Guest j.j Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 prosze o pomoc. w moim aucie podczas dłuższej jazdy silnik przestaje równo pracowac tak jak by niedostawał paliwa lub nie dostawał napięcia na którąś ze świec. Świece wymieniłem , filtr paliwa także. Problem ten powstaje jedynie gdy silnik pracuje dłużej.na krótkich odcinkach trasy nie ma takich problemów. Problemów tych także nie było zima przy niskich temperaturach.dziękuje za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 jeszcze nie dziękuj poszukaj p.t. przepływomierz i kombinuj metoda elimimnacji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Do postu majsterusa dodam linka: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=21986 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kocurek Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 miałem to samo i mi pomogło: -regeneracja przepływomierza, -czyszczenie przepustnicy -czyszczenie kopułki i palca rozdzielecza jeżeli masz trochę silikonu i papieru ściernego to koszt naprawy =0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.j Posted May 26, 2007 Share Posted May 26, 2007 wymieniłem aparat zapłonowy .jest.ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 jak do tego doszedles ze to aparat zaplonowy szwankowal ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 jak do tego doszedles ze to aparat zaplonowy szwankowal Może pilnie poczytał forum. W wielu przypadkach gdy silnik nierówno pracuje najczęstszą przyczyną jest problem z zapłonem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 Świece wymieniłem , filtr paliwa także. wymieniłem aparat zapłonowy .jest.ok jak do tego doszedles ze to aparat zaplonowy szwankowal ? Obstawiam, że jednak tak, jak wszyscy... może tylko trochę szybciej trafił w to, co było uszkodzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 No wlasnie tez czytalem pilnie forum i jedyna raczej konkretna wskazowka na aparat zaplonowy byly wypowiedzi bartolomeo. I choc mam to samo z aparatem zaplonowym to musialem troche potestowac zanim stwierdzilem ze to w nim lezy wina, bo podlaczanie do kompa nic nie dawalo i dlatego sie zastanawiam jak tak sprawnie i szybko stwierdzil ze to aparat zaplonowy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 No wlasnie tez czytalem pilnie forum i jedyna raczej konkretna wskazowka na aparat zaplonowy byly wypowiedzi bartolomeo A czytałeś wszystkie działy czy tylko dział Micra? W innych modelach Nysek też się ten problem pojawia. jak tak sprawnie i szybko stwierdzil ze to aparat zaplonowy ? Wystarczy podjechać do elektomechanika a On stwierdzi to w kilka minut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.j Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 wymieniłem trzy przepływomierze i nie pomagało. Wtedy wymieniłem aparat zapłonowy i problem minął. Przepływomierz pozostał ten oryginalny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 No wszystkie wszystkie dzialy ale wtedy przeciez nie wiedzalem co jest z autem bo przykladow jest mnostwo o podobnych objawach ale wskazujacych zupelnie na co innego a w dziale micra to juz wogole Wiec teraz latwo mowic ze poczytalbys forum to bys znalazl, choc oczywiscie dzieki forum uniknalem kupowania wszystkiego po koleii jednak nie bylo to takie oczywiste jakby mialo wynikac z Twoich wypowiedzi Znajdz mi takiego eletromechanika (tyle ze dobrego) u mnie a bede Ci wdzieczny, a jak juz znajde to i tak nie stwierdzilby tego w kilka minut bo na usterke trza bylo trafic bo nie wystepowala regularnie, a chocby nieraz wystarczylo wylaczyc silnik, wlaczyc i bylo po problemie i wogole cyrki byly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 No wiesz nie wiem jak u Ciebie elektromechanicy podchodzą do tematu ale ja mam takiego co posłucha, popatrzy ewentalnie chwilę coś pogrzebie i dokładnie wie co się stało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 no widzisz i jeszcze na swiece popatrzyl i odrazu wiedzial ze to przeplywomierz A u mnie bida z nedza ale sie tam przeciez nie przeprowadze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j.j Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 ja wymieniałem u gościa który od wielu lat tylko handluje micrami i częściami do nich. powiedział iz jeśli nie przepływomierz to aparat zapłonowy. innej możliwości nie ma . wiele lat zajmuje sie tym i nie zdarzyło mu sie aby uszkodzony był komputer. pamiętaj o świecach i przewodach zapłonowych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciulek Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 ale mnei tu dawno nie było... Jak nei pomoze to co poradzili koledzy to do diagnostyka pod kompa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Jak nei pomoze to co poradzili koledzy to do diagnostyka pod kompa Po co? Skoro problem już rozwiązany. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciulek Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 no tak nie doczytałem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.