Gość tomirek Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 I kolejne pytanie siwezaka :diabel: W zasadzie wszystko w temacie jest napisane? Czy mozna to jakos prostym sposobem sprawdzic? To moje pierwsze autko na ksenonach i zielony jak szypiorek jestem :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grzegorzgda Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 stajesz przed ścianą, zapalasz światła, zaznaczasz pozim świecenia (linia), następnie obciążasz na maxa bagażnik, jak linia świateł się nie zmieni to znaczy że działa :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 I kolejne pytanie siwezaka :diabel: W zasadzie wszystko w temacie jest napisane? Czy mozna to jakos prostym sposobem sprawdzic? To moje pierwsze autko na ksenonach i zielony jak szypiorek jestem :030: Cytat z BOT NISSAN: Po ustawieniu auta przed ścianą proponuje zaciagnąć hamulec ręczny, usiąść w bagażniku i poprosić żonkę o włączenie zapłonu iświateł. Poczekać 15 sekund. Cuda gwarantowane jesli sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomirek Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Mam P11 na zwykłych światłach. Planuję założyć do niej xenony HID. Jednak nie wiem czy takie lampy bez autopoziomowania będą trwałe, nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto. Czy ktoś orientuje się w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Mam P11 na zwykłych światłach. Planuję założyć do niej xenony HID. Jednak nie wiem czy takie lampy bez autopoziomowania będą trwałe, nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto. Czy ktoś orientuje się w tym temacie? Trwałe czy nie to bez znaczenia, bo sa niezgodne z przepisami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Hmmm, a dlaczego są niezgodne z przepisami? Oczywiście można mówić że oślepiają kierowców z naprzeciwka, ale które xenony tego nie robią - ŻADNE. Mniejsza o przepisy, chciałbym poznać problem od strony technicznej. Więc wracam do pytania -> czy takie lampy bez autopoziomowania będą trwałe :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawert Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Polecam lekturę: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewto...ht=spryskiwacze http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&...part=1&vc=1 http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&...ighlight=ksenon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autopoziomowanie nie ma żadnego wpływu na trwałość świateł. Jest to tylko niestety kolejna rzecz wymagana w przepisach do xenonów. to tak jakbyś pytał o wpływ załadowania bagażnika na trwałość żarówek. Będą tylko świecić ciut wyżej jak załadujesz fure i tyle, większego wpływu nie będzie raczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Zapytałem o to gdyż lampy halogenowe (takie jak do oświetlania reklam ulicznych) muszą być ustawione pod odpowiednim kątem, gdyż w innym wypadku żarnik się szybciej wypala. Pomyslalem, że w ksenonach może zachodzić podobna reakcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 raczej mało prawdopodobne bo oświetlenie w samochodzie działa na zupełnie innej zasadzie, nie ma nawet cienia szansy że podczas jazdy chociaż 30 sekund lampy będą w jednej pozycji wszystko pracuje zwłaszcza na naszych kochanych drogach więc nie bałbym się o zmiane trwałości lamp bez poziomowania, zwłaszcza że poziomowanie działa w taki sposób że nie jest w stanie kompensować ustawień lamp podczas jazdy po drodze a jedynie przy długotrwałej (kilkusekundowej) tendencji do świecenia w górę lampy są w stanie się wyrównać, zresztą gdyby miały na bieżąco regulować poziom to raz że jechał byś samochodem który ma szalone światła (bo non stop by się regulowały) a dwa że chyba siłowniki służące do regulacji po kilometrze jazdy naszymi drogami byłyby chyba bardziej gorące niż sama żarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gregory Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Jeśli chodzi o sprawdzenie czy autopoziomowanie działa to w mojej maximie jest tak, że gdy włączę światła stojąc pod garażem na pochyłym podjeździe, po chwili można zaobserwować zmianę położenia reflektorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Wlasnie, czy w Primerach jest tak samo z ksenonami? Kolezanka ma Vectre C, i u niej po odpaleniu swiatla reflektory ruszaja sie gora-dół-góra i wracają do pozycji wyjściowej. U mnie nic. Przeglądałem wtyczkę która jest przy tylnym, lewym kole i wygląda OK, aczkolwiek jej nie wypinałem. Zrobiłem kiedyś test - stanąłem przed krawężnikiem autem, potem wjechałem na niego - reflektory ani drgnęły. Na przeglądzie powiedziano mi, że reflektory są OK, tj. nie oślepiam - można to sprawdzic jeszcze jakos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Podpinam się do tego tematu. Jak kolega debeściak, mam problem z tym poziomowaniem lamp. Nie działa mi to najwyraźniej. Powiedziano mi w stacji diagnostycznej, że jak się zapali silnik i załączy lampy, to po wyłączeniu silnika, ale lampy załączone ciągle, powinny one opadać lekko - u mnie nie opadają. Urządzenie za to odpowiedzialne jest jak kolega napisał, przy tylnym lewym kole. Na wysokości progu tam gdzie się kończą tylne drzwi (mega głupie miejsce jak dla mnie na takie urządzenie bo błoto i wilgoć ciągle się tam dostaje). Czy ktoś to wymontowywał, czy ktoś to jakoś czyścił? Czy prawdą jest, że to urządzenie do poziomowania lamp jest powiązane z alarmem i działa jako czujnik przechyłu (jak się buja autem alarm powinien się uruchomić - a mój się nie uruchamia, więc by się poniekąd zgadzało że to jest i od lamp i od alarmu). No i czasem alarm wyje mi bez powodu, więc może faktycznie mam to uszkodzone. Czy jest możliwość jakoś sprawdzić miernikiem elektrycznym czy działa to jak należy? Będę wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.