Guest mecenas Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Witam!Nie działa mi śwaitło cofania w K 11,BRAK PRĄDU.może wiecie gdzie szukać przyczyny :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest okraglaczek Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Sprawdz czujnik w szkrzyni, lub przewody przy czujniku, ewentulalnie przekaznik lub bezpiecznik. Ja mialem to samo i byl to czujnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Potwierdzam to co napisał kolego powyżej.U mnie w P10 byl urwany(upalony) kabelek przy kostce gdzie lacza sie kable czujnika z reszta kabli prowadzacych gdzies w strone dalszej czesci samochodu. POZDRAWIAM..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mezo Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Mam podobny problem ale w mojej mikrze K10. Gdzie jest dokładnie ten czujnik ? Pozdrawiam świat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 w k10 czujnik jest z tylu skrzyni biegów obok rozrusznika (tak ponizej) to taka plastikowa okrągla klapka o srednicy 3-4cm z kabelkiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest julo Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 a jak sprawdzic czujnik czy jest sprawny??? :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeXaN Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 jak czujnik jest sprawny to musi przepuscic po wrzuceniu wstecznego +12V a jak nie przepusci to znaczy ze cos nie tak :wink: mierzysz np. na kostce z czujnika :idea: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Prezesik Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Mam dokładnie taką samą sprawę w K10. Po wizycie u elektryka okazało się że to kwestia czujnika, ale uwaga przy próbie jego wymiany może wyciekać olej :!: :!: :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted June 13, 2005 Share Posted June 13, 2005 nie zaprzecze .. ma ten sam problem tzn u mnie z kolei to idziala i niedzial to wsteczne.. tzn jak sie wrzuci R to sie pali elegandzko biale swiatelko ztylu.. ale w momencie popushczneia sprzegla dodania gzuitd itd. tzn kiedy idzie w ruch skrzyna nagle siatelko sie wylacza zaywarzylemze to holerstwo jest stracznie czule bo reaguje na ruchy lewarka z wrzucionym R - lekko go pchnac do przody (nie wyrzucajac biegu) i jush sie nie pali wsteczne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Mi się dziś wydawało, że też sobie wczoraj zepsułem światło cofania (naprawiałem tylną wycieraczkę dodając drugi przekaźnik, aby wracała na swoje miejsce). Więc wybebeszyłem dziś wszystkie kable z tyłu szukając uszkodzonego przypadkiem kabla, narażając się przy tym żonie, która już była spóźniona i koniecznie chciała już jechać... W końcu dałem spokój i mówię jej "jedź"... Jakież było moje zdziwienie, kiedy po uruchomieniu silnika i wrzuceniu wstecznego światło się zapaliło :shock: Okazuje się, że światło to (przynajmniej u mnie) pali się tylko przy zapalonym silniku. Przy zgaszonym się nie zapala, niezależnie od położenia kluczyka... :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czaro Posted December 13, 2005 Share Posted December 13, 2005 Niestety czujniki w K11 są strasznie delikatne lub nieprzystosowane do skrzyń manualnych lub warunków użytkowania w tej części świata. Ja musiałem wymienić czujnik ok. rok temu, a Micrę mam od 1,5 roku. Obecnie czujnik reaguje już na dotknięcie lewarka tzn. jak było już wspomniane w tym wątku - raz się zapala, raz gaśnie - za kaym razem, gdy dotyka się lewarka. Za nowy płąciłęm w ASO ok. 100 zł. Wymiana wymagała spuszczenia oleju ze skrzyni, a następnie wlania nowego przez otwór od linki prędkościomierza, przy otwartym ograniczniku - taki boczna śrubka, która informuje o poziomie oleju. Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gray5 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 a czemuz to nowego olelum???? :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alek81 Posted December 14, 2005 Share Posted December 14, 2005 U mnie tez juz chyba od roku nie działa światełko wstecznego. Widze że to standard w Micrusi K11:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czaro Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Nowy to oczywiscie lepsze parametry i mniej opiłków metalu, któe mogą szybciej wykończyć skrzynię. Zatem lepiej więcej niż mniej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikrusslu Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Mam mikrę z 1997. problem jak u reszty. Potrzebuję czujnik cofania, czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż lub wie gdzie można kupić go za rozsądną cenę? Poszukuję rózwnież opornika silnika wentylatroa nagrzewnicy. Dziękuję za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 reanimacja tematu! czy ktos wie gdzie mozna kupic w 3 miescie ów czujniki do k11 z przed liftu ?? ps jesli ktos ma w polsce u siebie sklep gdzie maja to odręki to po ile ?? pliss kontakt na PW szykuje mis ie zmiana zimmeringu w skrzynce wiec i czujnik chce wymienic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rafał79 Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Ja również ma podobny problem wymieniałem 1,5 roku temu i jest znowu (czujnik) do wymiany. Zastanawiam się nad zrobieniem przy lewarku podświetlanego włącznika wstecznego światła bo po raz drugi nie będę wymieniał na następne 1,5 roku. Jak znajdę odpowiedni podświetlany włącznik i zainstaluję go to napewno się odwzwę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted November 18, 2006 Share Posted November 18, 2006 prosta sprawa wytarte styki na balszkach i po sprawie:):) lutownica i przylutowac cos innego ja tak przynajmniej zrobiłem i działa:) niestety jak to w nissanie trzeba 150 innych czynnosci wykonac azeby sie zabrac za właściwą.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 chila moment !!! jak zes dostal czujnik ??? poszedlem do sklepu zamowili mi czujnik i okazalo sie ze w jakim katalogu by nie sprawdzano i w jakim nie sklepie zawsze jest jeden i ten sam czujnik wkrecany z kabelkiem k 10 cm i wtyka (pasujacy tez do almery) w mojej k11 czujnik wyglada z zwenatrz tak ze jest koleczko okolo 3 cm srednicy z uchem i za to ucho sie przykreca sruba do korpusu skrzyni a kabelek ma okolo 30 cm zanim bedzi ewtyka.. najlepszejest to ze oryginal w aso to 185 zł. cy ktos moze poratowac tematem ?? a moze ja mam jakis unikalny wlacznik?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 to kółeczko o którym piszesz plastik w którym są zatopione styki (4szt) i ten element jest dobry. Zużyty jest styk który jest pod nim, takie niby wahadełko, które sie przesuwa z widełkami wybieraka Jest ono dociskane sprężynką i kulką i to jest wytarte. zwijam sie ze smiechu jak słyszę cene ile to kosztuje :D:D ale UWAGA jak wykręcisz srube i wyjmiesz ten plastik olej poleci....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 widze ze wiesz o co chodzi.. a wiec czy wiesz jak mozna to naprawic?? wymienic ?? zamiennik ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukeswirus Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 właśnie ja też zamówiłem sobie ten czujnik i nie pasuje, chociaż katalogi pokazywały że powinien. A ten co mam oryginalny to jest unikat bo nie ma on chyba zamienników. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 lukeswirus to mas zto samo co ja... a powyzej mozesz zobaczyc ile aso mi zaspiewalo za ten wlacznik z czego 3 tyg czekania bo nie ma takiego na terenie polski !!!!!!!!!!!! nie wiem chyba wstawie auto na kanał spuszce olej (ps po odkrecneiu sruby wylatuje olej bo otwor jest na wylot ) i zaczne kompinowac. moz eten "niby pasujacy" wlacznik bede przerabiac tak aby to pasowało a moze ktos ma na to lekarstwo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 naprawiłem to wlutowywując nowe styki bo stare sie starły robiłem to przy okazji wymiany łozysk skrzyni. Trzeba to samemu obejrzeć jak to wygląda i jak dziła bo opisy tu nic nie przekażą.Taka naprawa nie jest specjalnie wytrzymała (miękki lut) ale myśle że na 2 lata wystarczy potem sprzedaje czerwona torpede :D link do zdjęcia http://styki.patrz.pl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ADEX Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 rozumiem ze twoj czujnik wyglada tak jak opisywalicmy koleczko jakies 3-4 cm srednicy z uchem przykrecanym na srubke .. jesli tak tonapisz prosze jak to zdemontowales bo ja prubowalem podwarzyc i ulamalem to ucho mocujace Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.