Jump to content
Proteza dla Motomaniaka > Read more... ×
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
radzi83

Programowanie pilota

Recommended Posts

radzi83

Witam,

 

wie ktoś może jak zaprogramowac pilota Siemens Nissan 5WK4 600?

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
rrrobert

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
radzi83

Niestety u mnie to nie zadziałało :<

 

 

 

 

P11 2.0TD `97

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jajoczek

Mam p12. i też nie zadziałało. Wogóle nie wchodzi w tryb programowania. Może ktoś zna inny sposób na p12

Share this post


Link to post
Share on other sites
ciechon

1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

 

to jest sposób na 5WK4 865

 

Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jajoczek

dzieki. zakumało

Share this post


Link to post
Share on other sites
majchrzok

witam mam primerke p11 144 i mam do niej pilot do centralnego zamka w kluczyku. niestety zaczyna szwankowac i kupiłem na allegro niby oryginał nissana osobny nie w kluczyku. ten ktory mam ma 2 przyciski. tego co kupiłem juz ma 3. teraz mam pytanie czy za pomoca opisow programowania pilotow da rade go zaprogramowac jak tak to w jaki sposob? wszystko łądnie mruga ale nie moge go zaprogramowac;/ odp pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jarek104

troche wykopie temat

kupiłem ostatnio N14 3d z fabrycznym immo z pilotem i jeden pilot nie bangla. Wymieniłem baterie i nadal cisza. Jak to zakodowac? Bo podany wyżej sposób nie zadziałał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KamRut
1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

 

to jest sposób na 5WK4 865

 

Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum?

 

Mam pytanko odnośnie tego "zgrywania" pilotów. Czy jeśli zrobię to u siebie, to nie stracę tych ustawień centralki które mam, czyli np. ze jedno wcisniecie otwiera tylko drzwi kierowcy, drugie reszte?

Share this post


Link to post
Share on other sites
p_flori

nie - procedura dopisuje tylko jakby kolejne piloty.. Centralkę (jak mniemam) ustawia się programatorem np. CONSULTII i za otwieranie drzwi odpowiada inny moduł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
egiptos

Mam pytanie. Chciałem zaprogramować pilota (simens 5WK4 600) i postępowałem zgodnie z opisem wyżej system wszedł w stan programowania (2 razy migacze) ale potem nie było pojedynczych mrugnięć. Teraz nie działa też pilot który wcześniej działał. Co mam teraz zrobić. Pozdrawiam i bardzo proszę o podpowiedzi.

 

[ Dodano: Sro 02 Kwi, 2008 21:21 ]

Witam raz jeszcze. Udało się zaprogramować piloty. Co źle robiłem?? Po przekręceniu 6 razy kluczyka z położenia LOCK na ON powróciłem na LOCK (mrugają 2 razy migacze). I programowanie jak koledzy pisali wyżej, ale wcześniej naciskałem przycisk lock na pilocie wolno a jak naciskałem szybko albo nawet bardzo szybko to się udało za pierwszym razem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest johny_fellow

Ja mam inne pytanie ale w tej dziedzinie.

 

Kupiłem P11 SRi z Reichu i niestety nie dostałem do niej pilota.

Centralny zamek jest i chciałbym otwierać go z pilota a nie bawić się kluczykiem.

Tak więc podpowiedzcie mi czy wystarczy zakupić pilot i go zaprogramować czy może najpierw poszukać jakiegoś sterownika, którego może wogóle nie być?

Jak szukać sterownika to podpowiedzcie gdzie :D

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisek

z tego co pamiętam w P11 (w p10 zreszta tez) sterownik jest w okolicach diody sygnalizacyjnej. Głęboko dośc.

 

Sugeruje wymienic sterownik i pilota - niestety one są zsynchronizowane i moze i sie jakos da, ale nie mam pomyslu jak i gdzie, bo w natsie nie ma takiej opcji. Mozna wprogramowac kluczyk do immo, ale pilota nie znalazlem.

 

Pisz do bolka - bralem od niego ecu i dal mi w zestawie sterownik od zamka z pilotem, ale ze nie byl mi potrzebny to mu zwrocilem.

 

Jesli powinien u Ciebie byc pilot siemensa to ma zestaw i ci dobrze sprzeda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sznurek

czy w taki sam sposób koduje sie pilot 5WK4 782 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Trebor53

:( Cześć!

 

Od 3 miesięcy mam Primerę P12 1.8 z 2003. Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o to auto.Wczoraj wracajęc sobie z pracy próbowałem zamknąć pilotem samochód i nic! Poszedłem po drugi kluczyk i nic. Centralny działa bo można samochód zamknąć przyciskiem na konsoli środkowej. Baterie w pilocie wymieniłem i nic. Mam pilota (Siemens 5wk4 865). Co robić? Piszecie o programowaniu pilotów bądź resecie centralki alarmu. Jak programować pilota do P12 i jak zresetowć centralę alarmu i gdzie ona jest. Może ktoś ma inne sugestie albo metody diagnozy tego ustrojstwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maniu

Witam! Tez jestem swiezo upieczonym wlascicielem P11-stki i tez mam problem z kluczykiem. 2 piloty nie daja znaku zycia, probowalem je zakodowac wg instrukcji powyzej (jest zgodna z ta, ktora otrzymalem od wlasciciela pojazdu w jez. angielskim) ale to nie dalo efektu. Auto wchodzi w tryb kodowania (mruga kierunkami, ale pozniej nie reaguje na "kilkanie" pilotem, po przekreceniu zaplonu rowniez miga, ale pilot nadal nie dziala.

 

Moze jakies wskazowki? Ja podejrzewam baterie.

 

Jesli to nie zadziala to mozliwe, ze za wolno wciskam? Poradzcie cos, mam nadzieje, ze sterownik odbierajacy sygnal z pilota jest sprawny...

 

Pytanie na marginesie: czy jesli mam na kluczyku napisane NATS i w rogu przy szybie jest dioda to auto jest wyposazone w Nissan Anti Thieft System z immo?

 

Pozdrawiam i dzieki z gory za wszelka pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisek

tak, jak masz napisane nats na kluczyku to masz immobiliser.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maniu

Probowalem wielu sposobow na kodowanie pilota, ale nic nie dziala :(

Bylem u jednego elektryka, a ten stwierdzil, ze prawdopodobnie nie dziala modul odbierajacy fale z pilota... (1000 zl ?!) Baterie sa nowe, podczas programowania wszystko jest w porzadku do momentu mrugania swiatlami, pozniej auto nie reaguje na sygnaly pilota. Nie da sie jakos sprawdzic czy ten pilot w ogole wysyla fale?

Pomozcie...

 

 

:) Juz wszystko w porzadku. Co sie okazalo: w jednym z pilotow ktos odwrotnie zalozyl baterie, a w drugim byly juz za slabe (probowalem programowac tym pierwszym). Inna sprawa, ze wg instrukcji znalezionej na forum nalezy "upewnic sie czy akumulator jest w dobrym stanie" a wtedy, podczas programowania nie byl. W kazdym razie udalo sie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sznurek

czy gdzieś są dostępne dane odnośnie pilotów do P11 przed lift , ile rodzai było ? bo jest problem bo na swoim nie mam naklejki i kupiłem drugi pilot i na nim też nie było i nie chciał się zaprogramować , a dziś zauważyłem że coś nie reaguje mój..:/

 

[ Dodano: Czw 21 Sie, 2008 21:54 ]

ja mam taki z 2 przyciskami jeden czarny drugi czerwony :) dla jasności

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisek

nie ma naklejki, powinien miec wyryty napis. Z tego co kojarze to lucasa już tam nie pchali, były siemensy, na pilocie z tyłu miałby napis Siemens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sznurek

nic nie mam wyryte

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisek

moze nie fabryczny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
flo
1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy.

2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami.

4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. u mnie to zadziałało.

 

to jest sposób na 5WK4 865

 

Nie wiem tylko dlaczego rozpisujecie sie o tym w kazdym temacie na tym forum?

 

Jak rozpoznać czy mam 5WK4 865? (primera P 11.144 '99)

Jeden pilot mi nie działa. Czy powyższa procedura może go "ożywić"(bateria dobra) i nie spowoduje, że ten działający poprawnie przestanie działać?

 

Pozdrawiam,

flo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sznurek
moze nie fabryczny ?
fabryczny w innym razie bym tu nie pisał

 

 

dobra rozkręciłem i mam 2 pilot ten z lewej strony jest mój org. który był razem z autem , ten z prawej kolega Ryath mi z UK sprowadził ale nie dał się zaprogramować , i zostałem bez pilota

i mam do was pytanie zaznaczyłem na 1 foto czerwonym kołkiem numery czy one maja jakieś znaczenia ? mój pojazd nie ma alarmu tylko centralkę i wersja p11 to SE

czy mogli byście też sprawdzić jakie tam macie numerki ?

1. 80a825e41ab59864m.jpg

2. dc6fd4f50ccc7539m.jpg

nie chce kolejnego pilota kupić w ciemno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
lisek

twoj pilot to siemens.

 

Ten scalak powinien być u każdego inny. Służy to temu abyś nie wprogramował sobie pilota do samochodu sąsiada.

 

Przeglądam właśnie consulta i widze ze jest wprogramowywanie pilotów. Przypuszczam że nowego (innego) dało by sie zaczytać do twojego samochodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×