Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

n16 dziwny warkot


Marins

Recommended Posts

Witam od niedawna slysze taki dziwny warkot i nawet nie wiem za bardzo skad dochodzi. najbardziej go slychac tak od 60 wzwyz. jak stoje to jest cisza tylko jak jade to tak od 50 zaczynam go slyszec i jak w zuce luz to dalej jest wiec silnik i rura wydechowa raczej odpadaja. sprawdzalem kola po jezdzie bo moze hamulec sie blokuje czy cos ale wszystkie tak samo cieple nic sie nie grzeje. Co to moze byc?? niedlugo powieniennem chyba wymienic tarcze i klocki z tylu czy to moze byc przyczyna??

i 2 problem to jak np przyspieszam to tak jakbym mial jakies soft turbo tak do 1,5-2tys obrotow jest mulowaty a potem dopiero zaczyna prszyspieszac jakbym mial turbosprezarke i czasami lekko sie zamuli jak go tak cisne prawie do odcinki np jak sie z kims scigam to ma takie jakby spowolnienia male. Myslalem ze to przeplywomierz ale podobno objawami sa skaczace obroty nawet na postoju a u mnie wszystko gra nie sakcza tylko jakby cos bylo zapchane(filt powietrza w porzadku). Wiec pomozcie koledzy bo nie wiem co sie dzieje z moim nismo...

Link to comment
Share on other sites

ok z tym olejem to zobacze moze jeszcze dzisiaj tylko nie pamietam jaki tam lalem:) a z tym warkotem co to moze byc?? wydaje sie jakby to od wiatru takie cos sie robilo...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...