Gość Radzio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Od jakiegoś czasu mam nieszczelny pewien wężyk, ale niestety nie mam pojęcia za co jest odpowiedzialny i czy ma jakieś większe znaczenie owa nieszczelność (zaznaczona czerwoną ramką). Proszę o jakieś informacje na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam Jest to przewod odpowietrzajacy. Powinien byc szczelny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witaj, a czy może mieć wpływ na dziurę w mocy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Czy dziura w mocy pojawila sie rownoczesnie z powstaniem otworu w wezyku? Moim zdaniem spadek mocy raczej nie powienien sie wiazac z tym defektem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Tego właśnie nie wiem czy się pojawiła równocześnie, dlatego kombinuję sobie tak. :-) PS. Nieszczelny jest kołnierz, w który wchodzi wężyk do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Radzio ten wężyk na pewno nie spowodował spadku mocy. Możesz go wymienić na nowy albo zastąpić małym filtrem na odmę i będzie OK. Ja założyłem taki filtr na to właśnie odpowietrzenie: http://www.toptuner.pl/go/_info/?id=257 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 OK, w takim razie nie mam się co przejmować tą nieszczelnością. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Bardzo prawdopodobne, że po uszczelnieniu tego połączenia, silnik będzie miał inne obroty biegu jałowego. Będzie wskazana korekta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 a czy może mieć wpływ na dziurę w mocy silnika? Tak może bo silnik zasysa lewe powietrze nie zmierzone przez przepływomierz i w efekcie masz uboższą mieszankę i mniejsza moc... Przy montarzu filtra na odmę należy zatkać obwód od strony kolektora ssącego, filterki jedynie montuje się na pokrywie zaworowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzio Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Coobcio, dzięki za wyjaśnienie. Pocieszyłeś mnie tą infromacją, ponieważ walczę z mułem i może to jest jedna z przyczyn. Podobno mam jeszcze do czyszczenia przepustnicę. Niedługo planuję się za to wziąć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.