Noar Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Witam Odstawiłem auto do mechanika wymiana rozrządu (komplet). Niestety nie może się dostać do dolnego łańcucha. Twierdzi, że musi zdjąć głowice żeby się tam dostać. Czy jest to konieczne? Wydaje mi się, że można się dostac bez rozkręcania głowicy. Niech się wypowie ktoś mądry kto to wymieniał bo jutro rano w razie co pojadę i odwiodę go od tego zamiaru. Proszę o szybką odp. z góry dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 Zdjąć łep w tym silniku to chwila moment... niech go zdejmuje - znacznie ułatwi to sprawę i przy okazji zawsze można go splanować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 20, 2007 Author Share Posted June 20, 2007 Sam Coobcio:) Dzieki teraz już jestem spokojny czyli koles wie co robi:) Cos przy okazji jeszcze w silniczku posprawdzać przy okazji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 20, 2007 Share Posted June 20, 2007 panewki korbowodowe i pierścienie jak główka zdjęta i miska olejowa to długo nie będzie to trwało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Twierdzi, że musi zdjąć głowice żeby się tam dostać. Czy jest to konieczne? Wydaje mi się, że można się dostac bez rozkręcania głowicy. A może tu ktoś kombinuje - zdjąć głowicę, a miski nie? Michę trzeba, a głowicę nie. I w GA i w SR i w QG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 Chyba już wszystko zdjął co mógł Tylko jakieś śruby są tak zapieczone że za cholerę nie może odkręcić. niech zdejmuje przy okazji przegląd będzie tak jak Coobcio mówi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Mój mechanik nie zdejmował głowicy a jakoś wszystko udało mu się wymienić. A może tu ktoś kombinuje - zdjąć głowicę, a miski nie? Michę trzeba, a głowicę nie. I w GA i w SR i w QG Coobcio w wątku o wymianie rozrządu pokazał, że nie trzeba michy zdejmować ale jej zdjęcie ułatwia zadanie no i można przjżeć panewki i całą resztę przy okazji. Noar pewnie już Ci podawałem linka do tematu o wymianie rozrządu w silnikach GA i zrobię to jeszcze raz: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...487&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 Przed chwila wróciłem od mechaniora. Akurat jak przyjechałem zdejmował dolny łańcuch. Rozgrzebał wszystko prawie co sie dało. A wkur...y chodzi:)bo grzebania duzo:) Mam pytania kolejne: 1. Mam już całkowicie padnięty katalizator wywalić to ustrojstwo?ewentualnie co za niego wstawić? (mechanior mówi żebym juz nie wymyślał i dał mu spokój:)ale skoro trafiła sie okazja to czemu nie? 2. Wywalić EGR już teraz czy poczkać jak złoży całość i dopiero się za to zabrać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Mam już całkowicie padnięty katalizator wywalić to ustrojstwo?ewentualnie co za niego wstawić? Wywal i wstaw tłumik przelotowy. Ja wstawiłem taki: http://www.allegro.pl/item205080249_tlumik...er_michael.html Bynajmniej nie brzęczy jak pusta rurka. Wywalić EGR już teraz czy poczkać jak złoży całość i dopiero się za to zabrać? Wywalaj od razu, AIV też wywal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 21, 2007 Author Share Posted June 21, 2007 Strzała Jhonny:) EGR wywale od razu w takim razie. Z Katem poczekam bo nie wiem ile krzyknie za to wszystko. Kupiłem już wszystkie płyny, teraz uszczelka, filtry itp, a niedawno zmieniałem amory z tyłu i poduchy więc trochę kasy poszło. A nie będzie problemu później kata wymienić?łatwy tam dostęp jest? AIV a co to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Coobcio w wątku o wymianie rozrządu pokazał, że nie trzeba michy zdejmować Do górnego, owszem. A tu jest mowa o kompletnym. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Uszczelki pod łep polecam ERLINGA, coby troszkę mocy doszło możesz go splanować tak z 1mm - różnicę napewno poczujesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Coobcio gośc jest dopiero w połowie roboty jak mu wspomnę o planowaniu głowicy to się chyba rozpłacze;)a szkoda bo się dobra okazja trafiła:/o uszczelce mu wspomnę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Noar ale jak masz zdjętą głowicę to aż szkoda jej teraz nie splanować. Zrób to w jednej naprawie. Niech kolo płacze... za robotę mu zapłacisz prawda, to niech robi a nie skrzeczy jak panienka na wydaniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Witam Tak się zrobi żeby przypadkiem za kilka miesięcy znowu bym nie musiał rozbierać i znowu kasa. Pytanie: autko ma 230 tys przejechane i prawdopodobnie było już wymieniana uszczelka. Splanować ją 1mm czy mniej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Splanować ją 1mm czy mniej? Trza zmierzyć jej wysokość i będzie wiadomo, czy była ruszana czy nie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 26, 2007 Author Share Posted June 26, 2007 Witam To już 7 dzień jak koleżka zmienia mi rozrząd! Byłem dzisiaj i wczoraj naprawdę strasznie powoli mu to idzie. Albo to robi bardzo powoli albo zajmuje się czymś innym. Ile u was trwała wymiana rozrządu (kompletu)?jaki koszt? jhonny_fellow pisał, że jemu zrobili w 3 dni+sprzęgło i inne duperele. Zaczynam się wkur.... Niby na jutro ma być już złożone zaczynam mieć wątpliwości czy to w ogóle odpali. Chociaż dzisiaj jeszcze pokrywa niezałożona, paski niezałożone, zębatki górne i łańcuch górny też nie założony nie mówiąc żeby podłączyć wszystko itd. Oby odpalił i nic nie ciekło...uff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Byłem dzisiaj i wczoraj naprawdę strasznie powoli mu to idzie. Oj. Podejrzewam brak motywacji. Ile u was trwała wymiana rozrządu (kompletu)?jaki koszt? W dniówkę powinien się wyrobić na luzie. Co do ceny, to każdy sobie, urzędowej na to nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RolF Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 witam Noar, daj znaka ile Ci wzial za ta wymiane. Co do głowicy to jaka powinna być wysokość? pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Ile u was trwała wymiana rozrządu (kompletu)?jaki koszt? Rozrząd w silniku QG16DE wymienili mi w jakieś 5 godzin, a cena zależy od miejsca zamieszkania i kaprysu mechanika. Nie wiem ile jest roboty przy silniku GA ale przy moim to ceny oscylują w okolicach 400 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Z tego co ja wiem w moim nissanku p10 to łańcucha sie nie wymienia, ma wytrzymać do końca żywota silnika czyli około 500,tyś kilom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Z tego co ja wiem w moim nissanku p10 to łańcucha sie nie wymienia, ma wytrzymać do końca żywota silnika czyli około 500,tyś kilom. Ewenement? Każdy powinien tyle wytrzymać ale życie mówi co innego - oby Ci się udało - powodzenia dzingis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 w moim nissanku p10 to łańcucha sie nie wymienia, ma wytrzymać do końca żywota silnika czyli około 500,tyś Jeśli chodzi o Nissany, to znam tylko jeden taki silnik - VQ30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Ja w moim nissanku mam już ponad 200.tyś. przejechane a znam kolegę co ma 350.tyś zrobione i przy łańcuszku nic nie robił.No ale czas pokarze ile u mnie wytrzyma? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noar Posted June 28, 2007 Author Share Posted June 28, 2007 Dzingis a masz auto od początku? Skąd wiesz że już nie było grzebane? Mi tez mówili przed kupnem primy, że się nie wymienia ale okazało się co innego. Na Ciebie tez przyjdzie czas:)no chyba, że wcześniej sprzedaż Zresztą jak Coobcio mówi, że się wymienia to sie wymienia. Właśnie wróciłem od mechanika auto podpaliło silniczek chodzi cichuteńko, a nie jak wcześniej jak diesel:) Postaram sie zrobić fotki starego rozrządu. Napinacz był już całkiem wysunięty i wżery kilka mm w sumie całkiem wytarty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.