Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[P11/WP11] Zakodowanie pilotów


Guest Moskw@
 Share

Recommended Posts

Witam,

przeglądnełem całe forum i niestety nie znalazłem żadnej informacji na temat zakodowania rozkodowanych pilotów które zadziałało by z moją P11 kombi :-( ('98). Jak ktoś z szanownych grupowiczów wie jak zakodować piloty proszę o info.

Z góry dzięki za wszelkie info i pozdrawiam wszystkich klubowiczów.

 

Moskw@

Link to comment
Share on other sites

Witam

Mam podobny problem , posiadam 2 piloty sterujące centralnym zamkiem i immobilaizerem ale tylko jeden jest sprawny. Byłem u gościa, który zajmuje się elektroniką samochodową no zobaczy może się cos da zrobić, wszystko zależy od odpowieniego oprogramowania, jeżlei nic z tego nie wyjdzie to pozostaje ASO i wydanie kilku stów albo odłączenie immobilaizera. Narazie jeden działa ale niechce mysleć co się stanie jak i on padnie gdzieś w trasie.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam

Też miałem ten sam problem, jeden przestał mi działać aż wreszcie ktoś przysłał mi opis jak je zaprogramować. Jak już zaczniesz to musisz programować obydwa piloty bo kasuje ustawienia. Oto on:

 

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

 

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

 

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

 

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy.

 

U mnie to zadziałało.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest rafalbor

Witam,miałem taki sam problem. Kupiłem primerke z uszkodzonym kluczykiem. zaniosłem go do naprawy tam gdzie sie naprawia telefony komórkowe i wymieniłem 2 styki (za 10 zł). Potem dowiedziałem sie z forum jak ponownie kluczyk zakodowac i zrobiłem tak samo jak Axel10. I jakims cudem zadziałało jestem HAPPY ;)

 

A w ASO chcieli i wymienić kluczyk za 400 zł .... NO COMENT......

Link to comment
Share on other sites

Ticky a widziales moja instrukcje kodowania pilota NATS?wyslalem moderatorowi ktoremus zeby umiescil w zrob to sam ale jakos nie widze efektow mego zabiegu.

Link to comment
Share on other sites

Jak kupiłem moją primerkę w styczniu też jeden pilot nie działał. Pojechałem do ASO Zaborowskiego i zakodowali mi gratis. Może dlatego, że zrobiłem u nich przegląd za 190 zł. Teraz działają dwa. :)

Link to comment
Share on other sites

Mój NATS niestety nie reaguje w ogóle na te zabiegi :( i dalej mi pilot nie działa

 

U mnie tez najpierw nie wychodzilo :shock: ale doszedlem do tego ze trzeba naciskac przyciski w rownym czasie ok 1 s :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ticky
Ticky a widziales moja instrukcje kodowania pilota NATS?wyslalem moderatorowi ktoremus zeby umiescil w zrob to sam ale jakos nie widze efektow mego zabiegu.

 

No to podeslij mi ja moze mi sie uda

 

U mnie tez najpierw nie wychodzilo ale doszedlem do tego ze trzeba naciskac przyciski w rownym czasie ok 1 s .

 

Co ja sie na naciskałem i równo i nierówno i co sekunde i co dwie i nic

Link to comment
Share on other sites

bo to calkiem inaczej sie koduje.nawet w nissanie tak nie umieja zakodowac bo jezdzilem i byl taki madry co tylko umial kodowac te ze 6 razy sie przekreca kluczyk i tak dalej i tak dalej.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam

 

Mam nastepujacy problem. Mialem jeden dzialajacy kluczyk, dokupilem nowy, ktory chcialem zaprogramowac. Dodam, ze wczesniej po wymianie baterii programowalem juz alarm i wszystko bylo ok. Natomiast dzisiaj stala sie rzecz nastepujca. Wprowadzilem NATS w tryb programowania, zrobilem tak jak w opisie z pierwszym kluczykiem, nastepnie z drugim. Otrzymalem jednokrotne mrugniecie potwierdzajace zakonczenie programowania. Jednakze zaden z alarmow teraz nie dziala. Powtorne programowanie kazdego kluczyka z osobna nic nie daje. Nie ma juz jednokrotnego mrugniecia, potwierdzajacego pomyslne zakonczenie programowania.

 

Baterie sa nowe, orginalny kluczyk dzialal bez zarzutu.

 

Cale szczescie samochod mozna otworzyc kluczem oraz odpalic. Czy ktos z Was ma jakis pomysl co moglo sie zdarzyc?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ale szczescie samochod mozna otworzyc kluczem oraz odpalic.

Odpalić możesz, bo NATS do tego nic nie ma. Programujesz tylko pilot do otwierania i zamykania. A coś nie wyszło, bo po drodze popełniłeś jakiś błąd. No, tak sobie myślę

Link to comment
Share on other sites

Musicie zwrócić uwagę na to jakie piloty macie.

 

Ja mam fabryczne piloty sterujące centralnym zamkiem LUCAS 3TXA.

 

I do nich procedura programowania jest zupełnie inna.

 

Na początku w Autodacie znalazłem tę którą podajecie ale nic to nie dało, dopiero w instrukcji jakoś obrazkowo zajarzyłem o co chodzi.

 

Polecam:

 

 

 

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...;highlight=3txa

 

 

Procedura programowania http://www.roverki.pl/article.php?sid=307

Link to comment
Share on other sites

Guest matt28
Ja mam fabryczne piloty sterujące centralnym zamkiem LUCAS 3TXA.

 

I do nich procedura programowania jest zupełnie inna.

 

Ja mam pilota Siemens o czestotliwosci 433.92 MHz.

Proble jest w tym ze alarm sie uzbraja po zamknieciu zamka centralnego kluczykiem. Natomiast wylaczyc go mozna tylko naciskajac przycisk otwierania na pilocie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...