Guest Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 ogólnie wydaje sie proste ściąga sie tylko koło pasowe (pompa alternator ew klima) ale podobno jak to zdejme to bede musiał zdjąc też pasek rozrządu kapie strasznie spod tej uszczelki kosztuje grosze (cirka 38zł) a powiedziele że można zrobic to samemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Niestety bedziesz musial zdjac tez pasek rozrzadu.Ale nie czekaj z tym bo jak zacznie Ci olejem nasiakac pasek to szybko sparcieje i moze sie urwac. POZDRAWIAM..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Powiedz jaki masz silnik, jak to jest SR20... to problemu nie przysparzza to zadnego... No najciezej to będzei zdjac kolo pasowe z wałku - trzeba urzyc duzego ściagacza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Powiedz jaki masz silnik, jak to jest SR20... to problemu nie przysparzza to zadnego... No najciezej to będzei zdjac kolo pasowe z wałku - trzeba urzyc duzego ściagacza jak to jest SR20 to zamiast sciagacza wystarcza 2 sruby M6X40 cale gwintowane, w kole pasowym sa dwa orwory nagwintowane. wkrecasz rownomiernie obie sruby o kolo schodzi pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 sorry nie napisałem jest to silnik 2.0 diesel poza tym zobaczyłem też wyciek na wałku rozrządu po tej samej stronie (czyli pasażera) już widze jak olej pewnie leci po pasku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wokulski Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 No to śmigaj do warsztatu , mnie też to spotkało (260 PLN :evil: ). Niestety żeby wymienić trzeba zdjąć pasek , więc jeżeli się na tym nie znasz to lepiej nie ryzykuj . Wprawdzie w starszych modelach są "znaki " ale te nowsze to już kaplica . Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heineken72 Posted February 26, 2006 Share Posted February 26, 2006 ja jak zmieniałem to nie mogłem odkrecic sruby na wale trzeba było wykęrcic rozruszniek i zablokować śrubokretem koło zamachowe chyba ze masz pneumata w pobliżu a i tak coś leekko leci po wymianie.. pewnie jak gość wkładał to mu sie podwinął zimerring albo leci z innego miejsca :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.