Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[N15] sterowanie centralnego zamka


Guest gry76
 Share

Recommended Posts

Guest gry76

Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,myslałem że podłączenie tego to pryszcz ,a tu rozczarowanie,bez szczegułowej instrukcji nie dam rady....doświadczonych prosze o pomoc!

 

Mam już centralny zamek ale bez pilota,celowanie do dziurki mnie już znudziło ,wieć dokupiłem sterowanie z pilota,czyli musze sie podłączyć sterownikiem do istniejącej już instalacji centralnego ster.

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,

 

Troszkę za mało podałeś informacji tz. czy masz jakiś alarm i chcesz się pod niego podpiąć , czy już miałeś centralny zamek ,a centralka padła i chcesz podjąć inną , czy też chcesz zamontować wszystko od nowa. Najlepiej to luknij sobie na tą stronkę i tam poszukaj interesujący cię schemat lub instrukcji .http://szukaj.elektroda.net/search.php?mode=results&sid=bcc02e3ffd98f90537fa551da96fd9a1

Link to comment
Share on other sites

Guest gry76

no Panowie udało się bez pomocy z zewnątrz jestem z siebie dumny,troche kombinacji ale się udało...musze sie do tego cuda przyzwyczić bo przyzwyczajenia otwieram z klucza.haha

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

podpinam sie do pytania, ma ktoś instrukcje montażu autoalarmu do almerki N15 z fabrycznym centralnym. Słyszałem że są problemy ze sterowaniem :<

Link to comment
Share on other sites

Nitram, Ty sie nie podpinaj, tylko poszukaj.

Temat walkowany.

Problemow brak jesli ktos ma wiedze szerszą przy elektryce samochodowej.

Musisz w sterowniku Nissana znalezc przekazniki i tam sie wpiac pod cewke.

Slawek

Link to comment
Share on other sites

Musisz w sterowniku Nissana znalezc przekazniki i tam sie wpiac pod cewke.

 

Napisz proszę dokładniej co i jak, szukałam ale nic konkretnego nie znalazłem :(

Link to comment
Share on other sites

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

 

[ Dodano: Wto 25 Wrz, 2007 08:54 ]

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

Link to comment
Share on other sites

[ Dodano: Wto 25 Wrz, 2007 08:54 ]

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

 

 

Faktycznie, ja sie męczyłem a kolega Zetek zrobił mi to w 10 minut :D i działa do dzisiaj ;) nie ma jak doświadczenie :one:

Link to comment
Share on other sites

Wy sobie wszyscy głowe podepnijcie pod tą cewke. Ten central jest prościej podłączyć niż w starej Astrze. Jest sterowny tylko jednym przewodem to już nikt nie wie co z nim zrobić. Kolega "klajgus" widział jakie to proste.

mądrala :!:

 

czego nie napiszesz jak to zrobić :?: tak żeby po przeczytaniu postu każdy wiedział.

 

 

 

 

Co myślicie o tym sterowniku centralnego, od razu można by bagażnik otwierać z pilota.

http://allegro.pl/item247385260__rewelacyj...u_scyzoryk.html

 

czy nie ryzykować i kupić Silicona.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zetek,

Właśnie, napisz bo skoro znasz rozwiazanie prostsze, to każdy by chcial sie dowiedziec :)

Wiekszosc alarmow/sterownikow ma 2 wyjscia masowe od 0,7s do 2s i nie wiem moze jestem inny ale najprosciej wg mnie by te wyjscia wpiac w sterowanie przekaznikami.

Inaczej jesli ma sie konfigurowane wyjscia w urzadzeniu, wtedy mozna wpinac sie jednym przewodem ze stalym sygnalem.

Ma to dobre i zle strony, poniewaz staly sygnal podawany na oryginalny sterownik blokuje mozliwosc sterowania dotychczas "z kluczyka".

Kolega Sierak kiedys nawet pokazywal fotki jak sie wpinal dwoma masami pod ktore miejsca.

Nie ma tego na forum ?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest Kruszyna

Nitram, ja kupiłem sterownik z Allegro z firmy Remotronix (lub coś w tym stylu) właśnie ze sterowaniem bagażnika - świetna sprawa. Sam centralny podłączasz tak jak to było opisane tutaj:

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17352

 

a do bagażnika dokupujesz siłownik, przeciągasz przewód i podłączasz do tej centralki, którą dostaniesz z pilotami. Coprawda nei masz wtedy możliwości otwierania z kluczyka, ale akurat to w niczym nie przeszkadza. Ja odkąd mam pilota, to normalnie bagażnik otwierałem dosłownie kilka razy. Wyjątkowo przydatny bajer

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mam pytanie: czy układ sterowania centralnego almery z 1996 roku jest choć odrobinę podobny do tego z 2001 roku?

Chcę kupić pilota i wmontować do Almery '96, ale sprzedawca ma opis tylko do 2001.

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem sterowanie z pilota do centrala,myslałem że podłączenie tego to pryszcz ,a tu rozczarowanie,bez szczegułowej instrukcji nie dam rady....doświadczonych prosze o pomoc!

 

Mam już centralny zamek ale bez pilota,celowanie do dziurki mnie już znudziło ,wieć dokupiłem sterowanie z pilota,czyli musze sie podłączyć sterownikiem do istniejącej już instalacji centralnego ster.

 

Czyli wiemy że posiadasz centralny zamek, teraz pozostało Ci tylko to wpiąć.Zastanawiam się czy nie lepiej było kupić alarm np.Silicona, było by to praktyczniejsze.Centralkę(biała puszka) znajdziesz na wysokości swojego prawego kolana, musisz zdemontować plastyki.Nie wiem jak wygląda ten twój wynalazek ale w przypadku silicona interesowały nas tam trzy przewody (cienkie) odpowiedzialne za :

-zamykanie;

-otwieranie;

-i najważniejszy od czujnika drzwi który należy przeciąć i od strony centralki wpiąć na stałe pod masę!!Drugą stronę przewodu wykorzystujemy jako czujka do alarmu od drzwi.

 

Jeśli jesteś tak bardzo zainteresowany to mogę jutro zrobić Ci zdjęcia bądź podać dokładne kolory tych przewodów.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeśli chodzi o podłączenie to musisz sprawdzić czy masz taką płytkę fabrycznej centralki jak na zdjęciu kilka postów wyżej.

 

Fabryczna centralka znajduje się nad prawym kolanem kierowcy, zdejmiesz ten plastik pod kierownicą i wszystko widać. Płytka jest w takim plastikowym białym pudełku.

Ogólnie sterowanie centralnym w N15 jest masą. Na zdjęciu płytki są zaznaczone miejsca w które trzeba wlutować kabelki z centralki sterowania. Na zdjęciu tam gdzie dochodzi różowy kabelek podłączasz kabel masowy ze sterownika odpowiedzialny za otwieranie. Tam gdzie czerwony podłączasz masowy odpowiedzialny za zamykanie.

 

Musisz jeszcze podłączyć się pod napięcie i masę. Ja się podpiąłem pod przewód od radia w którym zawsze jest prąd. Masę podłączyłem też pod kabelek od radia ;-) Jest on przykręcony we wnęce od radia na dole po lewej (brązowy przewód)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest carolef

U mnie jak podam masę na ten punkt w płytce sterownika centralnego zamka zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy.

Rozebrałem boczek drzwi lewych i prawych i w obu są siłowniki. Do siłowników idą 4 przewody, 2 grube i 2 cienkie.

Z lewej strony jest cienki żółto-czerwony a z prawej żółto-czarny.

Macie jakiś pomysł jak zrobić by się zamykały też drzwi kierowcy??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...