Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] Nawigacja


Gość Dysiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dysiek

Witam

 

Chcialem sie przede wszystkim przywitac, bo to moj pierwszy post.

 

Kupilem Primere z 2000 roku, ma ona zalozona nawigacje Xanavi Birview. Na CD mam mapy panstw Beneluxu. Czy mozna gdzies zdobyc mapy Polski? Przeszukalem cale forum, ale nie rozwiazalo to mojego problemu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dysiek

A da sie w jakis sposob przerobic stara nawigacje? Albo wgrac np automape? Jestem totalnie zielony w tym temacie, wiec wybacz za byc moze naiwne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze odpada wgrywanie innego softu niz oryginalny - nie bedzie to kompatybilne. Ze swojej strony jesli juz chcesz uzywac nawigacji polecam zakup PDA i odbiornika GPS. Wtedy masz do wyboru do koloru map - zarowno Polskich jak i krajow Europy Zachodniej. Dla przykladu polecam Automapa XL i zachodnia Europa Destinator 6 (zawiera rowniez glowne drogi europy wschodniej - Polska, Czechy, Slowacja i inne). Sam ostatnio jechalem Francja - Krakow i spowrotem z Destinatorem 6. Dziala perfekcyjnie i ulatwia zycie. Mozna jedynie skupic sie na jezdzie autem :) Frajda niesamowita.

 

P.S. Destinator jesli kogos interesuje jest rowniez w polskiej wersji jezykowej, wlacznie z komunikatami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Dysiek

A jakas przerobka wchodzi w gre? Wiem, ze jak navi ma gniazdo SD to mozna pokombinowac. Moja niestety nie ma, ale moze by jakos podlacyc to gniazdo? Sam juz nie wiem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby cokolwiek zmienić w komputerze nawigacji potrzebne byłoby jakieś wejście do podłączenia kabla lub tak, jak pisałeś slot SD.

Co można zrobić na dziś?