok temu wymieniona [ Dodano: Sro 25 Kwi, 2007 02:15 ] Może napisz z którego rocznika ta Twoja Micra bo w pewnym wieku wszystkie auta zaczynają korodować 1996rok OD NOWOSCI U NAS!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuch Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 1996rokOD NOWOSCI U NAS!!!! Moja też 96 i od nowości u nas (co akurat moim zdaniem jest wadą nie zaletą) i progi ma zdrowe. Może ktoś wcześniej już wymieniał ten próg (po wypadku albo co) i założył jakieś gówno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciulek Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 e tam cudujecie chłopaki - to czy auto gnije czy nei zależy od wielu warunków 1) to jak w fabryce zakonserwowali (żadne auto nie jest w 10000% identyczne jak inne z tej samej fabryki) 2) to gdzie trzymamy auto (nawet auta 3mane w garażach gniją - często nie ma tam wentylacji i jest spora wilgoć) 3) wykorzystana blacha 4) styl jazdy (nawet lekkie zadrapania mogą być ogniskiem korozji) 5) wiek - nic nie jest wieczne Wniosek? Robic wszystko zeby nie korodowało jak już koroduje to naprawiac jak najszybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówa Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 -moja nie byla nawet drasnieta w ten bok . -z regóły garazowana ale nie zawsze czasem na ulicy :/ [garaz z wentylacja i ogrzewaniem!!] -w aso progi byly konserwowane takim czarnym natryskiwanym z pistoletu srodkiem [wazne kanaly odplywowe szczelna nie zapchane] -nie startowalem z piskiem bo automacik i nie ruszalem gwaltownie na zwize kamieniach czy piachu -auto skladana na zamowienie wiec mniejsze prawdopodobienstwo na fuszerke. -rowniez sa drozne odplywy szyberdachu -nadkola nie zciagane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Pytanko.. może ktoś mi powie ile by kosztowała wymiana całych progów w moim nissanie ale tak na gotowo( wymiana + malowanie + zabezpieczenia itp..) . Koszt progów to okolo 100 na alegro za strone i tyle na razie wiem. Micra 3 drzwiowa. Może ktoś z was wymieniał progi ostatnimi czasy? Może ktoś poleci jakiegoś sprawdzonego blacharzo-lakiernika w Częstochowie lub okolicach? PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axela szczecin Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 ja mam k11 z 98 i nie ma nawet kropki rdzy...zanim nia wyjechalam zostala obejrzana z kazdej strony i moj maz ja zakonserwowal taka ,,guma" pryskana ze sprayu jest troche droga ale obryskal mi cale auto, do tego wpryskal tez specjalnego plynu w drzwi(rozebral je najpierw) ktory odbija wode na zewnatrz...i kiedy ja konserwowal okazalo sie ze cale podwozie jest zakonserwowane przez niemca. takze trafil mi sie cukiereczek jakich malo:) w dodatku zielono-zlota perla.... :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stasheq Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Ja dałem za progi jakieś 150zł i za robotę 230zł (wymiana i pokrycie barankiem). Progi kupowalem na czesci24.pl Wymienial mi je polecony koles w garazu u siebie pod domem. Wyszło tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ja tam mam jedną ze starych k11 czyli 93 rok i nie mam rdzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ja też nie mam rdzy narazie progi są dodatkowo pomalowane barankiem fabrycznie ale po zdjęciu tapicerki okazało sie że od środka nie ma nawet podkładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 moje progi juz miali dziury kolo tylnych kol, wiec jeden wymieniony, a drugi w lepszym stanie narazie zakonserwowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Sola Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Może napisz z którego rocznika ta Twoja Micra bo w pewnym wieku wszystkie auta zaczynają korodowaćPrzecież napisałem . A i znam auto, które właściwie nie ma prawa skorodować - trabant mydelniczka I tu się mylisz, rdzewieje szkielet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_81 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Nie a tak na poważnie wracając do tematu to naprawde nikt nie wymieniał progów w warsztacie blacharsko-lakierniczym? Chciałbym sie dowiedzieć ile może wynieść orientacyjne taka wymiana bo nie chce żeby mnie jakiś niewdzięcznik naciągnął za bardzo.. w sumie po 10 będą pieniąż ki i wtedy zaczne szukać warsztatu..chciałbym sie dowiedzieć jakiego rzędu sumy wchodzą tu w gre. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 A ja mam mikrę K10 z 1989 i progi są zdrowiutkie!! :D Ani grama rdzy nie mają i są na wszelki wypadek i tak zakonserwowane. Mówcie co chcecie ale stare samochody są wiele solidniejsze mimo swojego wieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 5 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2008 Mówcie co chcecie ale stare samochody są wiele solidniejsze mimo swojego wieku. Musze się zgodzić z kolegą choć mam dość młode auto uważam że auta z lat 90 są najlepsze chodzi mi o elektronikę która jak wszyscy wiedzą prędzej czy później okaże się zawodna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.