Guest mechanizator Posted June 3, 2007 Share Posted June 3, 2007 Witam wszystkich serdecznie. I tak jak myslalem - okazyjnie kupione auta kryja w sobie wiele niemilych tajemnic W niedawno kupionej P11 zauwazylem dziwne odglosy "uderzania" o czestotliwosci zwiekszajacej sie z predkoscia jazdy. Myslalem, ze to prawa strona - poprzednia wlascicielka zarzekala sie, ze jej mechanicy stwierdzili, ze to zapieczony zacisk hamulca. Hmm... mechanicy prezentuja poziom jak w ASO Okazalo sie wczoraj (w koncu znalazlem czas zeby sie wziasc za ogledziny), ze musowo do wymiany jest lozysko piasty z lewej strony (luzy przy poruszaniu w kierunku 3-9 jak cholera) i do tego wydaje mi sie, ze gorny wahacz lewy (duze luzy przy ruszaniu kolem 6-12). Teraz mam takie pytanie: w historii postow znalazlem informacje o tym, zeby przyjrzec sie rowniez lozyskom zwrotnicy, gdyz, jezeli okaze sie, ze sa trafione, a wymienie tylko gorny wahacz, to niebawem znow z winy lozysk zwrotnicy bede musial ten sam wahacz robic. Czy to prawda? Mam jeszcze pytanie, czy we Wroclawiu lub okolicy mozna tanio dostac wahacz i lozysko piasty (lewy przod) ? Z gory dziekuje za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Teraz mam takie pytanie: w historii postow znalazlem informacje o tym, zeby przyjrzec sie rowniez lozyskom zwrotnicy, gdyz, jezeli okaze sie, ze sa trafione, a wymienie tylko gorny wahacz, to niebawem znow z winy lozysk zwrotnicy bede musial ten sam wahacz robic. Czy to prawda? Tak, zgadza się. Jakby nie patrzeć zawieszenie będzie służyło długo jeżeli zawczasu będzie się wymieniało elemety, które się zużyją. Dlatego jedno w tym przypadku pociąga drugie. A jeżeli jest mowa o górnych wahaczach to tym bardziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mechanizator Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 Dziekuje za porade. W takim razie rozejrze sie tez jak cenowo wygladaja lozyska zwrotnicy (najpierw zobacze w jakim sa stanie, bo po co na zapas kase wydawac). Co do wahaczy gornych: na forum znalazlem informacje, jakoby 555 troche spadly na jakosci. Sa dostepne na allegro cos kolo 130 zl za sztuke, w sklepie widzialem po 190, a byly tez na forum informacje, jakoby robiono juz podrobki 555. Moze jednak febi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bartosz_P11 Posted June 4, 2007 Share Posted June 4, 2007 witam zawieszenie musisz miec cale sprawne bo jezeli tylko jeden element bedzie wadliwy to bedzie przyspieszal zuzywanie pozostalych jezeli chodzi o sklep we Wrocku polecam Walcar na Lwowskiej mozna kupic dobrej jakosci czesci za rozsadne pieniadze (kpl japonskich tulej do wahacza niecale100zl) a dodatkowo sprzedawca sluzy fachowa porada (wie chyba wszystko o p11) pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mechanizator Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Wielkie dzieki. Dzwonilem juz na Lwowska, ale szwagier ma dostep do jeszcze tanszych czesci. Co do lozyska zwrotnicy - ogladalem rysunki w ksiazce Haynesa i jeszcze jakiejs do p-11 i tam nie ma lozyska zwrotnicy. Jest tylko lozysko piasty (ktore swoja droga musze wymienic, bo huczy, ze az glowa mala). Samych tulejek na wahaczu nie chce wymieniac. Mam primke od niedawna, to jak kupie wahacz dobrej firmy i zacznie padac za jakis czas, to wtedy moze skusze sie na same tulejki. Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Owszem jest łożysko w zwrotnicy - weź zdejmij ten blaszany kapturek i ci się pieknie odsłoni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yahoo Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 polecam Walcar na Lwowskiej mozna kupic dobrej jakosci czesci za rozsadne pieniadze (kpl japonskich tulej do wahacza niecale100zl) a dodatkowo sprzedawca sluzy fachowa porada (wie chyba wszystko o p11) Całkowicie się z Tobą zgadzam. Koleś godny polecenia. Szkoda tylko że teraz remontuje swój zakład naprawczy i nie bierze żadnych aut. I tak jak myslalem - okazyjnie kupione auta kryja w sobie wiele niemilych tajemnic Koleś kupił okazyjnie Probe - nie działał silnik, ale zapierał się że on to zrobi bez problemu, no i okazało się że musi teraz kupić nowy silnik hehehehehehehehe FACHOWCY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mechanizator Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Wielkie dzieki. Nie wiedzialem o tym. Na rysunkach tego nie znalazlem. Jeszcze raz dziekuje. Poprawka: znalazlem informacje o tym w ksiazce Haynesa - w czesci dotyczacej wysiegnika i "sworznia krolewskiego" = sworznia zwrotnicy. Przepraszam za niewiedze i niedopatrzenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.