competer Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Dzisiaj musiałem niestety udać sie pod swój samochód aby poprawić mocowanie jakiegoś kabelka przy rozruszniku ( siem obluzował drań :027: i nie chciał działać rozruch) i zauważyłem, że powyższe elementy ( obie półosie i przeguby z obudowami łożysk) są bardzo gorące. Czy to od temperatury silnika, czy też od wewnętrznych tarć, nieważne, ale jednak mnie to zaniepokoiło. To norma czy już powinienem się zacząć tym interesować bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Pierwsze co przychodzi na myśl, to to że klocki nie odbijają i przez to się grzeje. Czyli najpierw sprawdź czy to nie od hamulców. Druga myśl to łożyska, nie huczy coś podczas jazdy po zakrętach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Witam Specjalnie sprawdzilem to w swoim samochodzie po przejechaniu dluzszej trasy - u mnie nic takiego nie wystepuje. Jak jeden z kolegow napisal powyzej, mi rowniez przyszedl do glowy pomysl z nie odbijajcymi hamulcami. Zastanawia mnie tylko dlaczego dzieje sie to w obu kolach, mialem kiedys podobny przypadek w Uno, lecz tylko na jednej osi - spuchniety byl wezyk gumowy. Tutaj raczej wyglada to na uszkodzenie wezyka glownego hamulcow przenich. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 Nie ma raczej czegoś takiego jak wężyk przednich hamulców, 99,9% samochodów ma tak zbudowany układ hamulcowy, że przednie lewe koło jest razem z prawym tylnim, a prawe przednie z lewym tylnim (jest to klasyczny dwuobwodowy układ hamulcowy) a klocki z przodu mogły się oba przytrzeć, jak nikt do nich nie zaglądał dawno i prowadnice są brudne i przyśniedziałe, ale wtedy felgi też byś miał gorące, spróbuj podnieść samochód i sprawdzić jak się koła obracają (będzie ciężko bo z przodu kręcą się półośki ale jak hamulec trzyma troche to powinieneś wyczuć że trze. (najlepiej podnieść cały przód a nie tylko jedną strone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 9 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 No więc nic nie huczy, nic się nie dzieje z hamulcami ( nowe Brembo + Ferodo), na zakrętach cisza. Czyżby za mało było smaru w tych obudowach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 10 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2007 co do smaru to raczej mało prawdopodobne, może łożyska się przycierają już? ciężko wyczuć tak, a może poprostu tak jeździsz że hamulce dostają popalić i potem wszystko w koło nich gorące? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.