Guest MaK_86 Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 Moja cierpliwość do tego auta się skończyła. W piątek poprostu mi się zapalił gaźnik na środku skrzyżowania. Akcja gaśnica i takie tam odrazu poszła. Na szczęście nic nie zostało stracone. Lekko przypalił mi się tylko wąż wodny. Ale całą komore mam w tym proszku białym. Czym mam to zmyć? Karsherem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 też mi się wydaje że tylko myjka ciśnieniowa to zmyje... a potem gruntowne suszenie :027: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaK_86 Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 można pod ciśnieniem lać bez żadnych ceregieli na silnik ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 u mnie też się rurka trochę okopciła... Wszystko zmyłem detergentami i myjką ciśnieniową... Po czym efekt miałem taki: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted June 2, 2007 Share Posted June 2, 2007 w sumie to nigdy nie myłem ciśnieniowo tylko solidnie opłukałem chyba 2 lata temu z węża + jakiś detergent i nie miałem żadnych problemów. tam gdzie myją silniki to chyba wiedzą gdzie nie wolno lać za mocno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcin101 Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 sprawdz czy masz dobrze przykrecona mase do silnika... czesto to jest przyczyna pozarow Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaK_86 Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Przyczyna pożaru nie było to. Co innego. Dzięki za cynk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 a co było przyczyna pozaru ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaK_86 Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Strachciałe przewody od zasilania benzyną. Jadąc na LPG pompa cały czas tłoczyła benzyne. No i leciało pokiem na wydech !! Szczęście, że skończyło się tak jak się skończyło. JEŻELI KTOŚ Z WAS MA LPG... NIECH SPRAWDZI STAN TYCH PRZEWODÓW, ŻEBY NIE BYŁO TRAGEDII!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Kup sobie taki płyn do mycia silników "bezdotykowego" popsikasz na komore silnika i spłukasz węzem normalnie bez wielkiego ciśniania i zejdzie, natomiast możesz kombinować karcherem ale nie gwarantuje że czegoś nie uszkodzisz pod ciśnieniem. Znaczy się czegoś nie odczepisz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lawina Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Przed: Po: psiukacz do czyszczenia silnikow z shella + troche wody po duuuzym cisnieniem z myjni zabezieczylem tylko folia sniadaniowa aku i kopulke... po myciu jak jeszcze mokry byl odpalil jak zwykle od pierwszego pykniecia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boris.blank Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Jest taki środek DIMER http://cgi.ebay.pl/DIMER-2-kg-aktywna-pian...6QQcmdZViewItem NUMERO UNO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.