Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

dławienie silnika przy gwałtownym otwaqrciu przepustnicy


Guest wiech
 Share

Recommended Posts

Guest wiech

Użytkownikiem Nissana Micra 1.0 LX 16V K11 1993 jestem od tygodnia, autko kupiłem sprowadzone z Niemiec z udokumentowanym przebiegiem 112kkm podczas jazdy pojawił się problem przy gwałtowniejszym dodaniu gazu silnik zaczął sie dławić zupełnie tracąc moc jaka może być tego przyczyna. Jak jest zimny wszystko OK jak sie zagrzeje to zaczyna stroić fochy,

Link to comment
Share on other sites

Ty a skąd on ma wiedzieć co sie zepsuło? Dlatego pisze ogolnie, jakby wiedział że to przepływomierz to pewnie wyszukał by cos takiego na forum.

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
a skąd on ma wiedzieć co sie zepsuło

A czytać nie umiesz? Przecież napisałem o co mogło się zepsuć i czego ma szukać!

Link to comment
Share on other sites

Guest wiech
wiech czytałeś ten temat :?:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=30798

 

Wyszukiwarka Ci pomoże :!:

Szukaj tematów o przepływomierzu, świecach etc. Było to już po kilka razy poruszane na forum.

 

I nazywaj jakoś sensowniej tematy :!:

czytać czytałem wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka, a ty kolego jako moderator może przestał byś strofować wszystkich szukających rady może nie wszyscy użytkownicy forum są orłami. Przepływomierz OK, świece również

Link to comment
Share on other sites

Guest wiech
Może masz źle zapłon ustawiony?

 

w poniedziałek sprawdzę na komputerze wg mnie jest to coś z paliwem być może jakieś zanieczyszczenie

 

MASS AIR FLOW SEN - wynik z komputera

Link to comment
Share on other sites

wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka

 

Dziwisz się? Co ma znaleźć skoro ludzie nazywają tematy "pomocy" zamioast konkretnie: K11 się dławi itp. itd. Nie trzeba być orłem, żeby na to wpaść i nie dotyczy to tylko Twojego tematu :(

Link to comment
Share on other sites

Przepływomierz OK, świece również

1) Sprawdź filtr paliwa, może się przypchał... i wypadało by go wymienić. Mogą być też kable WN albo kopułka rozdzielacza, ale wtedy raczej miałbyś probelmy niezależnie od gazu/obrotów.

2) Zmień temat pierwszego postu (przycisk edytuj).

3) Wyszukiwarka - żeby coś znalzała, trzeba jeszcze zaznaczyć opcję "szukaj wszystkich słów", no chyba, że wpisujesz tylko jedno... wtedy wystarczy wybrać dział (albo i nie :D ).

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
czytać czytałem wyszukiwarka nie wyszukuje tego czego się szuka
Dziwisz się? Co ma znaleźć skoro ludzie nazywają tematy "pomocy" zamioast konkretnie: K11 się dławi itp. itd. Nie trzeba być orłem, żeby na to wpaść i nie dotyczy to tylko Twojego tematu

Myślę, że to wystarczy jako wyjaśnienie

może przestał byś strofować wszystkich szukających rady może nie wszyscy użytkownicy forum są orłami

Zacznij sensownie nazywać tematy a sam nie będziesz sprawiał takich problemów.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest wiech

Jest super przyczyną były zimne luty na podłączeniu wtyczki z płytką przepływomierza.

Byłem już tak zdesperowany że byłbym skłonny wydać 600 zł za regenerowany przepływomierz.

Dzięki instrukcji regeneracji przepływomierza zamieszczonej na forum udało mi sie usunąć problem teraz to nie to auto. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...