Gość sokens Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Chciałem do mojego N14 założyc elektryczne szyby na przód jednek nie chciałbym kupować jakiegoś badziewia z allegro takiego uniwersalnego zeby nie kombinowac i zeby np szyby mi sie nie rysowały. Więc stąd pytanie gdzie moge dostać jakieś w miare dobre używki kompletne z centralkami silniczkami przełącznikami i okablowaniem. Wolę nie dzwonić do nissana bo nie ukrywam, że względy finansowe nie są mi obojętne No i oczywiście na co zwrócic uwage przy kupnie i jakie wady i usterki najczęsciej wystepują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 No i oczywiście na co zwrócic uwage przy kupnie i jakie wady i usterki najczęsciej wystepują? Nie kupuj z wersji 3D nie będą pasować to po pierwsze, a po drugie na co trzeba zwrócić uwagę trudno powiedzieć wszystko może się popsuć i równie nic. Jak cały zestaw będzie już wyciągnięty to jedynie wizualnie możesz go sprawdzić. Najczęstsza usterką są przełączniki, drugą rzeczą to mechanizm w silniczkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a cena jaka? zeby nie przepłacic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Myśle że rossądną ceną byłoby około 400 zł za komplet 4 sztuk, co nie oznacza ze na przednie tylko 200 zł. No to wg mnie, ale sprzedający oczywiście będzie miał inne zdanie. Pamiętaj że również boczki wtedy trzeba wymienić i fajnie by było by były kolorystycznie takie same. Ja zrezygnowałem jakiś czas temu, ale jakby ktoś miał na sprzedaz to może bym się zastanowił ponownie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Pamiętaj że również boczki wtedy trzeba wymienić i fajnie by było by były kolorystycznie takie same. Można w miejsce otworów dać jakieś zaślepki albo tweetery czy jak to się piszę. Też się zastanawiałem na kupnem szybek miałem się z zamiarem kupna jeszcze właśnie boczków i nie ważne czy byłyby innego koloru bo ten materiał łatwo z chodzi i można przykleić ze swojego. W tedy na bank będzie pasowało kolorystycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 nie no ja jak bede zmianiał to razem z tapicerkam i , dla mnie musza one być zadbane to jedno a 2 ten szary materiał musi byc identyczny zeby nie kombonowac choc w sumie mam zamiar zrobic inne panele na drzwi wiec moze jakos zamaskuje ten otwór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Witam ponownie w temacie. Mam zakupioną kompletną elektrykę do N14 sedan. Postaram się tu opisać pare problemów na jakie napotkam przy montażu w najbliższym czasie. W tej chwili główny problem na jaki natrafiłem to brak instalacji idącej w progach i pod kokpitem do których należałoby się podłączyć z wiązkami wewnątrz drzwi. Jest to duże utrudnienie no ale cóż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sokens Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 fajnie bede wdzieczny jakbys mogł to zrób tez foty i liste elementów niezbednych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 31 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 Szybki zainstalowane i sprawnie działają więc mogę już co nieco w tym temacie udzielić wskazówek. Elementy niezbędne do zainstalowania to: 1. Oczywiście wszystkie 4 panele sterujące + od strony pasażera dolna część panelu montowana w boczku drzwi. 2. Oczywiście silniczki 4 sztuki wraz z prowadnicami i elementem podtrzymującym szybę. 3. Niestety boczki 4 sztuki ze względu na: otwory po korbkach i inny kształt otworów do mocowania paneli sterujących oraz w przypadku drzw od strony kierowcy braku otworu od dołu przy panelu sterującym. 4. Wiązki 4 szt znajdujące się w drzwiach. Należy to jednak sprawdzić bo podejrzewam że w przypadku gdy samochód posiada orginalny zamek centralny to te wiązki mogą już być. 5. 1 metalowy uchwyty do których przykręcone są plastikowe uchwyty ala popielniczka w tylnich drzwiach. Metalowy uchwyt jest niezbędny do przymocowania podobnej popielniczki w drzwiach z przodu. 6. Nieszczęście bo u mnie nie było instalacji elektrycznej pod kokpitem łączące wszystkie instalacje elektryczne ze sobą w 4 drzwiach. Więc potrzeba jeszcze troche kabli różnochkolorowych o 2 grubościach (dla kabli zasilających i sygnałowych), bezpiecznik 10 A i 30A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 cerber, nie orientujesz czy dałoby się przełożyć sam silnik do prowadnic z korbką? [ Dodano: Sob 22 Gru, 2007 15:35 ] Dobra sam sobie odpowiem na to pytanie. nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.