Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

pomozcie i przepraszam za zly opis w innym dziale


Guest radek n14

Recommended Posts

Guest radek n14

WITAM WAS. SLUCHAJCIE JUZ OD JAKIEGOS CZASU MAM PROBLEM Z LEWYM TYLNIM KOLEM. ZNAJDUJE SIE TAM TAKIE URZADZENIE JAK łOżYSKO Z KTORYM TO WLASNIE MAM PROBLEM.

Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz i drogie juz z kolei sie zesulo ma luzy na kole i juz nie dlugo pewniezacznie szumiec podobno mechanicy mowi ze moze to byc problem tego czpienia na krtorym to ow lozysko jest osadzone czy wiecie co moze byc tego przyczyna wystepuje tylko z jednej strony lewej. geometria nic nie wskazuje jest wszystko oki. pomozcie. A przy okazji zapytam szukam do kupienia tych dekielkow zaslepisajacych piaste do tylu czy wiecie gdzie to mozna kupic dajcie znac moje auto to nissan sunny sedan n14 1993 rok bez absu

Link to comment
Share on other sites

Guest bonzo
Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz

 

a czy tam są takie łożyska które dokręca sie na maksa,może trzeba dokręcić do wyczuwalnego oporu,i popuścić 1/4obrotu,najczęściej tak się robi w przypadku łożysk stożkowych

Link to comment
Share on other sites

Guest fabiozo

ja mam cełe piasty 2 na sprzedaż tynie jak by interesowało. kupiłem do wymiany bo mi buczało a okazało sie że to opony ziomwe były pocięte.

Link to comment
Share on other sites

Guest mikey_one
Zakupilem łozysko ow wlasnie dokrecilem na maksa i nie wiem dalczeo zrobil sie luz i drogie juz z kolei sie zesulo ma luzy na kole i juz nie dlugo pewniezacznie szumiec

 

nawet nie pewnie tylko napewno...

Kolego łożysko w tylnim kole sunny jest stożkowe - jedna bieżnia zewnętrzna, jedna wewnętrzna i dwie części wenętrzne stożkowe, które to są odpowiedzialne za kasowanie luzu... Przy składaniu całości ich się NIE DOKRĘCA NA SIŁĘ I DO OPORU!!!! dokręcasz albo kluczem dynamometrycznym z siła 200Nm lub z wyczuciem do oporu a później luzujesz odrobinę aby bęben kręcił się swobodnie (bez zgrzytów hurgotów i oporów) ale zarazem nie miał zbyt dużego luzu. Nakrętkę zabezpieczasz przed dalszym odkręceniem zabezpieczeniem i po sprawie... a to bajanie mechaników to możesz między bajki włożyć...

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

I w ten sposób, że dokrecales do oporu i tak jezdziles mogles sobie zepsuc piaste. Zrob jak kolega wyzej pisal i jak sie bedzie dalej luzowac to piasta do wymiany.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...