Guest KORZEN Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam wyciek pod aparatem zapłonowym ,który z czasem się nasila, jest tam jakiś orig lub zimering który trzeba wymienić? Byłem w sklepie i gość powiedział że nie ma tam nic bo nie występuje w katalogach. Pozd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_S Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Jest oring na 100%, kosztuje ok 27 PLN w ASO. Jak odkrecisz aparat zaplonowy i wyjmiesz go z glowicy to zobaczysz. tylko najpierw zaznacz sobie polozenie zebys sobie pozniej potrafil zlozyc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Jest tam oring 27 x 4. Faktycznie do dostania w ASO. Ja na szczęście mam do takich dostęp , te nie typowe oringi stosujemy u mnie w pracy. Jak nie zapomnę to jutro wezmę. Odezwij się na PW . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Jest tam oring 27 x 4. Faktycznie do dostania w ASO. Maniek a w sklepie żadnym się go nie dostanie???bo z tego co przyuważyłem mi tam też cieknie olej :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Być może są , ale w sklepach które zajmują się sprzedażą uszczelnień. Ale w silniku 1,6 jest inny oring niż w 2,0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marceli Posted June 19, 2007 Share Posted June 19, 2007 Być może są , ale w sklepach które zajmują się sprzedażą uszczelnień. Ale w silniku 1,6 jest inny oring niż w 2,0. O to dobrze wiedzieć ze inny wiesz jaki w 1,6 jest?? bo już bym szukał takiego tylko jak podawałeś.Trzeba sie za to zabrać bo zasmarkał się tam już niezle :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy77 Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Ja u siebie wymienialem (w marcu) tylko, ze w silniku 2.0. Koszt cos ok.30 zl. Tak jak poprzednicy napisali zaznacz sobie polozenie aparatu i jazda Mi tez cieklo i zabryzgalo caly silnik i na skrzyni jest,jakos musze to wyczyscic Samemu sobie poradzisz.Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Fajnie że przeczytałem u mnie tez właśnie w okolicach aparatu jakis niewielki wyciek się zaczyna pojawiać być może to właśnie ten oring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 No i po wycieku, znalazłem taki oring u mnie w firmowym magazynie. Przejechałem jakieś 500 km i jest ok. Wymiana jest dziecinnie prosta 5 do 10 minut. Dzięki za pomoc Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 mam primerke p10 1995 roku ,przejechane ponad 200.tyś i też zaczyna mi puszczć ale narazie bardzo delikatnie jest tylko lekko zbrudzone pod aparatem narazie nie zmieniam ,ale oring mógłbym już kupić , podajcie dokładne rozmiary lub może ktoś ma do sprzedania , lub gdzie mozna kupic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jar Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 I u mnie cieknie pod aparatem Może wie ktoś jakie dokładnie oznaczenia ma taki oring dla silnika 2.0 i gdzie poza ASO można takie cuś zakupić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jswistow Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 orig kupujesz po wymiarze,ten do aparatu to 27x4,jak nie bedziesz mógł go nigdzie kupić to daj znać kupię Ci i podeślę busem,sobie kupowałem koszt to cała złotówka a w aso chcieli 30 :one: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Odkopuję, bo mam dwa pytania: 1. gdzie się takie coś kupuje? 2. zakładając nowy dawać silikon na uszczelnienie? Wymiana wydaje się prosta, ale tak na szybko szukając na sieci to nie wiem, gdzie mógłbym to kupić. W IC mogą mieć? Wiem, że przepłacę, ale mam po drodze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweleknowakowski Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 1. w każdym motoryzacyjnym 2. nie zaszkodzi, ale jak dasz nowy oring to niema potrzeby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maius Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 No i okazuje się, że 27x4 to jednak za mało dla niektórych sprzedawców. Wysłałem do sklepu kobietę z karteczką, no wydawałoby się, że nie ma siły i musi dobre kupić. A tu sprzedawca zaczął dumać która to średnica jest 27 i kombinować. Czy zewnętrzna, czy wewnętrzna. Wg tego co znalazłem: Wymiary tabeli wymiarowej (załączony obrazek): D - wymiar średnicy wewnętrznej [mm] d - wymiar średnicy przekroju [mm] To o te wymiary chodzi? Bo kurde skończy się pewnie na tym, że jednak będę musiał tam specjalnie jechać, bo nie wiem jaki ten oring czeka na mnie w domu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maciek. w Posted November 25, 2011 Share Posted November 25, 2011 Być może są , ale w sklepach które zajmują się sprzedażą uszczelnień. Ale w silniku 1,6 jest inny oring niż w 2,0. jaki jest rozmiar w silniku 1.6 jaki jest rozmiar w silniku1.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.