Gość marmor Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Przy wolnej jeździe po nierównościach z obu stron przodu wydobywa się wkurzające skrzypienie (niezbyt głośne ale wewnątrz słyszane doskonale). :zly2: Od razu zaznaczę, że wahacze górne są nowiutkie (wymienione tydzień temu - FEBI). Próbowałem dziś zlokalizować miejsce skrzypienia i wydaje mi się, że to amortyzatory. Miał ktoś podobne objawy ? Jak temu zaradzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Próbowałem dziś zlokalizować miejsce skrzypienia i wydaje mi się, że to amortyzatory. Moze to te gumy odboje u góry amortyzatora??Sprawdzałes je?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmarecki Opublikowano 24 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2007 Ja miałem coś podobnego. Też myślałem, że to coś z przedniego zawieszenia ale okazało się, że to fotel kierowcy skrzypiał wtedy w życiu bym nie pomyślał nawet, że to fotel aż po paru (nawet więcej niż paru) próbach rozbujania fotela zauważyłem to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piektor Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Od razu zaznaczę, że wahacze górne są nowiutkie (wymienione tydzień temu - FEBI). A ja bym jednak je dobrze osłuchał..... Szczególnie, że tak jak piszesz obie strony piszczą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 555 to często bez smaru były i skrzypiały prawie nowe, ale w Febi nie było raczej wpadek typu wahacz bez smaru, wydaje mi się że to może być kwestia samego montażu wahaczy. Wahacze Febi nie mają pływających tulejek i ważne jest żeby dokręcać je na opuszczonym zawieszeniu i muszą być dokręcone mocno nawet bardzo mocno najlepiej na kluczu plus rurka 0.5m, może nie są mocno dokręcone i pracuje nie tuleja wahacza a samo jego mocowanie przy śrubach? Jeżeli to nie pomoże to może faktycznie amortyzatory się przytarły ale to raczej mało prawdopodobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość palmer Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 siema sprawdz otwory w uszach mocujacych górny wahacz z karoseria, otwor moze byc zniekształcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.