Gość yelcynn Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 witam. kilka dni temu zaniepokoiła mnie pewna rzecz. mianowicie z silnika zaczeły dochodzici odgłosy jakiegoś ocierania. wydaje mi sie ze dochodzi on z lewej strony silnika gdzies z okolicy pasków klinowych. myslałem ze to łozysko w alternatorze, pompie wody itd. niestety to nie to, zdjełem wszystkie paski odpaliłem silnik i dalej to samo. jezeli chodzi o doładny pois tego dzwieku to jest cos w rodzaju zatartego łożyska lub jak by metal ocierał o metal. ocieranie jest jak by to nazwać systematyczne czyli wystepuje w jednakowych odstepach czasowych mniejwiecej około 1 sekundy przy obrotach około 900. im wieksze obroty tym odstep czasowy miedzy otarciami zmniejsza sie. czy ktos z was miał cos takiego. czego szukac. byłem juz u dwóch mechaników którz chca rozebrac mi silnik na czesci pierwsze i wtedy dopiero ocenia co sie dzieje ale puki co nie mam ochoty sie na to zgadadzac. prosze o pomoc. [ Dodano: Pon 30 Kwi, 2007 23:30 ] dodam jeszcze ze mechanicy wykluczyli rozrzad twierdzac ze rozrzad powinien sie tłuc. czy aby napewno maja racje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 mi się wydaje że to będzie łańcuch na rozrządzie z napinaczem który ma już dość i wali w pokrywę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 mi się wydaje że to będzie łańcuch na rozrządzie z napinaczem który ma już dość i wali w pokrywę.. jestem podobnego zdania. Zanim zaczyna dzwonić to najpierw słychać coraz głośniejszy szum. Może ocierać o którąś z prowadnic. Takie jest moje zdanie. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 jezli jest to z lewej strony w oklicy pasków klinowych i tak jak opisałeś, to jest to hałas dchodzący z łańcuszka rozrządu, tak jak już stwierdzili wyżej forumowicze... z tego co wiem w silnikach 2.0 łańcuszki są trwałe ale... jaki masz przebieg auta? i na jakim oleju jeździsz, oraz co ile wymienisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yelcynn Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 jezli jest to z lewej strony w oklicy pasków klinowych i tak jak opisałeś, to jest to hałas dchodzący z łańcuszka rozrządu, tak jak już stwierdzili wyżej forumowicze... z tego co wiem w silnikach 2.0 łańcuszki są trwałe ale... jaki masz przebieg auta? i na jakim oleju jeździsz, oraz co ile wymienisz? przebieg to 195tys, olej wymieniam co 8 do 10 tys i jeźdze na mobil1 10 w40. nie wiem jak poprzednie własciciel podchodził do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Ja mialem takie tarcie w skrzyni biegow tylko ze to bylo ciagle okazalo sie ze kola zebate zjechane troche byly, jezeli wysprzeglales to wtedy cisza, sprawdz moze to to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 twierdzac ze rozrzad powinien sie tłuc. czy aby napewno maja racje?? Nie mają racji. Takie szumienie, ocieranie słyszalne z boku silnika przy paskach to właśnie pierwszy objaw umierającego rozrządu. Później zacznie Ci dzwonić chociaż nie musi to być od razu, może jeszcze trochę pożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas200sx Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 hm... eksploatacyjnie wygląda ok, przebieg 200 tys. , wymiana oleju ok, hm... ja znam wielu użytkowników Primer 2. 0 i z tego co wiem nie tak łatwo zrobić kuku tym silniczkom obsłuchiwałem pare Primer , które miał grubo ponad 300 tys.km, serwisowane od nowosci w ASO , i było tam cicho jak makiem zasiał pamietam tez Primere 2.0 P 10, która miła blisko 500 tys. km, dopiero wtedy zmianiali rozrząd na komopletny nowy. Oczywiście mogą być odstepstawa od reguły, wady matariałowe itd. Najlepeij niech osłucha Twój łańcuszek specjlaista pracujący w Nissanie, który zna temat i zdiagnozuje przyczyne jego głośnej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yelcynn Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja mialem takie tarcie w skrzyni biegow tylko ze to bylo ciagle okazalo sie ze kola zebate zjechane troche byly, jezeli wysprzeglales to wtedy cisza, sprawdz moze to to - skrzyniaj jest oki sprawdzone dzieki panowie za szybkie odpowiedzie, niestety potwierdziliscie moje obawy ale sprawedze to jeszcze po majowym weekendzie i dam znac co i jak moze kiedys sie komus to przyda. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 yelcynn - mozemy sobie reke podac Mam dokladnie to samo, z tym ze u mnie jeszcze szarpie przy przyspieszaniu. A moja primerka ma przejechane 165 tys. ale poprzedniu wlasciciel zmienial olej co 15 tys. :< Skad ludzie biora takie genialne pomysly :?: Napisz jak juz bedziesz wiedzial co dokladnie padlo w twoim rozrzadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 ale poprzedniu wlasciciel zmienial olej co 15 tys. Skad ludzie biora takie genialne pomysly Takie pomysły ludzie biorą z serwisów bo tam zalecają wymianę oleju chociażby półsyntetyka co 15tkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Takie pomysły ludzie biorą z serwisów bo tam zalecają wymianę oleju chociażby półsyntetyka co 15tkm. Powiem ze nie bardzo to rozumiem. Jak dla mnie to za rzadko, powino sie co 10, a nawet co 8 zmieniac. No ale co zrobic :diabel: Ide porozbierac troche auta i zobacze w jakim stanie tam ten moj rozrzad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Powiem ze nie bardzo to rozumiem. Jak dla mnie to za rzadko, powino sie co 10, a nawet co 8 zmieniac. No ale co zrobic Wiesz, ja też nie chciałem w to uwierzyć ale tak mi zalecał serwisant. I zgadnij gdzie to mam co powiedział w tym temacie... W Micrze zmieniam olej co 10tkm a w 100NX'ie co 5tkm bo troszkę bardziej go katuję i chcę żeby był dobrze smarowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin27 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Ja miałem takie samo obcieranie i też niektórzy mechanicy mi mówili, że to nie rozrząd :diabel2: wymieniłem rozrząd i po bólu :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.