Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Super s


Guest sedecrem
 Share

Recommended Posts

Guest sedecrem

Witam serdecznie szanownych forumowiczów.

Jestem zainteresowany kupnem Micry K11, wpadła mi w oko wersja zwana Super S - ze względu na ciekawsze wyposażenie. I tu pojawia się moja prośba o informację na temat tej wersji. Tzn czy silniki jest standardowy czy jakiś zmieniamy, czy bywały wersje z poduszką i klimą, czy warto myśleć o takim aucie z przebiegiem 180tkm, jak ze spalaniem, na co zwrócić uwagę... ?

Z góry dziękuję za opinie, porady i informację na temat tego auta.

Link to comment
Share on other sites

Super S różni się głównie wyglądem (spojler z tyłu, inne zderzaki (ale standardowe pasują)). Silnik itp. jest standardowy, taki jak w zwykłych micrach (o tej samej pojemności). Z tego co mi się wydaje, SuperS mają jedną dyskwalifikującą (jak dla mnie) wadę - są tylko w wersji 3D :D.

Na pewno koledzy posiadający SuperSki pochwalą się za chwilę dodatkowym wyposażeniem (m.in. obrotkami).

 

[ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 08:14 ]

Resztę znajdziesz np. w temacie

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...d361b4d6ccb09ea

Link to comment
Share on other sites

Guest davenam

Heja :)

 

Ja mam Micruska K11 NIE SuperS a i tak wyglada lepiej :P

Mam takie wyposazenie ze glowa mala :P:)

bo cala frajda w tym zeby sobie samemu ulepszac i tuningowac autko :)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest sedecrem

A propos "ulepszania" to są różne "szkoły", ja wole kupić od razu wyposażone auto, a potem już tylko jeździć. Bo niby jak dołożyć ABS, klimę czy poduszkę?

Tak czy inaczej dziękuję za informację, a jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia na ten temat do będę wdzięczny.

Link to comment
Share on other sites

Guest coyot

to taka troszke lepsza K11 1,3 ;) roznica w zderzakach, daszek z tylu [wszystko mozna dostac], w standardowej fotele nie wiedza co to trzymanie boczne w SuperS widzialem ze sa troszke bardziej wyprofilowane ale pewno i tak porazka ;) i jak bedizesz mial ABS to masz 4xtarcze

 

wiecej i bardziej konkretne info pod http://www.micrafanpage.de/

Link to comment
Share on other sites

Guest kocurek

z tego co widzę są różne wyposażenia superS, ja mam klimę i elektrykę, ktoś inny wspomaganie i ABS, standardem jak już tu powiedziano są większe zderzaki z chlapaczami, spojler nad tylną szybą i halogeny/przeciwmgielne - które jak dla mnie są bardzo przydatne, szczególnie na nieoświetlonych drogach i w czasie deszczu

Link to comment
Share on other sites

Guest jaceksc

Bierz k10 w super S :)

będziesz miał zbajerowane fotele ( na prawdę wyjebka), obrotomierz, skórzaną kierownicę,

pakiet ospojlerowania z lotką, progami, nadkolami, halogeny i uwaga !! zegarek cyfrowy w srodku :) zazdrosne spojrzenia innych gratis :D

Link to comment
Share on other sites

Guest BATATY10

poprzednicy maja racje!!!ale k10 zamiast k11 SuperS....oj!!!super auto!!!mam prawie od roku i...jak dla mnie BOMBA!!!do miasta....

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk
i w czasie deszczu

Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi.

A co do micry Super S, to w piątek przyjeźdza na szrot, już od rana będe stał :D a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S?

Link to comment
Share on other sites

Guest coyot
a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S?
z tego co widzialem to fotele wygladaja na wygodniejsze ... :diabel:
Link to comment
Share on other sites

a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S?
Zderzaki, licznik na taki z obrotkiem (chyba, że już masz). Zresztą sam zobaczysz ;).
Link to comment
Share on other sites

Guest kocurek
i w czasie deszczu

Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi.

niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą :D , a tak na poważnie to proponuję się zaznajomić z kodeksem drogowym http://www.podlaska.policja.gov.pl/art_zal...iki/814_TKD.pdf ,jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie, przeciwmgielne/halogeny są osadzone bardzo nisko i nie oślepiają jadących z naprzewiwka, a przypadku ograniczonej widoczności (kiedy ja ich używam) świetnie doświetlają pole poniżej świateł mijania

więc peace człowieku :one:

Link to comment
Share on other sites

Guest coyot
jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie,
z tym to sie nie zgodze ...
Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe
popieram !! :)

 

niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą
nie tylko Ciebie i nie tylko te z xenonami ;) co drugie auto ma zle ustawione swiatla i jedny leci po oczach jadacym z naprzeciwka a drugim oslepia jadacego przed nim
Link to comment
Share on other sites

Hej!

Na początek się przywitam, bo jestem tu nowy...

A od wczoraj jestem posiadaczem ślicznej Micry właśnie w wersji Super S.

I od razu mam pytanie: czy w tej wersji zawieszenie jest utwardzone? Moje jest bardzo twarde - co mi się zresztą bardzo podoba :) Ciekawi mnie tylko czy tak jest seryjnie, czy też to efekt późniejszego tuningu. Z wyposażenia ma ABSik, poduchę, szyberdaszek, elektryczne szybki, servo i może jeszcze coś odkryję...

 

A wrażenia z jazdy są PIORUNUJĄCE! :D Nie spodziewałem się, że to auto będzie miało takiego kopa...

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

No to dorwałem micre Super S z 95r. Kupiłem:

- Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł

- aluski na prawie nowych oponach 500zł /kpt

- Zderzak z halogenami 250zł

- Daszek tylni 70zł

- półka z orginalnymi maskownicami na głośniki i wycięciem na 3 światło stopu 120zł

 

Chce jeszcze kupić boczki przednie i tylne z elektrykami

oczywiście przednie mają elektryki, a tylne mają kieszonki, żeby pasażer mógł coś schować sobie. Tyle że chce za jeden podnośnik od elektryków 150zł czyli 300zł + boczki. Troche drogo.

Link to comment
Share on other sites

Guest coyot
Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł
- Zderzak z halogenami 250zł
- Daszek tylni 70zł

 

pozazdroscic :P

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jakie oponki polecacie do micry 1,3? Teraz mam prawie łyse 155/70/13 i muszę zakupić coś nowego. Wydaje mi się, że przydały by się troszkę szersze gumy... Myślę o 165/65/13 lub 175/65/13 (w zalecanych 175/60/13 mały wybór...). Czy nie będą obcierać? Na jakich jeździcie?

Pozdrawiam

Marcin

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk
195/45/15 lato

 

ja tak tylko chciałem zapytać po za temat, czy te oponki Ci nie obcierają? czy robiłeś jakieś przeróbki zeby pasowały

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Dzięki za informacje o kółkach.

A jak z zawieszeniem? Jak jest u was? U mnie jest wyraźnie utwardzone i chyba obniżone - bo hacze podwoziem na garbach :/

Za to w zkrętach trzyma się jak przyklejona... :D

Czy wiecie jak było w orginale w Super S?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk

Ciekawe ... Bo wziołem sobie z micry super S te amorki z tylnej klapy, bo moje były padnięte, i oazało się że są tej samej długości, ale inne mają mocowania, kto by pomyślał

Link to comment
Share on other sites

Dopiero teraz zobaczyłem twój temat Sedecren. W SuperS 1.3 masz 75 koni w seri. Dodatkowo wspomaganie kierownicy które naprawde super działa, i dodatkowo masz przy tym wspomaganiu szybszy skret. Tzn jeden obrót kierownicy mniej do pełnego sketu niż w zwykłej Mikrze. Oczywiście układ hamulcowy też jest mocniejszy, z tyłu tarcze.Przy małej masie samochodu zaczymuja mikre w miejscu. Jezeli nie lubisz jeżdziś z abs-em komputer mikry nie protestuje jak go odłaczysz. Dłuższe szpilki w kołach co podnosi bezpieczeństwo i nie musisz ich zmieniać jak zakładasz alu. Obrotek szyby elektryczne i kubełkowe fotele to fajne gadzety których inni bedą ci pozazdrościc.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej!

A ja z tyłu nie mam tarczy, nie mam też obrotomierza i kubełkowych foteli - czy to znaczy, że moja micra to zwykła 1.3 robiona na Super S?

Cały czas nie wiem jak to jest z tym zawieszeniem - orginalnie utwardzone, czy prywatna inwencja poprzedniego właściciela...?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...