Gość maniek129 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Witam, moja primera zaczyna wyrzucać płyn chłodniczy przez zbiorniczek wyrównawczy,od czego to może zależeć??. Objawy te zaczynają występować przy dobrze nagrzanym silniku i przejechaniu ok. 50 km. gdy silnik pracuje na wysokich obrotach. Z góry dziękuje za podpowiedzi. Dodam jeszcze że jak wystygnie to z powrotem wciągnie sobie płyn do chłodnicy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Różne mogą być przyczyny, ale często za takie objawy odpowiada nieszczelna uszczelka głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cylo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Miałem kiedyś identyczny przypadek tylko że w Renault. Wydmuchało uszczelkę pod głowicą no i podczas pracy silnika w układzie chłodzenia dostawało się stopniowo ciśnienie i wypychało płyn chłodniczy właśnie prze zbiorniczek wyrównawczy. Na 99% trzeba wymienić uszczelkę pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek129 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Dokładnie to wygląda to tak: silnik zimny płyn na min. silnik gorący bulgocze i płyn prawie po korek, i wiadomo dalsza jazda i coś zawsze wycieknie i znowu ostygnie i płyn wraca do chłodnicy, tylko że jak odkręce korek chłodnicy to jest mało płynu. I tak w kółko. Jeszcze jedno pytanie podobno są trzy grubości uszczelki pod głowice, ja mam z trzema wycięciami i taką samą kupiłem bo nie ma grubszej, i co będzie jeśli splanuje głowice czy to w czymś przeszkadza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Przy wymianie uszczelki pod glowica zawsze powinno sie planowac glowice. Powinno sie tez wygladzic blok ale niestety to sie wiarze z duzymi kostami i sie tego nie robi. Warto przy okazji wymianic uszczelniacze na zaworach. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 nieciekawa sprawa, przyczym multum od za duzo płynu, zabrudzen, kamienia w ukladzie do rozszczelnienia blok-glowica czyli uszczelka pod glowica, tylko w P 10 sie to nie zdaża , bynajmniej sporadycznie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość escaflowne Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 tak jak koledzy mowili na 99% uszczelka. Zeby przekonac sie na 100% zmierz cisnienie sprezania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 a może termostat - nie działa (jst w zamkniętym położeniu) i nie ma chłodzenia płynu który się zagotowuje - sam w to wątpię ale może być może masz brudną chłodnicę (zakamienioną) jaką masz temperaturę płynu na wskaźniku? czy włącza ci się wentylator od chłodnicy? i jak wtedy z temperaturą? czy to wylewanie płynu jest tylko jak dobrze przygazujesz czy też jak normalnie (powiedzmy ok 3000rpm) będziesz jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 1. Na rozgrzanym silniku sprawdź czy masz twarde przewody od układu chłodzenia- poprostu ściśnij powinny sie ugiąć, jak twarde to uszczelka. 2. Jak masz masło w układzie chłodzenia - tez uszczelka. 3. Leca bąble w zbiorniczku wyrównawczym i wywala płyn - jw. Podjechac do warsztatu zrobić test na zawartość spalin. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Może to zbyt banalne ale ja bym zaczął od korka chłodnicy (zaworek nadciśnieniowy uszkodzony :?: ). Dodam jeszcze że jak wystygnie to z powrotem wciągnie sobie płyn do chłodnicy. Czyli zaworek podciśnieniowy w korku OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Dokladnie tak jak ci podpowiadaja koledzy,ja mialem to samo. Uszczelka pod glowica i niesprawny uklad chlodzenia. Wez sie za to szybko bo ja troche na takich objawach pojezdzilem i sfaldowalo mi glowice,przegrzalem ja. Pozdrawiam aaa i termostat sprawdz,bo mi tez padl,ale uszczelka na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 100% głowica. Też tak miałem..jak mechanik rozebrał wszystko okazało sie że uszczelka oki tylko głowica już pogięta. Porażka jak do tego dochodziłem....cały układ chłodzenia prawie rozebraliśmy ze starszym :diabel: radze szybko z tym zrobić bo będzie coraz gorzej pozdr ROLF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 maniek129 i jak, wiesz czy uszczelka, glowica czy co sie posypalo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek129 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Witam, wreszcie sie doczekałem i zrobiłem: uszczelka pod głowice 180 zł., uszczelniacze na wałek rozrządu 40zł., uszczelka pod pokrywe zaworów 50zł., planowanie głowicy 30zł., robocizna 120zł. Razem: 420zł. Uszczelka była dobra tylko głowica skrzywiona, teraz jest ok. śmiga jak trzeba. Jak myślicie dużo to kosztowało czy w miare rozsądnie? Zapomniałem dodać jeszcze termostat nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 cena bardzo dobra jak na taką robote naprawde, w maździe 323BG chyba drożej jest, mnie kosztowało właśnie w 323 1,7d 500zł ale po mega upuście w ASO, cena bez upustu to podobno koło 1000zł za uszczelke, planowanie, wymianę i jeszcze uszczelke od pokrywy zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gardes Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 naprawde tanio dales jak mi poszla uszczelka pod glowica to za samo planowanie glowicy w Toruniu wzieli mi 350zł napelnienie zaworow i caly koszt tych uszczelek wszytskiego wyniosł mnie 800zł ale teraz smiga:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BART55940 Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Cena bardzo dobra moim zdaniem! Ja za to samo zaplacilem tysiaka!!! Tylko ze ja mialem bardzo skrzywiona glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mieso Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 hmmm jak za darmo. jak za sama wymiane uszczelki (robota) 300 zł zapłaciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Mam pytanie dotyczące samego zbiorniczka. Jakiś czas temu zauważyłem, że od góry w zbiorniczku jest mały otwór. Na pewno nie powstał w wyniku uszkodzenia i jestem pewien, że zrobił go poprzedni właściciel. Wydaje mi się, że zbiorniczek powinien być szczelny i oprócz otworu wlewowego nie powinno być innych "dziur". Co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinson85 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 z tego co ja kojarze to w mojej p10 1.6 zbiorniczek miał jakies odpowietrzenie i obecnie w p11.144 1.8 tez tak jest tzn.że tak nusi byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.