Gość marduk Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witajcie. Stałem się nabywcą P11 po liftingu z grudnia 2001 i... Okazuje się, że na ok 2,5 tys obrotów stula coś w silniku, metaliczny stukot przy wysokich obrotach do 2 tys jest cisza... Co może być przyczyną? Po wymianie oleju stukot jest jakby lekko się uciszył, ale pozostał. Jestem świeży w temacie Primerki i szukam u was wskazówek. Drugi mój problem to klima. Mam klimatronik.Klima działa, natomiast po wyłączeniu A/C ustawiam temp na max i z nawiewów ciągle mam chłodne powietrze. Ja to jest u was? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz_Primera Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Ten stukot to moze przez konczacy sie rozrzad? Moj tak chrobotal przy 3 tys. obr. przed wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danek95 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 u mnie tez tak stukało w P10 i dokładnie wtm samym zakresie obrotów, jak ymiwniałem olej było ciut ciszej... niestety były to panewki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 metaliczny stukot przy wysokich obrotach do 2 tys jest cisza...Co może być przyczyną? Objaw panewkowy. 1.8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marduk Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 metaliczny stukot przy wysokich obrotach do 2 tys jest cisza...Co może być przyczyną? Objaw panewkowy. 1.8? wygląda na objaw panewkowy, dzisiaj jade do mech zobaczę. Ale przy przebiegu 98 tys panewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Hehe. Może masz silnik od Poloneza z namalowanym napisem Nissan :diabel: :diabel2: Kiedyś miałem słuzbową Almerę N16 i poszedł zawór na pompie oleju przy przebiegu 65tys. Gdybym się w porę nie zorientował, objaw panewkowy bym miał nawet wcześniej od Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.