Guest ami Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Witam. Czy ktos wie jak można podkrecić wolne obroty w N15 GX 1.4 16v ? Po wymianie rozrządu, po kilku dniach, jak silnik jest porządnie nagrzany to na wolnych obrotach zapala mi się kontrolka oleju (może jest to wina czegos innego ? ). Bardzo proszę o info czy można to samemu podregulować, bo na wizyte u mechanika nie mam teraz przez przynajmniej 2 tyg. szans. Pozdrowienia. Ami Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 A jakie masz te wolne obroty?? na nagrzanym silniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ami Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 No teraz to z głowy będę zmyślał (jutro napisze dokładniej) ale strzałka schodzi poniżej tysiąca obrotów i szacuje je na około 700-800 i tak naprawde trzeba tylko musnąc pedał gazu aby kontrolka zgasła. Auto poza tym nir gaśnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 700-800obr./min. to idealne wolne obroty ,700 masz jak auto chodzi bez obciążenia (nawiew światła) a 800 jak pozałączasz to co pisałem. Proponował bym sprawdzić czujnik ciśnienia oleju, jeśli okaże sie dobry to tylko mogę współczuć a na jakim oleju śmigasz?? Ps. tu masz linka jak regulować obroty ,ale jak już pisałem obroty u ciebie są jak najbardziej OK http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...wolnych+obrotow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Albo czujnik cisnienia oleju albo.... no wlasnie cos zle zlozyli Ci przy rozrzadzie. Jedz do nich niech poprawiaja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacku Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 witam Temat obrotów przerabiałem ostatnio bardzo dokładnie i jeżeli po wyłaczeniu urzadzeń elektrycznych masz w przedziale 700-800 to się tylko cieszyć co zaś dotyczy kontrolki oleju to napisane jest: " Zaświecenie tej lampki podczas jazdy świadczy o niedostatecznym ciśnieniu oleju. Należy wówczas natychmiast zatrzymać pojazd i sprawdzić poziom oleju w silniku i w razie uzupełnić ilość oleju ... " nie należy jeździć ze świecącą kontrolką oleju i nie pokazuje ona jego stanu w misce olejowej Nie, że taki mądry jestem, ale tak pisze w instrykcji obsługi :one: Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ami Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Obroty za moment sprawdze, olej to Mobil (półsyntetyk - ale dokładnego oznakowania nie pamietam). No i juz się naczytałem jak mu dokręcić śrubę w razie czego.... Pozdrowienia i dzieki za rady ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Ale podkręcenie śrubki to w ostateczności, ja bym na twoim miejscu ostro szukał czemu zapala ci sie ta kontrolka ,ciśnienie oleju to poważna sprawa, zabraknie ci go na kilkanaście sekund i masz zatarty silnik,wwl ma racje może coś ci pokapali przy zakładaniu rozrządu,tam są dwa napinacze hydrauliczne, może coś źle poskręcali i tam ci ciśnienie oleju ucieka. Dodam ze u mnie czasami obroty spadają do 500onr/min i kontrolka nigdy sie nie zapala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfabox0266 Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Jeśli wcześniej nie było takich cyrków z ciśnieniem to z pewnością gdzieś masz spadek ciśnienia,najprawdopodobniej przy którymś z napinaczy rozrządu.U mnie choć mam silnik starszej konstrukcji nawet przy nagrzanym oleju ,po wyłaczeniu silnika i następnie jeśli zdąrzę właczyć zapłon w ciągu 2-3 sekund kontrolka nie zdąrzy się zapalić,dopiero po około 4 sekundach następuje spadek ciśnienia w magistrali,a przy zimnym ten czas jest znacznie dłuższy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.