Gość sedecrem Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Witam serdecznie szanownych forumowiczów. Jestem zainteresowany kupnem Micry K11, wpadła mi w oko wersja zwana Super S - ze względu na ciekawsze wyposażenie. I tu pojawia się moja prośba o informację na temat tej wersji. Tzn czy silniki jest standardowy czy jakiś zmieniamy, czy bywały wersje z poduszką i klimą, czy warto myśleć o takim aucie z przebiegiem 180tkm, jak ze spalaniem, na co zwrócić uwagę... ? Z góry dziękuję za opinie, porady i informację na temat tego auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Super S różni się głównie wyglądem (spojler z tyłu, inne zderzaki (ale standardowe pasują)). Silnik itp. jest standardowy, taki jak w zwykłych micrach (o tej samej pojemności). Z tego co mi się wydaje, SuperS mają jedną dyskwalifikującą (jak dla mnie) wadę - są tylko w wersji 3D . Na pewno koledzy posiadający SuperSki pochwalą się za chwilę dodatkowym wyposażeniem (m.in. obrotkami). [ Dodano: Wto 15 Maj, 2007 08:14 ] Resztę znajdziesz np. w temacie http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...d361b4d6ccb09ea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość davenam Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Heja Ja mam Micruska K11 NIE SuperS a i tak wyglada lepiej Mam takie wyposazenie ze glowa mala bo cala frajda w tym zeby sobie samemu ulepszac i tuningowac autko pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sedecrem Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 A propos "ulepszania" to są różne "szkoły", ja wole kupić od razu wyposażone auto, a potem już tylko jeździć. Bo niby jak dołożyć ABS, klimę czy poduszkę? Tak czy inaczej dziękuję za informację, a jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś ciekawe spostrzeżenia na ten temat do będę wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 to taka troszke lepsza K11 1,3 roznica w zderzakach, daszek z tylu [wszystko mozna dostac], w standardowej fotele nie wiedza co to trzymanie boczne w SuperS widzialem ze sa troszke bardziej wyprofilowane ale pewno i tak porazka i jak bedizesz mial ABS to masz 4xtarcze wiecej i bardziej konkretne info pod http://www.micrafanpage.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 z tego co widzę są różne wyposażenia superS, ja mam klimę i elektrykę, ktoś inny wspomaganie i ABS, standardem jak już tu powiedziano są większe zderzaki z chlapaczami, spojler nad tylną szybą i halogeny/przeciwmgielne - które jak dla mnie są bardzo przydatne, szczególnie na nieoświetlonych drogach i w czasie deszczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 generalnie to SuperS to taka zbajerowana 1,3 mechanicznie sie nie rozni niczym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaceksc Opublikowano 16 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2007 Bierz k10 w super S będziesz miał zbajerowane fotele ( na prawdę wyjebka), obrotomierz, skórzaną kierownicę, pakiet ospojlerowania z lotką, progami, nadkolami, halogeny i uwaga !! zegarek cyfrowy w srodku zazdrosne spojrzenia innych gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BATATY10 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 poprzednicy maja racje!!!ale k10 zamiast k11 SuperS....oj!!!super auto!!!mam prawie od roku i...jak dla mnie BOMBA!!!do miasta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 i w czasie deszczu Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi. A co do micry Super S, to w piątek przyjeźdza na szrot, już od rana będe stał a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S? z tego co widzialem to fotele wygladaja na wygodniejsze ... :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 a co do częsci, to co polecacie, wymienić do zwykłem micry od tej super S?Zderzaki, licznik na taki z obrotkiem (chyba, że już masz). Zresztą sam zobaczysz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 i w czasie deszczu Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe, co do kodeksu, można je używać na np: serpentynach w nocy. Ale nic o deszczu nie mówi. niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą , a tak na poważnie to proponuję się zaznajomić z kodeksem drogowym http://www.podlaska.policja.gov.pl/art_zal...iki/814_TKD.pdf ,jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie, przeciwmgielne/halogeny są osadzone bardzo nisko i nie oślepiają jadących z naprzewiwka, a przypadku ograniczonej widoczności (kiedy ja ich używam) świetnie doświetlają pole poniżej świateł mijania więc peace człowieku :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 jak dla mnie światła w micrze są raczej słabiutkie, z tym to sie nie zgodze ... Sory, ale jak będziesz jechał na przeciwko w deszczu z halogenami, to je Ci osobiście rozwale. A tak serio, to niecierpie jak ktoś razi w deszczu halogenami przeciwmgielnymi- jak sama nazwa mówi, przeciwmgielne, czyli na mgłe popieram !! niezłe podejście, chyba powinienem "rozwalać" wszystkie auta z xenonanmi-bo mnie rażą nie tylko Ciebie i nie tylko te z xenonami co drugie auto ma zle ustawione swiatla i jedny leci po oczach jadacym z naprzeciwka a drugim oslepia jadacego przed nim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Hej! Na początek się przywitam, bo jestem tu nowy... A od wczoraj jestem posiadaczem ślicznej Micry właśnie w wersji Super S. I od razu mam pytanie: czy w tej wersji zawieszenie jest utwardzone? Moje jest bardzo twarde - co mi się zresztą bardzo podoba Ciekawi mnie tylko czy tak jest seryjnie, czy też to efekt późniejszego tuningu. Z wyposażenia ma ABSik, poduchę, szyberdaszek, elektryczne szybki, servo i może jeszcze coś odkryję... A wrażenia z jazdy są PIORUNUJĄCE! Nie spodziewałem się, że to auto będzie miało takiego kopa... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 No to dorwałem micre Super S z 95r. Kupiłem: - Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł - aluski na prawie nowych oponach 500zł /kpt - Zderzak z halogenami 250zł - Daszek tylni 70zł - półka z orginalnymi maskownicami na głośniki i wycięciem na 3 światło stopu 120zł Chce jeszcze kupić boczki przednie i tylne z elektrykami oczywiście przednie mają elektryki, a tylne mają kieszonki, żeby pasażer mógł coś schować sobie. Tyle że chce za jeden podnośnik od elektryków 150zł czyli 300zł + boczki. Troche drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Komplet foteli (dla mnie o niebo lepsze od starych foteli) 300zł - Zderzak z halogenami 250zł - Daszek tylni 70zł pozazdroscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Hej! Jakie oponki polecacie do micry 1,3? Teraz mam prawie łyse 155/70/13 i muszę zakupić coś nowego. Wydaje mi się, że przydały by się troszkę szersze gumy... Myślę o 165/65/13 lub 175/65/13 (w zalecanych 175/60/13 mały wybór...). Czy nie będą obcierać? Na jakich jeździcie? Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 155/70/13 zima 195/45/15 lato minimalnie wolniej przyspiesza ale lepiej sie prowadzi :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 195/45/15 lato ja tak tylko chciałem zapytać po za temat, czy te oponki Ci nie obcierają? czy robiłeś jakieś przeróbki zeby pasowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 nic nie obciera nawet z 4 osobami na pokladzie ... i nic nie trzba przerabiac :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Hej! Dzięki za informacje o kółkach. A jak z zawieszeniem? Jak jest u was? U mnie jest wyraźnie utwardzone i chyba obniżone - bo hacze podwoziem na garbach :/ Za to w zkrętach trzyma się jak przyklejona... Czy wiecie jak było w orginale w Super S? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 Ciekawe ... Bo wziołem sobie z micry super S te amorki z tylnej klapy, bo moje były padnięte, i oazało się że są tej samej długości, ale inne mają mocowania, kto by pomyślał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Dopiero teraz zobaczyłem twój temat Sedecren. W SuperS 1.3 masz 75 koni w seri. Dodatkowo wspomaganie kierownicy które naprawde super działa, i dodatkowo masz przy tym wspomaganiu szybszy skret. Tzn jeden obrót kierownicy mniej do pełnego sketu niż w zwykłej Mikrze. Oczywiście układ hamulcowy też jest mocniejszy, z tyłu tarcze.Przy małej masie samochodu zaczymuja mikre w miejscu. Jezeli nie lubisz jeżdziś z abs-em komputer mikry nie protestuje jak go odłaczysz. Dłuższe szpilki w kołach co podnosi bezpieczeństwo i nie musisz ich zmieniać jak zakładasz alu. Obrotek szyby elektryczne i kubełkowe fotele to fajne gadzety których inni bedą ci pozazdrościc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Hej! A ja z tyłu nie mam tarczy, nie mam też obrotomierza i kubełkowych foteli - czy to znaczy, że moja micra to zwykła 1.3 robiona na Super S? Cały czas nie wiem jak to jest z tym zawieszeniem - orginalnie utwardzone, czy prywatna inwencja poprzedniego właściciela...? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.