Gość maniek19821982 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 witam jak w temacie.mam problem ze swoją k10. sprawa wyglada tak... wsiadam rano do autka,naciskam dwa razy gaz przed odpaleniem furki.robie tak poniewaz mam odłączone automatyczne ssanie.autko odpala za pierwszym razem.czekam sobie ze 3min az sie troszke nagrzeje i ruszam.przez pierwsze 10min jazdy obroty utrzymuja sie w granicy 1000-1100 i przy dojezdzaniu do swiatel nic sie nie dzieje.po tych 10min obroty stabilizuja sie w granicach 800 i tak juz zostają,ale teraz sie zaczyna jazda.... przy dojezdzaniu do swiatel musze unikac gwaltownego hamowania,bo autko chce po prostu zgasnąć a kiedy stoje w korku to obroty zaczynaja sobie falowac i autko chce zgasnąć...musze czasami nacisnąć na pedał gazu aby obroty sie ustabilizowaly,ale pomaga to doslownie na jakąś minute. dodam ze przygasanie autka i falowanie obrotow jest tylko wtedy kiedy są wysokie temperatury tak jak np ostatnio gdy w warszawie przez kilka dni z rzedu bylo po 30 stopni.wtedy jazda po zapchanej wawie przy takich upalach oznaczala za kazdym razem walke z gasnącą micrą.kiedy jest chlodniej prawie wogole nie ma tych objawow. wymieniłem juz świece,kable wn,filtr powietrza,kopułke i palec czekam na wasze pomysły co by tu mozna zrobic zeby wkoncu sie skonczylo. jeszcze mam pytanko. czy dysze wolnych obrotow sie odkręca?czy wyciąga?,bo chciałbym ją przeczyscic tylko niechce jej uszkodzic przy wyjmowaniu z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geniula1 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 opcja szukaj temat był poruszany stosunkowo niedawno o ile dobrze pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek19821982 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 przeczytałeś wogole to co ja napisałem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NEB Wojtek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Ja mialem ten sam problem u siebie, mojej micrze pomogła wymiana obudowy filtra powietrza. W nim sa dwa zaworki z podciśnieniem, u mnie był uszkodzony ten od strony pasażera. Moze uda Ci sie go wyregulować,albo porzycz na chwile inna obudowe filtra i ją załóż a sam sie przekonasz. Tu masz mój temat, tylko z tym ze mi obroty rosły a Tobie spadaja: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=29388 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 maniek19821982 poszukaj czy jakiś wężyk podciśnienia nie spadł z któregoś króćca albo nie pekł i ciśnienie ucieka w nieznane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek19821982 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 szukałem miedzy tymi wszystkimi wezykami i wydają sie byc o.k jeszcze raz zapytam was jak wymontowac tą cała dysze wolnych obrotów?odkręca sie ją?cz jakoś wyjmuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.