Gość medicb Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Po uruchomieniu "nowego" silnika 1.0 k10 wszystko działa cacy tylko zawory delikatnie klekoczą przy przyśpieszaniu. Zapłon niby jest ustawiony ok, ale nie jestem pewien czy nie wymaga korekty. Czy zapłon może być przyczyną? Czy poprostu ustawić luzy na zaworach? Jakie powinny być wartości luzów na ciepłym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 Czy zapłon może być przyczyną? Czy poprostu ustawić luzy na zaworach? Jakie powinny być wartości luzów na ciepłym silniku? Ja bym się zajął jednym i drugim. Luzy (na gorąco, tak podaje Nissan) - 0.25 ssący, 0.30 wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 A jaki doradzacie kąt zapłonu? Teraz mam chyba 5 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 10 stopni z podłączonym boost sensorem (bylo o nim na forum > szukaj) i 0 stopni bez podlaczonego boost sensora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość medicb Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Boot sensor ... nie doczytałem co to ale poczytałem trochę ten temat http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...lon&start=0 Mam jeszcze jedno pytanie. Czy po numerze seryjnym silnika można w necie odszukać jakieś dane o nim, np kiedy został wyprodukowany? Wiem że silniki MA10 różniły sie między sobą na przełomie lat 88 do 92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.