Gość hot Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Fajnie wygląda..ale tragicznie śmierdzi. Założyłem dziś nowe klocki do przodu... przy hamowaniu ze 120km/h do 0 w kilka sekund i staniu na swiatłach robi się pociąg... oczywiście są to jakieś zamienniki, które zaproponowali mi (120 zł) bo tańsze w ASO Nissan... tragedia. Przejdzie im czy wrócić do ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PMW Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 każde smierdzą jak jeżdzisz ostro - czyt. cały czas hamujesz... dobre tanie klocki to kashiyama - naprawde polecam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 hot każde nowe klocki jak się układają to kopcą przy ostrym heblowaniu. dobre tanie klocki to kashiyama - naprawde polecam Są naprawdę twarde i dzięki temu naprwdę dobrze hamują. U mnie w Setce są w zestawieniu z tarczami NIPPARTS, które też są bardzo twarde i dzięki temu wszystko zużywa się bardzo powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 a jak ze skutecznością hamowania? bo może poprostu usmarowali ci tarcze albo psiknęli na nie niechcący może np smarem w sprayu którym traktuje się prowadnice klocków żeby nie piszczały, jeśli tak to niebawem powinno wrócić do normy wszystko. PS co do klocków Kashiyamy to mam je obecnie u siebie i są dobre ale mam wrażenie że przy ostrzejszej jeździe tracą na skuteczności. Obecnie może to jeszcze być wina płynu hamulcowego bo mam jeszcze stary z którym samochód kupiłem ale takie są moje odczucia. Do zwykłej jazdy są bardzo dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Fajnie wygląda..ale tragicznie śmierdzi. Założyłem dziś nowe klocki do przodu... przy hamowaniu ze 120km/h do 0 w kilka sekund i staniu na swiatłach robi się pociąg... oczywiście są to jakieś zamienniki, które zaproponowali mi (120 zł) bo tańsze w ASO Nissan... tragedia. Przejdzie im czy wrócić do ASO? a nie powiedziano Tobie byś przez pierwsze 200-300km łagodnie hamował?? A wystarczyło poczytac forum. Ja za TRW Lucas na przód GDB3168 zapłaciłem 91PLN i jak narazie jest gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Witam, ja mam u siebie jakieś serwisowe klocki Nissana z ASO, nie wiem dokładnie jakie,ale powiem wam że żadna rewelka, jakiś czas temu jak hamowałem ze 190 do 0 to pedał zrobił się juz tak twardy ze szok a z klocków się mega zadymiło,wiadomo że skuteczność hamowania słabnie wraz z nagrzewaniem się hamulców, ale one grzały się przy byle hamowaniu, wymieniłem płyn hamulcowy i skuteczność jest duzo lepsza,nawet przy rozgrzaniu....polecam wymiane płynu, czytałem że co 3 lata należy wymieniać,a koszt jest naprawde śmieszny Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 czytałem że co 3 lata należy wymieniać Dokładnie, bo płyn hamulcowy jest higroskopijny czyli można powiedzieć, że się zawadnia i przez to płyn może się zagotować jak jest w nim duża zawartość wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 płyn może się zagotować jak jest w nim duża zawartość wody. Wystarczy kilka procent wody i juz temp. wrzenia jest niższa od zalecanej, dlatego moim zdaniem na hamulcach nie warto oszczędzac, wymiana płynu to nieduży wydatek zważywszy że jak sie nie wyhamuje to koszty są duzo większe o ile nic nikomu się nie stanie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 czytałem że co 3 lata należy wymieniaćja czytałem o 2 latach (w książce wydawnictwa WKŁ) jeszcze zależy ile stukacie km, jest jeszcze opcja co 60tys. km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 wymiana płynu to nieduży wydatek zważywszy że jak sie nie wyhamuje to koszty są duzo większe Kiedyś miałem taki przypadek zjeżdżając jakieś pare kilometrów cały czas ostro w dół z pewną prędkością co chwila hamując, to w momencie jak dojeżdżałem do skrzyżowania ze STOPem ledwo co wyhamowałem. Hamulce były wtedy nieźle twarde, a ja spocony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 O tym właśnie mówie, nie ma co oszczędzać na hamulcach, to od nich zalezy nasze bezpieczeństwo i grubość portfela,bo jak przydzwonimy to leci mandacik i koszt naprawy....ja juz sie nauczyłem że pazerny dwa razy traci.... ja czytałem o 2 latach Całkiem możliwe, ja słyszałem o trzech, ale tak jak powiedziałeś kwestią może byc przebieg jaki rocznie robimy. Ja nie będe dłuzej trzymał auta niz dwa lata, juz prawie roczek minol,wiec jeszcze roczek i czas na jakies V6 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Mi ktos kiedys mowil,ze sie jak zalozy nowe klocki to tzreba chwile (ok.500km) delikatnie z hamowaniami, klocki musza sie ulozyc i uksztaltowac podobnie jak jest tarcza. A odnosnie klockow kashiyama to slyszalem raczej "srednie opinie". Wlasnie kupilem takie na tyl, ale kolega z NPT powiedzial ze lipka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 już jest ok, ale dymiło nieźle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Mi ktos kiedys mowil,ze sie jak zalozy nowe klocki to tzreba chwile (ok.500km) delikatnie z hamowaniami, klocki musza sie ulozyc i uksztaltowac podobnie jak jest tarcza. Dokładnie tak. Do czasu aż się nie ułożą mogą dymić. Jak ja zmieniałem tarcze i klocki to też miałem niezłą zadymę przy pierwszych heblowaniach ale później już było OK. A odnosnie klockow kashiyama to slyszalem raczej "srednie opinie". Wlasnie kupilem takie na tyl, ale kolega z NPT powiedzial ze lipka... Wiesz w NISSAN POWER TEAM silnikiki często są podkręcane więc i heble też. Jak masz trochę więcej kasy to kup zestaw tarcz BREMBO i klocki FERODO PREMIER a jak masz już napradę nadmiar to zestaw tarcz i klocków EBC Green Stuff albo tarcze ZIMMERMAN i klocki EBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Kashiyamy poszly na tyl, na przod beda tarcze ATE plus klocki Ferrodo premier od bullita. Ja az tak bardzo ostro nie jezdze, czasem przy wyprzedaniu i na pustej drodze ogien. tak ze mysle ze wystarczy, a takie brembo tarcze do P11 Gt na przod jakie koszyta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.