Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Hamulce nagrzewają sie jak diabli


Guest Acid

Recommended Posts

Pare problemów.

1. Hamulce przednie - przejade nawet niewielki odcinek i są bardzo gorące. nawet felg sie dotknąć nie da bo parzą. Co zrobiłem, podniosłem autko i sprawdzam jak koło sie kręci i lipa bardzo cięzko żeby je obrucic. więc zdjęte oba, takcze nówki, klocki ok, płyn też. jeden tłoczek był przyrdzewiały więc wyczyścilem papierem ściernym, drugi ok wiec nie mam pojęcia skąd to nagrzewanie. poczyściłem pozakładałem, jest poprawa, ale dalej coś się grzeją. Może zbierzność kół ustawić bo delikatnie sciąga na 1 strone ale czy to może nagrzewac az tak tarcze? boje sie ze mi płyn wypierdzieli i bedzie zero hamowania. Póki co jakiś dłuższy odcinek przejade i oblookam czy dalej jest tak źle. Jak się bardzo nie nagrzejaa to chyba oczyszczenie tłoków pomogło. A Wy jakie rady mi dacie?

2. Tylnie nadkola wyskoczyły bąble więc trzeba do blacharza - i teraz na oko ile taka przyjemność kosztuje? przydałoby sie też już po wszystkim założyc plastikowe nadkola. Z tego co sie orientowałem to od 350-500.

3. Opony tył. Przód to luzik objade do konca sezonu. Ale tył jedna jest kiepska a 2 pół łysa więc chcąc nie chcąc pasuje wymienić. Z tym czy jechać i kupić używane 1 lub 2 (zależy czy bierznik by spasował) czy może kupić 2 nowe? 18560R14 ale też jakie czy ebica czy coś lepsiejszego.

 

To tyle jak narazie. Alarm sie póki co robi :)

Link to comment
Share on other sites

Guest KeriSR

1.przesmaruj te długie śruby mocujące zacisk(chodzi mi o tę ruchomą część -nie wiem jak to się nazywa ,u mnie były zapieczone )

2.?????

3.niedawno kupywałem oponki i miałem podobny dylemat.poniewaz nie mam szczęcha do używek wziąłem nówki,i tak na tył poszły dębice na przód fuldy ,z tych drugich jestem bardzo zadowolony -dębica beeee-,różnica w cenie niewielka a opono dużo lepiej zachowuje się na wodzie

Link to comment
Share on other sites

Guest danson27

Z identycznym problemem borykalem sie pare miesiecy temu ale udalo pozbyc usterki

Prawdopodobnie wymienic musisz caly zacisk klockow u mnie pomoglo kupiony zostal uzywany

zacisk za ok 120 ale Madlen79 musi potwierdzic cene bo nie pamietam.Mechanik powiedzial zonie ze wymiana tloczka nie wchodzi w rachube bo bedzie za chwile to samo.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest andnat

tylko i wyłącznie wina tkwi w zaciska dokładniej tłoczku hamulcowym

 

W jakim stani są gumowe osłonki tłoczka hamulcowego?

Link to comment
Share on other sites

gumowe osłonki sa w stanie bardzo dobrym. cacy normalnie. jeden tloczek tez ladny gładki, a 2 troche przyzarła rdza ale wyczyściłem

Link to comment
Share on other sites

Guest andnat

jak by nie myśleć jest to wina tylko i wyłącznie tłoczków.

 

koła grzeją się oba, czy tylko z tej strony z której przyrdzewiały jest tłoczek?

 

miałem taki sam przypadek u siebie, czyszczenie, zmiana gumowych osłnek pomagała tylko tymczasowo.

 

wymieniłem tłoczki na nowe jakieś pasujące (nie pamiętam już od czego) i problem znikł.

Link to comment
Share on other sites

grzeją się oba. Tam gdzie był przyrdzewiały troche bardziej

 

[ Dodano: Sob 23 Cze, 2007 21:39 ]

Andnat a ile Cie wyniosła naprawa?

 

[ Dodano: Nie 24 Cze, 2007 00:09 ]

hmm zauważyłem dziwną prawidłowość. Jak jade w miare spokojnie, delikatnie gaz, spokojne hamowanie, to wszystko jest w normie, np. 10 km takiej jazdy i wszystko chłodne. Natomiast przy ostrej jeździe po 3 km gorące jak diabli

Link to comment
Share on other sites

Guest andnat
grzeją się oba. Tam gdzie był przyrdzewiały troche bardziej

 

[ Dodano: Sob 23 Cze, 2007 21:39 ]

Andnat a ile Cie wyniosła naprawa?

 

[ Dodano: Nie 24 Cze, 2007 00:09 ]

hmm zauważyłem dziwną prawidłowość. Jak jade w miare spokojnie, delikatnie gaz, spokojne hamowanie, to wszystko jest w normie, np. 10 km takiej jazdy i wszystko chłodne. Natomiast przy ostrej jeździe po 3 km gorące jak diabli

 

 

Powiem ci,że robiłem u siebie mam swój zakład.

 

Koszt był tylko co do cylinderków i nowych klocków. Nowe zaciski to niezła naprawdę kwota, używane ok, ale nie wiadomo w jakim mogą być stanie.

 

Cylinderki były od jakiegoś polskiego samochodu, identycznie wyglądające, mające identyczny wymiar (koszt w okolicach 50-60 zł - nowe)

jesdyna różnica to, że oryginały na denkach tłoczków mają takie trzy uwypuklenia, a te są całkiem płaskie.

 

Trzeba wyjąc tłoczek pójść do sklepu i coś można dobrać, ja tak zrobiłem.

 

[ Dodano: Nie 24 Cze, 2007 08:30 ]

Sorki za przejęzyczenie nie cylinderki a tłoczki.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...