Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Fer

Nissan Laurel C32 Fer'a

Recommended Posts

Fer

Czas zaprezentować swojego Nissana :)

 

Rok produkcji - 1986

Silnik LD28 - diesel (poj 2792 cm3) 84KM@4400rpm, 159Nm@2400rpm, jest 77KM@3886rpm, 170Nm@1132rpm - coś nie chce mi się wierzyć że tak nisko jest maks moment ...

Napęd oczywiście na tył.

Masa - 1380kg.

 

 

Fotki:

 

dsc00005ia2.th.jpg dsc00009ld3.th.jpg dsc06398ub0.th.jpg dsc6916js7.th.jpg dsc00004446wi0.th.jpg 6hmr2.th.jpg karp177q.th.jpg karp181.th.jpg

 

dsc0140rk5.th.jpg dsc0168ao1.th.jpg dsc00668xs2.th.jpg dsc00671ji6.th.jpg

 

dsc00068ou3.th.jpg dsc00067hs6.th.jpg dsc00136fx4.th.jpg img6813wl5.th.jpg

 

kopiaphoto1514hb2.th.jpg dscf1221800x600wz0.th.jpg hpim0110800x600lt6.th.jpg dsc07046do8.th.jpg dsc07048rv0.th.jpg dsc00190mp6.th.jpg

 

dsc3062i.th.jpg dsc3059.th.jpg dsc3098q.th.jpg dsc3095.th.jpg

dsc3107.th.jpg dsc3106.th.jpg dsc3153o.th.jpg dsc3156.th.jpg

dsc3125r.th.jpg dsc3138r.th.jpg

 

pict6605.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Ciekawy wóz, aż się prosi by jakiegoś SR20DET pod maskę wsadzić - miejsca widzę że jest naprawdę sporo... Albo jeszcze lepiej jakiegoś RB25DET bąć RB26DETT:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer
aż się prosi by jakiegoś SR20DET pod maskę wsadzić - miejsca widzę że jest naprawdę sporo... Albo jeszcze lepiej jakiegoś RB25DET bąć RB26DETT:D

Ten egzemplarz raczej pozostanie 100% seria z dieslem, bo raczej ten model jest za ciężki do takiego poważniejszego ścigania czy driftu (choć widziałem jednego takiego w UK). Idealny do ciągnięcia drugiego nismo na jakieś zawody na lawecie :D

 

Ale myśle powolutku :) nad ściągnięciem C33 z nowej zelandii. Oryginalnie już w nich siedzi RB20DE więc dużo więcej nie potrzeba. Ale wygląd jest powalający -

40400033_full.jpg

40400061_full.jpg

40400094_full.jpg

40400126_full.jpg

Brak ramek w drzwiach, brak środkowego słupka - nie wiem jak inni uważają, ale dla mnie super to wygląda. Jedynym malutkim mankamentem jest polskie Prawo ... dot. zarejstrowania takiego samochodu, ale da się przebrnąć przez to.

 

 

 

 

 

 

I mam takie pytanie techniczne. Czy normalnie można przełożyć silnik z całym osprzętem, pompą paliwa itp z benzyny do diesla. Denerwuje mnie w dieslu to, że pali jak smok - 10l, a osiągów zbytnio nie ma, a benzyna spali tyle samo, a wrażenia podobno niebo lepsze.

 

Zdjęcia benzyny od środka

http://img515.imageshack.us/img515/5393/laurel7to7.jpg

Zdjęcia diesla

http://img184.imageshack.us/img184/1423/dsc00638ny5.jpg

 

Czemu o czymś takim myśle ? Bo jest szansa dostania dawcy organów i całej reszty do rozebrania, ale najważniejszy w tym momencie jest silnik czy podejdzie. Jeszcze jedno pytanie - czy skrzynia biegów może pasować z diesla do benzyny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jaras
Ten egzemplarz raczej pozostanie 100% seria z dieslem

 

Zgadzam się w 100%:-)

 

 

bo raczej ten model jest za ciężki do takiego poważniejszego ścigania czy driftu

 

 

Bo jest pięknym klasykiem. Gdyby był zgnitą poobijaną kupą to można z niego robić wynalazka. Teraz jest piekny i bedzie coraz piekniejszy. Bedzie żyła a nowe AGD się rozlecą;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer

Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek oraz przerabiany wydech - od końcowego tłumika z chyba jednego poważnego względu. Patrząc od tyłu na auto z lewej strony jest tłumik, a z prawej końcówka wydechu. Chyba będzie wyprowadzenie na wprost, bo obustronne rozwiązanie może zakłucić wylot spalin ?

 

dsc00114qx3.jpg

dsc00116cv4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
azorek
Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek

zakładasz stożek do diesla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio
zakładasz stożek do diesla?

A co nie można, przecież Diesel to też silnik spalinowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer
Fer napisał/a:

Jak narazie wiem jedynie, że będzie robiony stożek

 

zakładasz stożek do diesla?

 

 

Bez roboty można praktycznie wymienić to nawet nie dokupując żadnych rur itp. Ale pomyśle czy to dobry pomysł, bo jak narazie zwykły filtr ma dolot powietrza poprowadzony z atrapy, a jak wszystko zdemontuje czy potem coś wykombinuje by dmuchało na stożek

 

Tutaj troche tylko poglądowa fotka gdzie filtr, i jak powietrze leci do silnika

dsc00121zb7.jpg

 

Jedynie zastanawiam się, czy po zamontowaniu stożka nie będzie problemów, że silnik będzie dostawał za dużo powietrza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
azorek
A co nie można, przecież Diesel to też silnik spalinowy...

Można, ale sam kiedyś pisałeś że stożek w dieslu nic nie daje, a ja być dobry uczeń ;):P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer

Może i nic nie da, ale za to:

- fajnie wygląda

- powinien wydawać ładny dźwięk

- pewnego typu oszczędność

- i myśl że jakiś jest + w mocy :)

 

Tylko trzeba to z głową zrobić, by łapał zimne powietrze

Share this post


Link to post
Share on other sites
azorek
Może i nic nie da, ale za to:

- fajnie wygląda

- powinien wydawać ładny dźwięk

- pewnego typu oszczędność

- i myśl że jakiś jest + w mocy :)

 

Tylko trzeba to z głową zrobić, by łapał zimne powietrze

więc jak Tobie się uda i wszystko będzie OK to ja też załorze :one:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer
więc jak Tobie się uda i wszystko będzie OK to ja też załorze

Niestety do Borska raczej nie zrobie tego bo kasy nie mam, dziś pogrzebie troche pod maską i zobacze gdzie i jak rure zamontować, bo zamontowanie stożka to jakieś 1-2 godzinki, a nie chce ciąć blachy :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
azorek

napisz jaki masz kupujesz stożek i na podstawie czego go dobierałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer

Jak stożek to raczej na K&N bym się skusił, wydaje mi się, że taki byłby dobry, aktualnie jeszcze nie mierzyłem rur ale zaje mi się że mniej więcej coś takiego bym montował:

http://moto.allegro.pl/item199151719_k_n_s...nal_kielce.html

 

Ale teraz sam musze rozwiązać problem z zimnym powietrzem. Oryginalnie powietrze jest brane spod maski,a miejsca zbytnio nie ma by gdzieś rure wystawić.

 

 

 

I sam już nie wiem, szukam innych Laurel'ów jak mają pomontowane stożki i gdzie były zamontowane stożki to w tym samym miejscu co zwykły filtr

 

http://img79.imageshack.us/img79/1932/dsc00881uq4.jpg - RB25DE

 

http://img440.imageshack.us/img440/6708/x1...nyxjys3ctm0.jpg - tu RD28Turbo - Diesel 2.8 Turbo

http://img440.imageshack.us/img440/3895/untitledcp8.jpg - to samo co wyżej - 2.8TD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mr_simon

Śliczny egzemplarz, a czy to prawda, że Laurely miały 6 biegowe skrzynie biegów?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer
Laurely miały 6 biegowe skrzynie biegów?

Licząc ze wstecznym to tak :D ale tak na poważnie to 5 ;)

 

 

Dziadek pokazał że młody jest duchem lecz ciało troche nie pozwalało na szaleństwa, w drodze powrotnej z Borska przy 160km/h troche popuścił oleju, ale wydaje mi się że było to spowodowane wysokimi obrotami oraz długim czasem jazdy z wysoką prędkością. Diagnoza - będzie żył.

dsc00166bc4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RolF

Fer, co z tym stożkiem? jest juz czy bedzie czy jak?;) bo w piatek SPOT:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer

Nie, stożka najprawdopodobniej nie będzie bo jest oryginalny dolot zimnego powietrza do puszki. Jedynie zastanowie się nad sportową wkładką - coś takiego http://www.allegro.pl/item212113157_filtr_...rza_nissan.html albo K&N, teraz nie widze tego, ale ostatnio była za 160zł.

 

 

Najgorsze jest to, że z chęcią bym go usprawniał, lecz kasa nie pozwala ...

 

[ Dodano: Sro 04 Lip, 2007 19:14 ]

Przydałby się drugi egzemplarz do całkowitego przeszczepu oraz przerobienia, np do aktualnej maski dodać brewki, wyprostować, na nowy kolor pomalować, lampy poprzerabiać itp

 

Też myślałem by zmienić kolor kloszy kierunkowskazów na białe + pomarańczowe żarówki, ale nie mam pomysłu skąd wziąść takie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pers

fer daj spokój z brewkami,to jest klasyk i nie wypada a po drugie nie będzie ładnie wyglądać ani też raczej nie kupisz do niego brewek. Bo przekombinujesz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fer

Po to druga maska by było na zmiane, a widziałem pare egzemplarzy ze spojlerami itp i dość ciekawie wyglądało to.

 

Lekkie brewki - http://img165.imageshack.us/img165/7015/laurel2storqn0.jpg

 

Ogólnie to najlepsze wyjście - jeden klasyczny, odnowiony, chromy, felgi jakieś ładne itp sprawy, a drugi najlepiej ze swapem do zabawy.

 

Ogólnie pasuje mu bycie klasykiem jak i jakimś streetem, lecz trzeba się przyłożyć by to fajnie wyglądało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maras

Daj spokój, brewki są wieśniackie. A w takim klasyku to już w ogóle porażka :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pers

Fer Twój sie prezentuje super a ten na zdjęciu z brewkami to jakas padaka :D brewki mu naprawde nie będą pasować, musiałbyś bardzo dużo rzeczy w wyglądzie zmienić zeby sie to jakoś kupy trzymało ale i tak nie widze tego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RolF

To ja jestem za Klasykiem...nowy lakier...szerokie opony i fele w chromie oczywiście...skóra w środku i nic więcej...możesz wozić dupe i każdy będzie sie oglądał za takim samochodem :diabel2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pers
To ja jestem za Klasykiem...nowy lakier...szerokie opony i fele w chromie oczywiście...skóra w środku i nic więcej...możesz wozić dupe i każdy będzie sie oglądał za takim samochodem

amen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RolF
amen

 

nic tylko powoli i do sukcesu...powodzenia Fer,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×