Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

micra k10-problem


Guest Seven
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.Mam maly problem z micrusem.Od jakiegos czasu autko zaczelo dławic sie przy ruszaniu,a podczas hamowania gasnie silnik. Ponadto przy predkosci 80h auto ,,żabkuje".Podejrzewalem pompe paliwowa..wiec zakupilem nową.Po zmianie pompy również ,,żabkuje'' ale już nie tak czesto.Pozostale objawy bez zmian.Pompa jest na 100% sprawna.Jazda powyżej 80h mija sie z celem,ponieważ zaczyna sie dławic i obroty spadaja do minimum (jak mam szczescie to nie zgasnie ) Micrus nie posiada instalacji gazowej. Wymienione zostaly filtry swiece i przewody wn - bez zmian.Ma ktos jakis pomysl? Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Mam podobny problem! Bez wciśniętego pedału gazy odrazu gaśnie. Widząc czerwone światło aż mną trzęsie... Sądzę że to wina albo złego stanu tech. gaźnika, lub ssania..... Próby regulacji nic nie pomogły. Ile kosztuje ewentualna naprawa?? ,- gaźnik ze szrotu?? Piszcie szybko. A może mogę temu samemu zaradzić??

Link to comment
Share on other sites

Proponuję zainteresować się wspomnianym przez loozik'a przepływomierzem, ale ostrożnie bo to często zmylna przyczyna. Poza tym sonda lambda, przewody wysokiego napięcia, zapchany filtr powietrza, etc.

 

Nie powiedzieliście najważniejszego. Czy autka są na gaz?

 

pzd

Link to comment
Share on other sites

Udało mi sie dostac silnik z calym osprzetem.Po zamontowaniu dławienie nie ustało:( Zaznaczam ze nic nie bylo przekladane ze starego silnika,silnik jest po wymianie filtrow,oleju,przewodow itp Pompa paliwa jest nowa. Nikt nie wie co jest grane,rece opadają :( Silnik nie dlawi sie jak jest zimny dopiero po rozgrzaniu i najczesciej przy gwałtownym wcisnieciu gazu.Auto nie posiada instalacji gazowej.Ma ktos jakis pomysl? Pzdr

Link to comment
Share on other sites

na 100% to nie jest przeplywomierz bo... bo k10 go nie ma :D a moze masz cos z instalacją elektryczna? masz wszędzie dobrą masę? moze zalóz jakis dodatkowy "warkocz" miedzy silnikiem a karoseria? a moze padl ten smieszny komputer?

Link to comment
Share on other sites

Witam! Może to komuś pomoże a może nie, ale dzisiaj byłem w warsztacie swoją K10 z wcześniej opisanym problemem (nie trzyma niskich obrotów- gaśnie). Kolesiowi zajęło to 15 min. Było coś nie tak z kablami wysokiego napięcia- wystarczyło je wymienić + regulacja. Fakt faktem że działa za***iście. Szacuneczek dla mechanika z TRN

Link to comment
Share on other sites

Guest michalll

dokladnie! przewody wys. nap. Po prostu chodzil ci na 3 cylindrach. Zalezy jakie kable miales. Niektore maja naprawde bardzo niska trwalosc. Nawet po roku potrafi "chodzic" po nich iskra. Ja polecam firme SENTECH. Jedne z tanszych i naprawde niezawodne. A ten do cewki wypada kupic jakis drozszy, np. Boscha. chociaz to wcale nie regula:)

Link to comment
Share on other sites

w moim sa kable jeszcze oryginalne (12 lat) i są jak nowe - firma Sumimoto (czy jakos tak) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest michalll

ja mialem "taka" przygode w VW. I pewnie do dzis bym jezdzil na oryginalnych ale podejrzewam, ze w ASO na przegladzie gwarancyjnym podmienili mi je na jakies badziewie. A oryginalne VW podobno kosztuja ok. 1000 zl. Zmuszony wiec bylem kupic nieoryginalne i od tej pory sie zaczelo..:) az w koncu trafilem na SENTECHa... i sie skonczylo :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Witam

Jest jakis dobry sposob by sprawdzic czy to kable bez ich wymiany? Jakos miernikiem czy inaczej. Bo to jest niezły wydatek takie kable a gdyby to nie było to to troche szkoda !!

Link to comment
Share on other sites

Witam

Jest jakis dobry sposob by sprawdzic czy to kable bez ich wymiany? Jakos miernikiem czy inaczej. Bo to jest niezły wydatek takie kable a gdyby to nie było to to troche szkoda !!

 

Mozna sprawdzic czy kable maja przejscie, ale z wykryciem przebicia jest juz trudno. Przejscie badasz omomierzem kabel powinein miec ok. 10-20kohm (tak mniej wiecej zalezy od dlugosci) - jesli jeden z przewodow rozni sie zbytnio od innych wskazuje ze cos z nim nie tak. Podczas pomiaru poruszaj kablem i zobacz czy rezystancja nie zmienia sie. Czasami w kiepskich zdarza sie wypalenie w srodku rdzenia weglowego w szczegolnosci przy koncowkach. Ale sprawdzenie czy kable maja przebicie to w warunkach domowych chyba jedynie wizualnie ewentualnie w nocy czy nie swieca.

Link to comment
Share on other sites

A to jeszcze kilka pytan o zapłon. Jaka powinna byc przerwa w przerywaczu? Jaki powinien byc kąt zwarcia styków? jak ustawic w razie złych awrtości 1 tyłow w gornym martwym punkcie (czy w punkcie zapłonu)? (ogolnie jak nastawic w miare zapłon :) :) - mam przyzad do pomiaru kata, szczelinomierz i duzo czasu :) )

Link to comment
Share on other sites

Przerw w przerywaczu to nie wiem bo mam magnetyka zdaje sie, przynajmniej nic mi nie waidomo zeby tam byl przerywacz.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...