Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Nissan N-14 GTI Racing Car


Guest CZAJNIK
 Share

Recommended Posts

Guest CZAJNIK

Ktoś wspominał ze nie dam rady odpalić wolnossącego na 4 przepustnicach z GTI-R oraz wtryskach 440 z niego.... a jednak odpalił wystarczyło zestroić HEHEHE jeszcze zawieszenie lakier i JAZDA :P

 

narazie nie mam jak fotek wrzucić

Edited by CZAJNIK
Link to comment
Share on other sites

Kivi się śmiał :D

Ja dzisiaj wystroiłem Astrę GSI + Turbo i to na wtryskach 500ccm - na podciśnieniach trzyma AFR 14,7-8 no problemo, a wolne ma jedwabiste :)

 

Fotki mile widziane, zestrój to do końca i czekamy na wyniki z hamowni :D

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 years later...
Guest CZAJNIK

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

post-4690-097320800 1286317984_thumb.jpg

post-4690-061601100 1286318103_thumb.jpg

post-4690-098044000 1286318179_thumb.jpg

post-4690-043847300 1286318297_thumb.jpg

Edited by CZAJNIK
Link to comment
Share on other sites

dlugo mnie tu nie było-czas powrócić i cos napisać ... auto w trakcie totalnej przebudowy. całkiem nowy motor,tłoki,ITB,DTA, wydech, zawieszenie,poszerzenie i odchudzenie nadwozia-laminaty. plan startów to WPP albo GSMP być może starczy funduszy na jedno i drugie.

 

no to doszly fotki

 

prośba do modów

 

proszę o przerzucenie tego tematu do działu projekty .....

 

Czym to chcesz wystroić ? Świnka czy jakiś stand alone ?

Jestem ciekaw ile waży twój sunny teraz...

Jakie masz wałki ?

Link to comment
Share on other sites

wałki cat cams

a wyżej pisałem że DTA jest zamontowane

 

Jakoś przegapiłem :D

No jestem ciekaw jaka moc wyjdzie :D:)

Skrzynia seria sunny gti + szpera ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

O Kurcze będzie grubo coś czuję, krubszy konfig jak u Kiviego ale do SR20VE pewno jeszcze trochę zabraknie - no ale te silniki niestety nie są homologowane... ;/

PS. zamiast kutych tłoków tenij by wyszło wsadzić te z SR16VE, zapewniają one 11,7:1

 

No to czekamy na wyniki z hamowni po dotarciu i zestorjeniu auta oczywiście :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest CZAJNIK

coś Ty sie tak uparł na to VE? w wyścigach i tak nie ma znaczenia zmienny rozrząd a kanały w głowicy mam i tak na maxa porozwiercane.

ja mogę wrzucić VE bo staruje w E1 i mogę wprowadzać dowolne modyfikacje poza zmianą pojemności rzecz jasna i montażem turbo NOS-a i tego typu rzeczy ale nie sądzę aby to było konieczne ba moje DE jest wystarczająco pogrzebane

 

no to jeszcze świeże fotki kolektora

 

20101228004.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

20101228007.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by CZAJNIK
Link to comment
Share on other sites

Uparałem się na VE bo jest to zdecydowanie najtańsze zaawansowane grzebanie nissanowego 2.0 :)

Pomijając kwestię wydechu, dolotu oraz strojenia w takim DE trzeba sporo zrobić by mieć chociaż 200KM: wałki, talerzyki i spręzynki, przerobić głowicę, większe wtryski - co wychodzi więcej niż zakup SR20VE...

Ponadto tak zgrzebany DE będzie bez porównania bardziej awaryjny do tego będzie więcej palić i charakteryzować się niską kultura pracy...

 

Ale bardzo miło że jeszcze ktoś w tym kraju dopieszcza klasyka jakim jest SR20DE i życzę dużych mocy :)

 

Ps. Kolektor przyjemnie się prezentuje - fajnie by było go przebadać na hamowni... po najniższej lini oporu zawsze chodziłem i chińczyki wsadzałem a wydeje mi się że można by coś lepszego zbudować...

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

zobaczymy co wyjdzie. a tak na marginesie to kultura pracy wyczynowego motoru to raczej najmniej istotna rzecz :rolleyes:

 

ah jeśli o moc chodzi to ja nie robie pogoni za KM. znacznie bardziej zależy mi na Nm. jak sam wiesz aby auto przyspieszało żwawo to potrzebny jest moment w odpowiednim zakresie a dopiero na drugim miejscu moc.

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

mam spieka sprawdzonego w boju i jest ok więc organika mi nie trzeba.

 

stosuję docisk i łożysko SACHS a do tego spieka jak na fotce powyżej i kompletnie nie ma z tym problemów dlatego nie widze powodu aby montować organika ale dzieki za podpowiedź :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

witam,

 

bardzo fajne auto i ciekawy projekt.

 

Mam pytanie ile jesli wogóle dalo ci ITB z GTI-R. Z góry dzieki za odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

Link to comment
Share on other sites

za mało zdecydowanie GTI-R ma średnicę 45 cz 46 a teraz mam 50 zamontowane...trudno określic ile dało zamo ITB bo nagrzebane było więcej nie robiłenm testów przed ITB i po zamontowaniu go. na seryjnych zaworach wypluło coś koło 180KM

 

a co miałeś narobione poza ITB porównam sobie do swo, pytam ponieważ się od jakiegoś czasu zastanawiam nad takim rozwiązaniem. I czy dało się to wystroić na ECUmasterze

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

problem tkwi w przepływce ... trzeba ja wywalić i na Ecu masterze wystroisz raczej bez problemu ja miałem SMT 6 i przepływkę w większej rurze

 

miałem dopręzony motor (JE Pistons) obrobione kanały, zawory zostały seryjne wałki Cat Cams , regulowane kółka rozrządu ,wolny wydech, no i te nieszczęsne ITB z GTIR z wtryskami 440 czy 444 te seryjne z GTIR

 

a no wał jeszcze odchudzony i koło ale to raczej na moc nie miało wpływu tylko na wkręcanie sie silnika

Edited by CZAJNIK
Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

no raczej nie sama konstrukcja jeśli chodzi o działanie w silniku N/A jest niezbyt dobra bo kanał jest trochę powykręcany i jak pisałem średnica przepustnic za mała przy turbinowcu powietrze jest dmuchane więc nie ma to az tak wielkiego znaczenia faktem jest że to tanie rozwiązanie

 

aczkolwiek można spróbować czy po wywaleniu przepływki i zestrojeniu tego ECU masterem nie bedzie lepszego wyniku ale to już nie ja bedę się tym zajmował bo teraz mam fi 50 ITB i DTA więc dla mnie nie ma to kompletnie sensu. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Mnie obilo sie o uszy, ze rzezba z ITB z GTI-R jest raczej niewarta swieczki, bo ponoc nic nie pasuje :) sam kiedys sie przymierzalem do takiej modyfikacji, ale poki co odpuscilem temat. Jak rozwiazales problem korekcji barometrycznej przy obecnym ITB i wolne obroty?

 

Szpera Nismo to nowka czy uzywana? Na obecnej stronie Nismo nie znalazlem szpery dedykowanej do Sunny/Pulsar.. Chyba, ze zle szukalem? :P

 

Pozdr

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

szperę kupiłem nową ale to już ze dwalata temu chyba było

 

wolne obroty to banał bo robisz kanał obejściowyprzepustnic i montujesz zwykły zawór od gazu

 

 

co do ITB z GTI-R to nie ma aż takiej rzeźby po prostu trzeba wywiercić cztery dodatkowe otwory i delikatnie podszlifować kanału ale istotnie gra nie warta swieczki tak wiec dobrze ze sobie odpuściłeś ...ja to niestety przetestowałem

 

... a z tą korekcja barometryczna o co konkretnie Ci chodzi sprecyzuj bo nie za bardzo rozumiem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...