Gość arthi Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Primerka jak w temacie, trasa moim zdaniem ryzykowna zwlaszcz ze w primerce juz bylo kilka rzeczy wymieniaonych pompa chlodzenia, półoska prawa, sprzeglo, wczesniej przeguby, wahacz z przodu... wszystkiego nie pamietam. Do tej pory atuto ekspolatowane prawie wylacznie w miescie na bardzo krotkich dystansach czesto 14km w jedna i 14 w druga stronę! Teraz jest na przegladzie przed tym wlasnie wyjazdem. Odstawiajac samochod dalem liste zadan, ale moze cos jeszcze warto dorzucic: lozyska swiecie filtry, oleje i plyny przeplywomierz wyczyscic sonda lamda - sprawdzic rozrząd klocki hamulcowe tarcze przeguby amortyzatory zawieszenie tylne Wiem, ze czlowiek nie ma komutera, czy warto z autem jeszcze gdzies podjechac i sprawdzic go pod tym katem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KevinTworog Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 myśle wziołeś pod uwagę ile kosztują łożyska do primery. Powiec mechanikowi niech sprawdzi ci jeszcze sprzęgło. Ja wymieniałem 15 tyś km temu i wczoraj na trasie w niemczech mi się tarcza rozsypała. Ale ja uważam że primerka poradzi sobie z taką trasą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 lozyska swiecie filtry, oleje i plyny przeplywomierz wyczyscic sonda lamda - sprawdzic rozrząd klocki hamulcowe tarcze przeguby amortyzatory zawieszenie tylne ===================== dodałbym: Warto obejrzeć stan ogumienia. I na zapas zabrać ze sobą paski napedu pomp i alternatora (wraz z narzędziami do ich wymiany). Szczelność układu chłodzenia, gumki wycieraczek, kmpl zarówek, linkę holowniczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skała Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Nie bój się tej trasy.Podobną robiłem kilka razy.Przygotuj sobie trasę-po Niemczech nawet nie zauważysz kiedy przelecisz we Francji ostrożnie przy przelocie na zabudowanym bo rzadko stoją ale jak wyhaltują to b. boli.Trasę można tak dobrać że nationalami-bezpłatne pojedziesz nie wiele wolniej a dużo taniej.Samochodzik zawsze woli trasy więc po sprawdzeniu nie powinno być niespodzianek.Szerokiej drogi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ogumienie wiadomo, zarowki tez nie klopot, chodzi o to zeby nie stanelo na trasie. Z uwagi na koszt jeszcze nie wiem co z lozyskami, chocaz z przodu juz troche rzezi, z tylu juz rok temu mechanik sygnalizowal ze wyje... ale o dziwo nie halasuje. Uklad chlodzenia to byla pierwszyzna, tyle ze zapomnialem dopisac. Sprzeglo wraz z oska (poszlo za jednym razem) byly wymienane rok temu i chyba sie nie rozsypie tak szybko. Z tymi paskami to rzeczywiscie, juz raz byly naciagane, musze o tym wspomniec, bo nie wiadomo jak zareaguja na wyzsze temperatury. Dziekuję za wszystkie odpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 A jak stoisz z półośkami, wiesz że w nissanach lubią się ukręcać pod tą gumą, najlepiej założyć te dorabiane już bez tych tłumików drgań, które chyba i tak wiele nie dają a tylko są ogniskiem korozji, która przeżera półoś, a ta w najmniej oczekiwanym momencie się skręca i klops. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arthi Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Nie wiem jak to dokladnie bylo, ale prawa poloska (napedowa) poszla rok temu rozwalajc sprzedlo, albo sprzeglo rozwalilo poloske? W kazdym razie auto stanelo, oska wymieniona na uzywana, sprzeglo nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.