Guest saly Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 witam mam taki problemik autko jak w tytule nie odpala (Auto przywiezione z niemiec nie paliło od początku) kręci ale nie pali, auto ma fabryczny imobilajzer, nie słychać pompki ale taki przekaźnik koło komputera chyba od pompki się załącza, na nim jest napięcie. Również nie działa centralny zamek ale nie wiem czy to było wcześniej i ma coś wspólnego, auto ma kluczyk z oryginalnym pilotem. Po załączeniu stacyjki lampka od immo żadnej reakcji ciemna. jak powinna się palić lampka od immo Czy ktoś wie gdzie jest pompa w którym miejscu chciałbym sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie. Może ktoś ma schemat do tego samochodu. Z góry dziękuje za wszelką pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest m7chau Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 przede wszystkim... bezpieczniki i baterie w pilocie(bo zapewne jakąś tam masz) sprawdzone? Nie mam podobnej instalacji, za wyjątkiem centralnego, możliwe że masz jakiś system odcięcia paliwa który zadziałał jakiś czas temu, fajna rzecz ale możesz mieć kłopoty. Musisz się bawić... W odpowiedzi na Twoje pytanie podaję link jest to torrent z ebookiem o nissanie sunny, od 79 strony będziesz miał pełen opis układu zapłonowego i gdzieś tam również informacje o pompce paliwowej i inne które mogą się przydać. Jeśli torrenty będą słabo szły napisz wrzucę książkę na jakiś serwer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest saly Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 pilot coś tam generuje słychać w radiu, kontrolka od immo powinna się zapalić i zgasnąć czy jak, trudno ściągnąć tą książke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Pablo_ Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 pilot coś tam generuje słychać w radiu, kontrolka od immo powinna się zapalić i zgasnąć czy jak, trudno ściągnąć tą książke Jak nie wyłączysz immobilizera to auta nie odpalisz ale możesz kręcić silnikiem, pompa paliwa jest pod tylnim siedziskiem i też powinna się załączać. Immobolizer wyłącza się jak dioda się nie świeci. A tu masz inne linki do tematów gdzie są podane linki do książek: Sam naprawiam Samochód http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7984 oraz do serwisówki niemieckiej http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15475 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arecky Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Witam, Jestem posiadaczem Sunnego (chyba taki jak Twój- 1,6 SLX Y10) od wczoraj i mam blade pojęcie o immobilizerze (wiem jedynie, że należy wcisnąć 'czysty' guzik pilota przed uruchomieniem autka), posiadam jednak instrukcję obsługi w języku angielskim. Jeśli szczegółowe info o immobilizerze nie jest podane w książce, która została podlinkowana, to mogę zrobić foto stron instrukcji (może komuś by się chciało przetłumaczyć). BTW u mnie centralny zamek działa jedynie 'z kluczyka', a lampka immo też zbyt często się nie zapala. Przy okazji się przywitam. Jak wspomniałem we wstępie, stałem się posiadaczem Sunnego. Bardzo się cieszę, że istnieje takie miejsce z ogromną ilością WIEDZY. Będę tu częstym gościem. pzdr arecky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KeriSR Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 wywal fabryczny imo...,i połącz te kable które on rozdziela to ,działa to jak zwykły wyłącznik o ile pamiętam nie trzeba głęboko grzebać,poza tym poszukaj dodatkowego wyłącznika pompki paliwa -powinna robic bzzz..i sie wyłączć,a i jeśli ten imo...ma kształt spłaszczonego palca to powinna się świecić czerwona diodka a po włożeniu go gasnąć ,no to tyle moze niezbyt składnie ale troche bezalkoholwego poszło heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest emel2 Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Opracowalem moduły ,,emulujęce" centralki Lucas 8AS.Fabryczne immo mozna wypiac i podlaczyc ten modul(komunikuje sie z komputerem wtrysku tak jak centralka Lucas 8AS).Dodatkowo jest wejscie sterujce (potencjalem ,,masy) przystosowane do wspolpracy z alarmem lub jakims ukrytym wylacznikiem.Chcialem zaprojektowac alarm dedykowany pod te 8AS ale uznalem ze lepiej bedzie zastosowac osobny modul-jest to urzadzenie mniej zlozone niz caly system alarmowy ( a co za tym idzie mniejsza szansa awari uniemozliwiajcej uruchomienie silnika). Opis modulu tutaj: http://www.emel-alarmy.pl/immo_8AS.pdf http://www.emel-alarmy.pl/index.php?option...5&Itemid=49 Pzdr. Mariusz GG:211530 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.