Guest sedecrem Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Witam serdecznie szanownych forumowiczów. Jestem zainteresowany kupnem Micry K11, wpadła mi w oko wersja zwana Super S - ze względu na ciekawsze wyposażenie. I tu pojawia się moja prośba o informację na temat tej wersji. Tzn czy silniki jest standardowy czy jakiś zmieniamy, czy bywały wersje z poduszką i klimą, czy warto myśleć o takim aucie z przebiegiem 180tkm, jak ze spalaniem, na co zwrócić uwagę... ? Z góry dziękuję za opinie, porady i informację na temat tego auta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Super S różni się głównie wyglądem (spojler z tyłu, inne zderzaki (ale standardowe pasują)). Silnik itp. jest standardowy, taki jak w zwykłych micrach (o tej samej pojemności). Z tego co mi się wydaje, SuperS mają jedną dyskwalifikującą (jak dla mnie) wadę - są tylko w wersji 3D . Na pewno koledzy posiadający SuperSki pochwalą się za chwilę dodatkowym wyposażeniem (m.in. obrotkami). [ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 08:14 ] Resztę znajdziesz np. w temacie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...d361b4d6ccb09ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest davenam Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 Heja Ja mam Micruska K11 NIE SuperS a i tak wyglada lepiej Mam takie wyposazenie ze glowa mala bo cala frajda w tym zeby sobie samemu ulepszac i tuningowac autko pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sedecrem Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 A propos "ulepszania" to są różne "szkoły", ja wole kupić od razu wyposażone auto, a potem już tylko jeździć. Bo niby jak dołożyć ABS, klimę czy poduszkę? Tak czy inaczej dziękuję za informację, a jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia na ten temat do będę wdzięczny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 to taka troszke lepsza K11 1,3 roznica w zderzakach, daszek z tylu [wszystko mozna dostac], w standardowej fotele nie wiedza co to trzymanie boczne w SuperS widzialem ze sa troszke bardziej wyprofilowane ale pewno i tak porazka i jak bedizesz mial ABS to masz 4xtarcze wiecej i bardziej konkretne info pod http://www.micrafanpage.de/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kocurek Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 z tego co widzę są różne wyposażenia superS, ja mam klimę i elektrykę, ktoś inny wspomaganie i ABS, standardem jak już tu powiedziano są większe zderzaki z chlapaczami, spojler nad tylną szybą i halogeny/przeciwmgielne - które jak dla mnie są bardzo przydatne, szczególnie na nieoświetlonych drogach i w czasie deszczu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 15, 2007 Share Posted May 15, 2007 generalnie to SuperS to taka zbajerowana 1,3 mechanicznie sie nie rozni niczym... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaceksc Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Bierz k10 w super S będziesz miał zbajerowane fotele ( na prawdę wyjebka), obrotomierz, skórzaną kierownicę, pakiet ospojlerowania z lotką, progami, nadkolami, halogeny i uwaga !! zegarek cyfrowy w srodku zazdrosne spojrzenia innych gratis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BATATY10 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 poprzednicy maja racje!!!ale k10 zamiast k11 SuperS....oj!!!super auto!!!mam prawie od roku i...jak dla mnie BOMBA!!!do miasta.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 i w czasie deszczu Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi. A co do micry Super S, to w piątek przyjeźdza na szrot, już od rana będe stał a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S? z tego co widzialem to fotele wygladaja na wygodniejsze ... :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S?Zderzaki, licznik na taki z obrotkiem (chyba, że już masz). Zresztą sam zobaczysz . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kocurek Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 i w czasie deszczu Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi. niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą , a tak na poważnie to proponuję się zaznajomić z kodeksem drogowym http://www.podlaska.policja.gov.pl/art_zal...iki/814_TKD.pdf ,jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie, przeciwmgielne/halogeny są osadzone bardzo nisko i nie oślepiają jadących z naprzewiwka, a przypadku ograniczonej widoczności (kiedy ja ich używam) świetnie doświetlają pole poniżej świateł mijania więc peace człowieku :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie, z tym to sie nie zgodze ... Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe popieram !! niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą nie tylko Ciebie i nie tylko te z xenonami co drugie auto ma zle ustawione swiatla i jedny leci po oczach jadacym z naprzeciwka a drugim oslepia jadacego przed nim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieply Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Hej! Na początek się przywitam, bo jestem tu nowy... A od wczoraj jestem posiadaczem ślicznej Micry właśnie w wersji Super S. I od razu mam pytanie: czy w tej wersji zawieszenie jest utwardzone? Moje jest bardzo twarde - co mi się zresztą bardzo podoba Ciekawi mnie tylko czy tak jest seryjnie, czy też to efekt późniejszego tuningu. Z wyposażenia ma ABSik, poduchę, szyberdaszek, elektryczne szybki, servo i może jeszcze coś odkryję... A wrażenia z jazdy są PIORUNUJĄCE! Nie spodziewałem się, że to auto będzie miało takiego kopa... Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 No to dorwałem micre Super S z 95r. Kupiłem: - Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł - aluski na prawie nowych oponach 500zł /kpt - Zderzak z halogenami 250zł - Daszek tylni 70zł - półka z orginalnymi maskownicami na głośniki i wycięciem na 3 światło stopu 120zł Chce jeszcze kupić boczki przednie i tylne z elektrykami oczywiście przednie mają elektryki, a tylne mają kieszonki, żeby pasażer mógł coś schować sobie. Tyle że chce za jeden podnośnik od elektryków 150zł czyli 300zł + boczki. Troche drogo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł - Zderzak z halogenami 250zł - Daszek tylni 70zł pozazdroscic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieply Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Hej! Jakie oponki polecacie do micry 1,3? Teraz mam prawie łyse 155/70/13 i muszę zakupić coś nowego. Wydaje mi się, że przydały by się troszkę szersze gumy... Myślę o 165/65/13 lub 175/65/13 (w zalecanych 175/60/13 mały wybór...). Czy nie będą obcierać? Na jakich jeździcie? Pozdrawiam Marcin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 155/70/13 zima 195/45/15 lato minimalnie wolniej przyspiesza ale lepiej sie prowadzi :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 195/45/15 lato ja tak tylko chciałem zapytać po za temat, czy te oponki Ci nie obcierają? czy robiłeś jakieś przeróbki zeby pasowały Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 nic nie obciera nawet z 4 osobami na pokladzie ... i nic nie trzba przerabiac :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieply Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Hej! Dzięki za informacje o kółkach. A jak z zawieszeniem? Jak jest u was? U mnie jest wyraźnie utwardzone i chyba obniżone - bo hacze podwoziem na garbach :/ Za to w zkrętach trzyma się jak przyklejona... Czy wiecie jak było w orginale w Super S? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Ciekawe ... Bo wziołem sobie z micry super S te amorki z tylnej klapy, bo moje były padnięte, i oazało się że są tej samej długości, ale inne mają mocowania, kto by pomyślał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek_Rz Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Dopiero teraz zobaczyłem twój temat Sedecren. W SuperS 1.3 masz 75 koni w seri. Dodatkowo wspomaganie kierownicy które naprawde super działa, i dodatkowo masz przy tym wspomaganiu szybszy skret. Tzn jeden obrót kierownicy mniej do pełnego sketu niż w zwykłej Mikrze. Oczywiście układ hamulcowy też jest mocniejszy, z tyłu tarcze.Przy małej masie samochodu zaczymuja mikre w miejscu. Jezeli nie lubisz jeżdziś z abs-em komputer mikry nie protestuje jak go odłaczysz. Dłuższe szpilki w kołach co podnosi bezpieczeństwo i nie musisz ich zmieniać jak zakładasz alu. Obrotek szyby elektryczne i kubełkowe fotele to fajne gadzety których inni bedą ci pozazdrościc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cieply Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 Hej! A ja z tyłu nie mam tarczy, nie mam też obrotomierza i kubełkowych foteli - czy to znaczy, że moja micra to zwykła 1.3 robiona na Super S? Cały czas nie wiem jak to jest z tym zawieszeniem - orginalnie utwardzone, czy prywatna inwencja poprzedniego właściciela...? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.