Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144/W11.144] padl przegub


woro_woro
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Standardowo - prawy. Jaka firme polecacie?

 

Swoja droga, czy poza stukaniem przy kreceniu dzieje sie cos niedobrego innym elementom zawieszenia przy jezdzie z walnietym przegubem?

Link to comment
Share on other sites

Guest Domin

Kup NKN. Ja sam wymieniałem i nie narzekam. Przegub + 4 osłony przegubów + smar wyszło mnie jakieś 290zł. No i robocizna 30zł

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłem najtańszy i w sumie też działa ale przy cofaniu na pełnym skręcie miewam stuknięcie jakby się zacinał.Nieprzyjemne.Poza tym spoko.

Link to comment
Share on other sites

Guest Domin
Ja kupiłem najtańszy i w sumie też działa ale przy cofaniu na pełnym skręcie miewam stuknięcie jakby się zacinał

 

Więc sprawdza się stare powiedzenie "Mało płacisz, 2 razy płacisz" i "Tanie jest droższe od drogiego". Lepiej dołożyć parę złotych i mieć święty spokój

Link to comment
Share on other sites

ja kiedys kupiłem w JC auto, taki marki JC. Nie wytrzymał roku czasu. Całe szczęście że nie wytrzymał bo mogłem go jeszcze reklamować. Troche sie użerałem z JC, ale w koncu oddali kase. Potem wziołem też u nich, ale jakiś lepszy GEIL czy cuś takiego, nie narzekam. Smiga malinowo.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Ok - chyba te HDK wydaja sie sensowne. A co z jazda z walnietym przegubem? Czym to grozi?

Link to comment
Share on other sites

Guest Szymeq
A co z jazda z walnietym przegubem? Czym to grozi?

W najlepszym przypadku poprostu nie ruszysz ... a najgorszym może wypaść półoś ....

Link to comment
Share on other sites

raczej w takim ukłądzie jaki jest w nissanie nie wypadnie półoś. Najprędzej po prostu będzie się kręcic w kółko i tyle z jazdy, ale musze przyznać iż aby do czegoś takiego doszło musiał by być naprawde mocno zniszczony, jeśli tylko stuka to raczej daleko Ci do takiego stanu.

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze jedno.

 

Znajomy mechanik mi powiedzial, ze moglby sprobowac wysmarowac jeszcze ten stary, zalozyc oslone i mialbym zobaczyc, jak sie sprawuje. Warte to zachodu? Czy lepiej wymienic komplet i miec spokoj?

Link to comment
Share on other sites

Znajomy mechanik mi powiedzial, ze moglby sprobowac wysmarowac jeszcze ten stary, zalozyc oslone i mialbym zobaczyc, jak sie sprawuje. Warte to zachodu? Czy lepiej wymienic komplet i miec spokoj?

2 razy robić tą sama robote, bez sensu, na długo to smarowanie nie wystarczy i czy w ogóle to coś da, nie baw sie w to bo w końcu staniesz na drodze i problem.

Ja polecam NKN

Link to comment
Share on other sites

smarowanie niewiele pomoze, z prostej przycyzny. Smar jest wyrzucany z przegubu do gumowej osłony przegubu. Ile byś go nie nałożył i tak w końcu się z niego wydostanie. Możesz po prostu skręcić koło i włożyć rękę. Zgnieciesz te gume i smar wejdzie w przegub. Od razu zobaczysz czy to co kolwiek pomogło, ale nie oszukujmy się. Nie ma to sensu. Wymiana nie jest skomplikowana, na upartego wystarczy podnośnik i można przed blokiem na parkingu to zrobić.

Link to comment
Share on other sites

Ja założyłem przegub firmy protechnic za 140zł i przejechałem na nim już 30kkm. Niedawno padł mi drugi i bez wahania kupiłem taki sam. Jeśli się nie rusza za każdym razem z piskiem opon przy skręconych kołach i nie ma się 200KM pod maską, to nawet nie-japońskie przeguby dadzą radę.

Link to comment
Share on other sites

mnie sie wydaje ze warunek jest taki aby kupic cos co ma adres producenta jaki kolwiek.

Wszystko byle nie JC Auto i dobrze będzie.

Link to comment
Share on other sites

Guest jarkk

Nie polecam PASCAL - może ja trafiłem akurat na jakiś słabszy, ale przy ruszaniu stuka, jest to jedno stuknięcie przy szarpnięciu autem np z jedynki na 2. Przy tej okazji niepotrzebnie wymieniłem łącznik stabilizatora i poduszke pod silnikiem :028:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

ja u siebie mam GLO, zrobiłem już ponad 100tyś i sie trzyma dobrze. Ostatnio zaczyna hałasowac druga strona i postawie na niego drugi raz chyba.

Link to comment
Share on other sites

woro_woro jaki przegub w końcu włożyłeś i ile już na nim przejechałeś?

HDK, jakies 50kkm, bez problemow. Na skreconych kolach nie zrywam i staram sie tez nie przyspieszac gwaltownie. Wiadomo, ze nie zawsze mozna, ale staram sie oszczedzac przeguby.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

mi w p11 2,0 SRi zaczyna terkotac jak skrecam w lewo oraz lekko puka jak jade np. na dwojce w prawo i puszczam kierownice prostujac czyli jak kola wracaja w lewo - czy da sie stwierdzic samemu ze napewno jest to zewnetrzny lewy? a jakie by byly oznaki w przypadku zuzycia wewnetrznego przegubu?

Link to comment
Share on other sites

wewnętrzny nie pracuje tak bardzo przy skręcie, charakterystyczne stukanie przegubu przy skręcie wskazuje na zewnętrzny.

Link to comment
Share on other sites

a moze byc ze zewnetrzny lewy terkocze takze przy skrecie w prawo? bo czytalem ze jest zasada - lewy terkocze przy skrecie w lewo i na odwrot. u mnie terkocze skrecajac w lewo i w prawo (ale mniej) ale ewidentnie z lewej strony

Link to comment
Share on other sites

do wymiany masz ten który słyszysz ;-) Prościej się nie da ;-)

 

Oczywiście że może terkotac skręcony w obie strony. Może nawet terkotac przy jezdzie na wprost - jak go nie wymienisz teraz to za jakis czas tak wlasnie będzie. Głównie przy ruszaniu.

 

Nie oszczedzaj na przegubie, jak kupisz jakiś badziew to szybko wrócisz do tematu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...