Guest CZAJNIK Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 (edited) Ktoś wspominał ze nie dam rady odpalić wolnossącego na 4 przepustnicach z GTI-R oraz wtryskach 440 z niego.... a jednak odpalił wystarczyło zestroić HEHEHE jeszcze zawieszenie lakier i JAZDA narazie nie mam jak fotek wrzucić Edited November 28, 2010 by CZAJNIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Kivi się śmiał Ja dzisiaj wystroiłem Astrę GSI + Turbo i to na wtryskach 500ccm - na podciśnieniach trzyma AFR 14,7-8 no problemo, a wolne ma jedwabiste Fotki mile widziane, zestrój to do końca i czekamy na wyniki z hamowni 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 czajnik , nie spij z ta skrzynią bo konkurencja tez nie śpi a i szpera Nismo też sie przyda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest --Mlody-- Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 czajnik , gratuluje , czekam na efekt , sam przyjade to obejrzec do Ciebie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 hehe konsekwentnie dp przodu...graty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adrianevo1 Posted September 21, 2007 Share Posted September 21, 2007 Czajnik wreszcie byś tym wyjechał :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 (edited) dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie. no to doszly fotki Edited November 25, 2010 by CZAJNIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limon Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie. no to doszly fotki prośba do modów proszę o przerzucenie tego tematu do działu projekty ..... Czym to chcesz wystroić ? Świnka czy jakiś stand alone ? Jestem ciekaw ile waży twój sunny teraz... Jakie masz wałki ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 wałki cat cams a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limon Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 wałki cat cams a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane Jakoś przegapiłem No jestem ciekaw jaka moc wyjdzie Skrzynia seria sunny gti + szpera ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted November 25, 2010 Share Posted November 25, 2010 szperę nismo masz na fotce skrzynia seria + 5.0 no to jeszcze kilka JE Pistons hehehe i głowa i jeszcze coś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 5, 2010 Share Posted December 5, 2010 O Kurcze będzie grubo coś czuję, krubszy konfig jak u Kiviego ale do SR20VE pewno jeszcze trochę zabraknie - no ale te silniki niestety nie są homologowane... ;/ PS. zamiast kutych tłoków tenij by wyszło wsadzić te z SR16VE, zapewniają one 11,7:1 No to czekamy na wyniki z hamowni po dotarciu i zestorjeniu auta oczywiście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 (edited) coś Ty sie tak uparł na to VE? w wyścigach i tak nie ma znaczenia zmienny rozrząd a kanały w głowicy mam i tak na maxa porozwiercane. ja mogę wrzucić VE bo staruje w E1 i mogę wprowadzać dowolne modyfikacje poza zmianą pojemności rzecz jasna i montażem turbo NOS-a i tego typu rzeczy ale nie sądzę aby to było konieczne ba moje DE jest wystarczająco pogrzebane no to jeszcze świeże fotki kolektora Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edited December 30, 2010 by CZAJNIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 Uparałem się na VE bo jest to zdecydowanie najtańsze zaawansowane grzebanie nissanowego 2.0 Pomijając kwestię wydechu, dolotu oraz strojenia w takim DE trzeba sporo zrobić by mieć chociaż 200KM: wałki, talerzyki i spręzynki, przerobić głowicę, większe wtryski - co wychodzi więcej niż zakup SR20VE... Ponadto tak zgrzebany DE będzie bez porównania bardziej awaryjny do tego będzie więcej palić i charakteryzować się niską kultura pracy... Ale bardzo miło że jeszcze ktoś w tym kraju dopieszcza klasyka jakim jest SR20DE i życzę dużych mocy Ps. Kolektor przyjemnie się prezentuje - fajnie by było go przebadać na hamowni... po najniższej lini oporu zawsze chodziłem i chińczyki wsadzałem a wydeje mi się że można by coś lepszego zbudować... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 1, 2011 Share Posted January 1, 2011 zobaczymy co wyjdzie. a tak na marginesie to kultura pracy wyczynowego motoru to raczej najmniej istotna rzecz ah jeśli o moc chodzi to ja nie robie pogoni za KM. znacznie bardziej zależy mi na Nm. jak sam wiesz aby auto przyspieszało żwawo to potrzebny jest moment w odpowiednim zakresie a dopiero na drugim miejscu moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest podj Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Czy czasem nie lepsze by było do tego typu wyścigów sprzęgło organiczne ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 mam spieka sprawdzonego w boju i jest ok więc organika mi nie trzeba. stosuję docisk i łożysko SACHS a do tego spieka jak na fotce powyżej i kompletnie nie ma z tym problemów dlatego nie widze powodu aby montować organika ale dzieki za podpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumaRST Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 witam, bardzo fajne auto i ciekawy projekt. Mam pytanie ile jesli wogóle dalo ci ITB z GTI-R. Z góry dzieki za odpowiedź Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted February 10, 2011 Share Posted February 10, 2011 za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumaRST Posted February 11, 2011 Share Posted February 11, 2011 za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM a co miałeś narobione poza ITB porównam sobie do swo, pytam ponieważ się od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim rozwiązaniem. I czy dało się to wystroić na ECUmasterze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 (edited) problem tkwi w przepływce ... trzeba ja wywalić i na Ecu masterze wystroisz raczej bez problemu ja miałem SMT 6 i przepływkę w większej rurze miałem dopręzony motor (JE Pistons) obrobione kanały, zawory zostały seryjne wałki Cat Cams , regulowane kółka rozrządu ,wolny wydech, no i te nieszczęsne ITB z GTIR z wtryskami 440 czy 444 te seryjne z GTIR a no wał jeszcze odchudzony i koło ale to raczej na moc nie miało wpływu tylko na wkręcanie sie silnika Edited February 12, 2011 by CZAJNIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PumaRST Posted February 12, 2011 Share Posted February 12, 2011 dzieki za info, widzę że raczej nie uważasz ITB z GTI-R za dobrą opcje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 no raczej nie sama konstrukcja jeśli chodzi o działanie w silniku N/A jest niezbyt dobra bo kanał jest trochę powykręcany i jak pisałem średnica przepustnic za mała przy turbinowcu powietrze jest dmuchane więc nie ma to az tak wielkiego znaczenia faktem jest że to tanie rozwiązanie aczkolwiek można spróbować czy po wywaleniu przepływki i zestrojeniu tego ECU masterem nie bedzie lepszego wyniku ale to już nie ja bedę się tym zajmował bo teraz mam fi 50 ITB i DTA więc dla mnie nie ma to kompletnie sensu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ammaimon Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 Mnie obilo sie o uszy, ze rzezba z ITB z GTI-R jest raczej niewarta swieczki, bo ponoc nic nie pasuje sam kiedys sie przymierzalem do takiej modyfikacji, ale poki co odpuscilem temat. Jak rozwiazales problem korekcji barometrycznej przy obecnym ITB i wolne obroty? Szpera Nismo to nowka czy uzywana? Na obecnej stronie Nismo nie znalazlem szpery dedykowanej do Sunny/Pulsar.. Chyba, ze zle szukalem? Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CZAJNIK Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 szperę kupiłem nową ale to już ze dwalata temu chyba było wolne obroty to banał bo robisz kanał obejściowyprzepustnic i montujesz zwykły zawór od gazu co do ITB z GTI-R to nie ma aż takiej rzeźby po prostu trzeba wywiercić cztery dodatkowe otwory i delikatnie podszlifować kanału ale istotnie gra nie warta swieczki tak wiec dobrze ze sobie odpuściłeś ...ja to niestety przetestowałem ... a z tą korekcja barometryczna o co konkretnie Ci chodzi sprecyzuj bo nie za bardzo rozumiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.