Guest maniek129 Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Witam wszystkich, co to jest za pompa przy alternatorze i do czego ona służy ??, i czy idzie dostać zestaw prostowniczy tzn. diody z tą płytką , czy trzeba kupować nowy alternator ?? nissan primera diesel 2,0 1996 rok Prosze o pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bullitt Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 To jest pompa podciśnienia, służy do wspomagania hamulców, bo w dieslu nie ma podciśnienia z kolektora tylko trzeba pompe podciśnieniową montować. A co do diod to na pewno znajdzie się jakiś dobry elektryczny sklep gdzie będa diody, ale niektore warsztaty elektromechaniczne zajmujące się tym mają zestawy do alternatorów, wymiana alternatora tylko ze względu na diody to głupota, ja w zeszłym roku w poprzednim autku miałem problem z ładowaniem i wymienili mi oba łożyska na alternatorze, szczotki, regulator i chyba tą płytke z diodami i nie kosztwało to jakichś astronomicznych pieniedzy, jak dobrze pamietam to wszystko z robotą koło 300zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest highlander83 Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Ja w poprzednim autku(mazda 323) mialem do wymiany reg.napiecia,szczotki i lozysko i zaplacilem 350zl mysle ze te ceny nie beda duzo inne reg.nap---150 szczotki---100 robocizna---100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B_E_R_E_K Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 ja w p10 wymianialem uzwojenie szczotki regulator i lozyska. kosztowalo mnie to okolo 200-250zl dokladnie nie pamietam. ale bez robocizny bo ta mialem za free a czesci po znizkach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Wymieniałem niedawno płytke w alternatorze koszt płytki około 80-100 zł plus robocizna 50zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mazii666 Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 Na allegro kolo ma alternatory kompletne z vacupompą za ok 400 są fabrycznie nowe i z gwarancją sprawdzałem dla szwagra i wydają siebyć ok http://www.allegro.pl/item325318798_nowy_a...san_diesel.html i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masakra Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Panowie poco wymieniać całą płytke wystarczy mieć zaufanego elektryka naszczęscie mam takiego i wymienił mi same diody za 30zł + Flaszka i chodził jak nówka alternator co innego ze teraz dobrych elektryków i mechaników to ze świecą szukać najlepiej popytaj znajomych napewno kogoś Ci doradza. Powodzenia w naprawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Panowie poco wymieniać całą płytke wystarczy mieć zaufanego elektryka naszczęscie mam takiego i wymienił mi same diody za 30zł + Flaszka i chodził jak nówka alternator co innego ze teraz dobrych elektryków i mechaników to ze świecą szukać najlepiej popytaj znajomych napewno kogoś Ci doradza. Powodzenia w naprawie Zależy jaki alternator. W moim są wprasowane w mostek... Chyba ze się da wydłubać i dosztukować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sheff Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Jak ostatnio miałem problemy z moim alternatorem to cały mostek z diodami kosztował 42 zł więc chyba nie był to wielki koszt, no i oczywiście trochę musiałem swojego czasu poświęcić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Dzisiaj wymieniłem cały mostek z diodami (elektryk stwierdził, że same diody są niewymienne) i zapłaciłem 100zł z robocizną. Wydaje mi się, że trochę dużo ale nie miałem wyjścia, był to jedyny elektryk, który w sobotę bez umówionego terminu mnie przyjął a na jutro autko potrzebne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaro Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Jeśli chodzi o diody to nie sa wymienne bo sa zalane i mają dodatkowe chłodzenie. niestety musisz wymienić cały mostek prostowniczy i da rade zrobić to samemu nie jest to dużo roboty. Ja musiałem wymienić mostek co kosztowało mnie około 60 -70 zł niestety w łodzi taniej nie znalazłem no i robocizna to za free bo sam robiłem. Jak masz jakieś pytania to wal bo alternator wyjmowałem z 4 - 5 razy i też w dieslu z vakupompą to moge troche pomóc Pozdrowionka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lotosik148 Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 ja dzisiaj dostałem w końcu alternator po regeneracji zapłaciłem 250zł tylko mam problem jak go podłaczyć bo miałem coś przerabiane i przed regeneracją miałem wejście z 3 gniazdami a teraz mam z 2 może macie jakiś schemacik jak to podłączyć dzięki za pomoc pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.