Guest wiech Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Użytkownikiem Nissana Micra 1.0 LX 16V K11 1993 jestem od tygodnia, autko kupiłem sprowadzone z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem 112kkm podczas jazdy pojawił się problem przy gwałtowniejszym dodaniu gazu silnik zaczął sie dławić zupełnie tracąc moc jaka może być tego przyczyna. Jak jest zimny wszystko OK jak sie zagrzeje to zaczyna stroić fochy, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 wiech czytałeś ten temat :?: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=30798 Wyszukiwarka Ci pomoże :!: Szukaj tematów o przepływomierzu, świecach etc. Było to już po kilka razy poruszane na forum. I nazywaj jakoś sensowniej tematy :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dony Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Ty a skąd on ma wiedzieć co sie zepsuło? Dlatego pisze ogolnie, jakby wiedział że to przepływomierz to pewnie wyszukał by cos takiego na forum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 a skąd on ma wiedzieć co sie zepsuło A czytać nie umiesz? Przecież napisałem o co mogło się zepsuć i czego ma szukać! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wiech Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 wiech czytałeś ten temat :?: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=30798 Wyszukiwarka Ci pomoże :!: Szukaj tematów o przepływomierzu, świecach etc. Było to już po kilka razy poruszane na forum. I nazywaj jakoś sensowniej tematy :!: czytać czytałem wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka, a ty kolego jako moderator może przestał byś strofować wszystkich szukających rady może nie wszyscy użytkownicy forum są orłami. Przepływomierz OK, świece również Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Może masz źle zapłon ustawiony? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wiech Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Może masz źle zapłon ustawiony? w poniedziałek sprawdzę na komputerze wg mnie jest to coś z paliwem być może jakieś zanieczyszczenie MASS AIR FLOW SEN - wynik z komputera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubuch Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka Dziwisz się? Co ma znaleźć skoro ludzie nazywają tematy "pomocy" zamioast konkretnie: K11 się dławi itp. itd. Nie trzeba być orłem, żeby na to wpaść i nie dotyczy to tylko Twojego tematu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 Przepływomierz OK, świece również 1) Sprawdź filtr paliwa, może się przypchał... i wypadało by go wymienić. Mogą być też kable WN albo kopułka rozdzielacza, ale wtedy raczej miałbyś probelmy niezależnie od gazu/obrotów. 2) Zmień temat pierwszego postu (przycisk edytuj). 3) Wyszukiwarka - żeby coś znalzała, trzeba jeszcze zaznaczyć opcję "szukaj wszystkich słów", no chyba, że wpisujesz tylko jedno... wtedy wystarczy wybrać dział (albo i nie ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 24, 2007 Share Posted June 24, 2007 czytać czytałem wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka Dziwisz się? Co ma znaleźć skoro ludzie nazywają tematy "pomocy" zamioast konkretnie: K11 się dławi itp. itd. Nie trzeba być orłem, żeby na to wpaść i nie dotyczy to tylko Twojego tematu Myślę, że to wystarczy jako wyjaśnienie może przestał byś strofować wszystkich szukających rady może nie wszyscy użytkownicy forum są orłami Zacznij sensownie nazywać tematy a sam nie będziesz sprawiał takich problemów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Johny, ustawiłbyś timeout na tego offtopa Przeczytaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=367222#367222 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wiech Posted July 8, 2007 Share Posted July 8, 2007 Jest super przyczyną były zimne luty na podłączeniu wtyczki z płytką przepływomierza. Byłem już tak zdesperowany że byłbym skłonny wydać 600 zł za regenerowany przepływomierz. Dzięki instrukcji regeneracji przepływomierza zamieszczonej na forum udało mi sie usunąć problem teraz to nie to auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.