bodek_n14 Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 witam. ma ktos moze splanowana glowice w tym silniku? jaka macie kompersje (cisnienie sprezania)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted May 22, 2007 Share Posted May 22, 2007 a ja myslałem, że nie można planować głowicy gdy jest łańcuszek rozrządu Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted May 22, 2007 Author Share Posted May 22, 2007 poprzedni wlasciciel mowil cos o splanowanej glowicy i polerowanych kanalach dolotowych (za bardzo mu nie wierze) a nie chce zdejmowac glowicy. mierzylem cisnienie sprezania i wyszlo mi odpowiednio: 1- ~13,7atm (1,388MPa) 2- ~13atm(1,317MPa) 3- ~13.5atm(1,368MPa) 4- ~13atm(1,317MPa) ksiazka podaje, ze nominalne to 1,28MPa. Czy mozliwe jest, zebym mial tyle nagaru czy jednak byla robiona glowica? Przebieg 160tys km (mysle, ze nie wiecej jak 200tys) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 23, 2007 Share Posted May 23, 2007 Ja już trochę silników tych nadłubałem, zauważalny efekt uzyskuje się przy splanowaniu od 1mm w górę. Przy splanowanym łbie o 1mm mój SR20De miał po 14,3 atm na rozgrzanym silniku. Powiem Ci że te silniki w serii jak są zdrowe to mają ciśnienie między 12 a 13 atmosfer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.