Guest Elmis Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Witam. Mam problem z nawiewem, po wciśnięciu na jakąkolwiek pozycję brak reakcji, jest ustawione na pozycji na dół i wprost i tu dmucha ale już np.na szybę nic.Silniczek jest sprawny. I nie świecą się diody pod każdym klawiszem pozycji. Kumpel, który się zna na elektronice sprawdzał mi panel i twierdzi, że jest sprawny tylko, że jak mówił do panela nie dochodzi prąd(podświetlenie klawiszy działa ale jak stwierdził to może być oddzielnie) i nie wiem gdzie dalej szukać.Może ktoś ma instrukcję elektryczną do tego auta? :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Cześć. Najpierw powinieneś napisać o jaki model nissana chodzi wciśnięciu na jakąkolwiek pozycję bo w mojej p11 nie mam guzików tylko pokrętło. U mnie jest tak że jeśli włącze nawiew na którykolwiek bieg to silnik od dmuchawy pracuje a pokrętłem wybieram kierunek nawiewu. pod panelem środkowym jest linka która steruje cięgnem od kierunków nadmuchu w tunelu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 to jest W10 i tam nie ma linek chyba że ciepło zimno bo inne są sterowane elektronicznie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 W takim razie nie pomoge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lokys Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Witam. Mam problem z nawiewem, po wciśnięciu na jakąkolwiek pozycję brak reakcji, jest ustawione na pozycji na dół i wprost i tu dmucha ale już np.na szybę nic.Silniczek jest sprawny. I nie świecą się diody pod każdym klawiszem pozycji. Kumpel, który się zna na elektronice sprawdzał mi panel i twierdzi, że jest sprawny tylko, że jak mówił do panela nie dochodzi prąd(podświetlenie klawiszy działa ale jak stwierdził to może być oddzielnie) i nie wiem gdzie dalej szukać.Może ktoś ma instrukcję elektryczną do tego auta? :< o ile dobrze pamiętam ( ale mogę się mylić ) to nawiewy w W10 są ustawiane nie elektrycznie , a pneumatycznie - ja bym poszukał wężyków z podciśnieniem, może gdzieś puszczają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczepam Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Witam posiadam p11 2,0 1997 i mam taki sam kłopot jak "Elmis" co mam zrobić? Dzięki za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Witam posiadam p11 2,0 1997 i mam taki sam kłopot jak "Elmis" co mam zrobić? Dzięki za pomoc Masz p11 przed liftingiem czyli tak jak ja U mnie jest tak że jeśli włącze nawiew na którykolwiek bieg to silnik od dmuchawy pracuje a pokrętłem wybieram kierunek nawiewu. pod panelem środkowym jest linka która steruje cięgnem od kierunków nadmuchu w tunelu Jeśli na włączonym nawiewie kręcisz pokrętłem z prawej strony konsoli i kierunek nawiewu się nie zmienia to jest duże prawdopodobieństwo że linka od sterowania odczepiła się od cięgna. roboty sporo żeby się tam dostać jeśli masz zamiar rozkręcać. można to sprawdzić wzrokowo bo centralnie nad pedałem gazu patrząc w górę (przyświeć latarką) widać linkę i ramie od sterowania obiegiem powietrza. kręcąc pokrętłem linka powinna się chowac i wysuwać przesuwając tym samym ramie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczepam Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Dzięki mam identyczną. A jak działa wyłacznie na 4 biegu dmuchawa. Podobno gdzieś w okolicy filtra przeciwpyłkowego znajduję siejakaśkosta którą należy rozkręcić i w niej coś zlutować. A nowa kostka kosztuje w ASO około 250 zł. Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Silnik od dmuchawy widac po ściągnięciu schowka po prawej stronie filtra przeciwpyłkowego. jeśli dmuchawa działa na 4 biegu to trzeba będzie sprawdzić instalację od silnika dmuchawy aż do samego włącznika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczepam Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 dzięki za info a jak bede sprawdzał to na co ma zwróci uwagę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lokys Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Dziękimam identyczną. A jak działa wyłacznie na 4 biegu dmuchawa. Podobno gdzieś w okolicy filtra przeciwpyłkowego znajduję siejakaśkosta którą należy rozkręcić i w niej coś zlutować. A nowa kostka kosztuje w ASO około 250 zł. Dzięki Ta ''kostka''to rezystor(opornica) dmuchawy - po wyjęciu schowka wystarczy odkręcić od dołu dwie śruby i wyjąć płytkę ( łatwo poznać bo to do niej wchodzi wiązka) - przerwane ścieżki można lutować ,ale na długotrwały efekt to bym nie liczył. Polecam instr. naprawy na ACclub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mcc Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Dzięki mam identyczną. A jak działa wyłacznie na 4 biegu dmuchawa. Podobno gdzieś w okolicy filtra przeciwpyłkowego znajduję siejakaśkosta którą należy rozkręcić i w niej coś zlutować. A nowa kostka kosztuje w ASO około 250 zł. Dzięki Jeśli dmuchawa działa na czwartym biegu to znaczy że jest uszkodzona płytka oporowa która znajduje się przy dmuchawie. jest wkręcona w tunel nawiewu. Można ją lutować ale to zdaje egzamin na krótko. Ja u siebie na tą płytkę nawinąłem drut oporowy i wszystko dobrze śmiga. Używaną płytkę można kupić za 100 - 150 zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 o ile dobrze pamiętam ( ale mogę się mylić ) to nawiewy w W10 są ustawiane nie elektrycznie , a pneumatycznie - ja bym poszukał wężyków z podciśnieniem, może gdzieś puszczają niestety ale tu nie widać żadnych wężyków tylko do panela sterowania są podłączone dwie kostki jedna to do obrotów(biegów) a druga do sterowania pozycjami a linka to jest ale do ciepłego lub zimnego powietrza. [ Dodano: Pią 22 Cze, 2007 21:20 ] po za tym wszystkie biegi działają nie mogę włączyć tylko żadnej innej pozycji (jest ustawione na nogi i wprost) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest szczepam Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Bardzo Wam dziękuje za pomoc. Zobaczymy co z tego wyjdzie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 rozebrałem pół auta i nic ma ktoś jakiś pomysł z tym nawiewem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwolcio Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 No ja nie mam Może podręcznik coś o tym pisze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest japim Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 A jak działa wyłacznie na 4 biegu dmuchawa. Podobno gdzieś w okolicy filtra przeciwpyłkowego znajduję siejakaśkosta którą należy rozkręcić i w niej coś zlutować. Jeśli dmuchawa działa na czwartym biegu to znaczy że jest uszkodzona płytka oporowa która znajduje się przy dmuchawie. jest wkręcona w tunel nawiewu. Można ją lutować ale to zdaje egzamin na krótko. Ja u siebie na tą płytkę nawinąłem drut oporowy i wszystko dobrze śmiga. Używaną płytkę można kupić za 100 - 150 zł. Ja moją kostkę po prostu polutowalem 2 lata temu i do dzisiaj nic sie z nia nie dzieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwinto Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 o ile dobrze pamiętam ( ale mogę się mylić ) to nawiewy w W10 są ustawiane nie elektrycznie , a pneumatycznie - ja bym poszukał wężyków z podciśnieniem, może gdzieś puszczają niestety ale tu nie widać żadnych wężyków tylko do panela sterowania są podłączone dwie kostki jedna to do obrotów(biegów) a druga do sterowania pozycjami a linka to jest ale do ciepłego lub zimnego powietrza. [ Dodano: Pią 22 Cze, 2007 21:20 ] po za tym wszystkie biegi działają nie mogę włączyć tylko żadnej innej pozycji (jest ustawione na nogi i wprost) W P10/W10 sterowanie dmuchawy odbywa sie za pomoca silniczkow elektrycznych. U Ciebie wyglada na to ze nie ma pradu w sterowaniu. Tak jak napisales sa tam 2 zlaczki, jedna od dmuchawy, a druga od sterowania kierunkiem nawiewu i wlasnie tu powinienes zaczac. Zobacz bezpieczniki, weź miernik, ustaw zakres na 20V prądu stałego i zobacz czy na jakimś pinie kostki jest ok 12V.Oczywiscie musisz przekrecic kluczyk w odpowiednia pozycje i nie wlaczaj swiatel, bo podswietlanie jest oodzielnie zasilane. Jesli nie swieca Ci sie pomaranczowe diody pod klawiszami to sugeruje to brak zasilania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 U mnie raz przepalila sie sciezka na plytce tego panela.Diody pod klaiwszami nie swiecily a podswietlenie dzialalo.Rozebralem,polutowalem i dziala elegancko.Ostatnio nie dzialal znowu,wystarczylo docisnac biala wtyczke i smiga(musiala sie odlaczyc przy wkladaniu radia)Zostaje jeszcze bezpiecznik i nic innego raczej.Ten Twoj kolega to dobry elektronik?Czy taki z zamilowania? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Bardzo dobry ma swoją firmę i na panelu sprawdził miernikiem wszystko i jest ok tzn. mówił że jest sprawny tylko nie ma zasilania. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Bardzo dobry ma swoją firmę i na panelu sprawdził miernikiem wszystko i jest ok tzn. mówił że jest sprawny tylko nie ma zasilania.To pewnie ma racje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Tylko gdzie szukać dalej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Elmis,sprawdzales bezpiecznik tak jak kolega wyzej napisal?Wiper albo air con bodajze jest oznaczony.Mozliwe zeby winna byla stacyjka?Chyba nie?Co tam sie bedziesz szczypal z jednym bezpiecznikiem,sprawdz wszystkie.Te pod maska tez,nie zaszkodzi.Moim zdaniem to albo sterownik,bezpiecznik,stacyjka lub jakies przewody?Co tam innego moglo sie zepsuc? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elmis Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Bezpieczniki sprawdzałem ale trzeba jeszcze sprawdzić przekaźniki. Jutro jadę na dwudniową naradę jak wrócę w sobotę to zobaczymy, pojadę do kumpla może coś wymyśli ma schemat instalacji będziemy szukać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 na 100% w mojej p10 jest silniczek który steruje kierunkiem nadmuchu po nacisnięciu dowolnego klawisza np; na szybę i nogi słyszę wyrażnie jak silniczek pracuje i ustawia w takiej pozycji jakiej ja wcisnołem przycisk tyle wiem to to przekazałem - ale dojscie jest tam fatalne . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.