Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest CZAJNIK

Nissan N-14 GTI Racing Car

Recommended Posts

Guest CZAJNIK

Ktoś wspominał ze nie dam rady odpalić wolnossącego na 4 przepustnicach z GTI-R oraz wtryskach 440 z niego.... a jednak odpalił wystarczyło zestroić HEHEHE jeszcze zawieszenie lakier i JAZDA :P

 

narazie nie mam jak fotek wrzucić

Edited by CZAJNIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Kivi się śmiał :D

Ja dzisiaj wystroiłem Astrę GSI + Turbo i to na wtryskach 500ccm - na podciśnieniach trzyma AFR 14,7-8 no problemo, a wolne ma jedwabiste :)

 

Fotki mile widziane, zestrój to do końca i czekamy na wyniki z hamowni :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
gre

czajnik , nie spij z ta skrzynią bo konkurencja tez nie śpi ;)

a i szpera Nismo też sie przyda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest --Mlody--

czajnik , gratuluje , czekam na efekt , sam przyjade to obejrzec do Ciebie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kmink

hehe konsekwentnie dp przodu...graty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest adrianevo1

Czajnik wreszcie byś tym wyjechał :):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

post-4690-097320800 1286317984_thumb.jpg

post-4690-061601100 1286318103_thumb.jpg

post-4690-098044000 1286318179_thumb.jpg

post-4690-043847300 1286318297_thumb.jpg

Edited by CZAJNIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limon

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

 

prośba do modów

 

proszę o przerzucenie tego tematu do działu projekty .....

 

Czym to chcesz wystroić ? Świnka czy jakiś stand alone ?

Jestem ciekaw ile waży twój sunny teraz...

Jakie masz wałki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

wałki cat cams

a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane

Share this post


Link to post
Share on other sites
Limon

wałki cat cams

a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane

 

Jakoś przegapiłem :D

No jestem ciekaw jaka moc wyjdzie :D:)

Skrzynia seria sunny gti + szpera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

szperę nismo masz na fotce

skrzynia seria + 5.0

 

no to jeszcze kilka

 

JE Pistons hehehe

 

i głowa

 

i jeszcze coś

post-4690-048802600 1290429600_thumb.jpg

post-4690-060421100 1290429687_thumb.jpg

post-4690-094702700 1290429770_thumb.jpg

post-4690-006960200 1290430093_thumb.jpg

post-4690-097296900 1290502393_thumb.jpg

post-4690-045440300 1290502475_thumb.jpg

post-4690-058535300 1290502573_thumb.jpg

post-4690-043832900 1290502644_thumb.jpg

post-4690-076156900 1290672703_thumb.jpg

post-4690-067525400 1290672774_thumb.jpg

post-4690-003958800 1290672909_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

O Kurcze będzie grubo coś czuję, krubszy konfig jak u Kiviego ale do SR20VE pewno jeszcze trochę zabraknie - no ale te silniki niestety nie są homologowane... ;/

PS. zamiast kutych tłoków tenij by wyszło wsadzić te z SR16VE, zapewniają one 11,7:1

 

No to czekamy na wyniki z hamowni po dotarciu i zestorjeniu auta oczywiście :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

coś Ty sie tak uparł na to VE? w wyścigach i tak nie ma znaczenia zmienny rozrząd a kanały w głowicy mam i tak na maxa porozwiercane.

ja mogę wrzucić VE bo staruje w E1 i mogę wprowadzać dowolne modyfikacje poza zmianą pojemności rzecz jasna i montażem turbo NOS-a i tego typu rzeczy ale nie sądzę aby to było konieczne ba moje DE jest wystarczająco pogrzebane

 

no to jeszcze świeże fotki kolektora

 

20101228004.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20101228007.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by CZAJNIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Uparałem się na VE bo jest to zdecydowanie najtańsze zaawansowane grzebanie nissanowego 2.0 :)

Pomijając kwestię wydechu, dolotu oraz strojenia w takim DE trzeba sporo zrobić by mieć chociaż 200KM: wałki, talerzyki i spręzynki, przerobić głowicę, większe wtryski - co wychodzi więcej niż zakup SR20VE...

Ponadto tak zgrzebany DE będzie bez porównania bardziej awaryjny do tego będzie więcej palić i charakteryzować się niską kultura pracy...

 

Ale bardzo miło że jeszcze ktoś w tym kraju dopieszcza klasyka jakim jest SR20DE i życzę dużych mocy :)

 

Ps. Kolektor przyjemnie się prezentuje - fajnie by było go przebadać na hamowni... po najniższej lini oporu zawsze chodziłem i chińczyki wsadzałem a wydeje mi się że można by coś lepszego zbudować...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

zobaczymy co wyjdzie. a tak na marginesie to kultura pracy wyczynowego motoru to raczej najmniej istotna rzecz :rolleyes:

 

ah jeśli o moc chodzi to ja nie robie pogoni za KM. znacznie bardziej zależy mi na Nm. jak sam wiesz aby auto przyspieszało żwawo to potrzebny jest moment w odpowiednim zakresie a dopiero na drugim miejscu moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
podj

Czy czasem nie lepsze by było do tego typu wyścigów sprzęgło organiczne ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

mam spieka sprawdzonego w boju i jest ok więc organika mi nie trzeba.

 

stosuję docisk i łożysko SACHS a do tego spieka jak na fotce powyżej i kompletnie nie ma z tym problemów dlatego nie widze powodu aby montować organika ale dzieki za podpowiedź :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PumaRST

witam,

 

bardzo fajne auto i ciekawy projekt.

 

Mam pytanie ile jesli wogóle dalo ci ITB z GTI-R. Z góry dzieki za odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

Share this post


Link to post
Share on other sites
PumaRST

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

 

a co miałeś narobione poza ITB porównam sobie do swo, pytam ponieważ się od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim rozwiązaniem. I czy dało się to wystroić na ECUmasterze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

problem tkwi w przepływce ... trzeba ja wywalić i na Ecu masterze wystroisz raczej bez problemu ja miałem SMT 6 i przepływkę w większej rurze

 

miałem dopręzony motor (JE Pistons) obrobione kanały, zawory zostały seryjne wałki Cat Cams , regulowane kółka rozrządu ,wolny wydech, no i te nieszczęsne ITB z GTIR z wtryskami 440 czy 444 te seryjne z GTIR

 

a no wał jeszcze odchudzony i koło ale to raczej na moc nie miało wpływu tylko na wkręcanie sie silnika

Edited by CZAJNIK

Share this post


Link to post
Share on other sites
PumaRST

dzieki za info, widzę że raczej nie uważasz ITB z GTI-R za dobrą opcje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

no raczej nie sama konstrukcja jeśli chodzi o działanie w silniku N/A jest niezbyt dobra bo kanał jest trochę powykręcany i jak pisałem średnica przepustnic za mała przy turbinowcu powietrze jest dmuchane więc nie ma to az tak wielkiego znaczenia faktem jest że to tanie rozwiązanie

 

aczkolwiek można spróbować czy po wywaleniu przepływki i zestrojeniu tego ECU masterem nie bedzie lepszego wyniku ale to już nie ja bedę się tym zajmował bo teraz mam fi 50 ITB i DTA więc dla mnie nie ma to kompletnie sensu. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ammaimon

Mnie obilo sie o uszy, ze rzezba z ITB z GTI-R jest raczej niewarta swieczki, bo ponoc nic nie pasuje :) sam kiedys sie przymierzalem do takiej modyfikacji, ale poki co odpuscilem temat. Jak rozwiazales problem korekcji barometrycznej przy obecnym ITB i wolne obroty?

 

Szpera Nismo to nowka czy uzywana? Na obecnej stronie Nismo nie znalazlem szpery dedykowanej do Sunny/Pulsar.. Chyba, ze zle szukalem? :P

 

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest CZAJNIK

szperę kupiłem nową ale to już ze dwalata temu chyba było

 

wolne obroty to banał bo robisz kanał obejściowyprzepustnic i montujesz zwykły zawór od gazu

 

 

co do ITB z GTI-R to nie ma aż takiej rzeźby po prostu trzeba wywiercić cztery dodatkowe otwory i delikatnie podszlifować kanału ale istotnie gra nie warta swieczki tak wiec dobrze ze sobie odpuściłeś ...ja to niestety przetestowałem

 

... a z tą korekcja barometryczna o co konkretnie Ci chodzi sprecyzuj bo nie za bardzo rozumiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×